Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LamSchaap
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-06 20:37
Ik heb op zolder hele doos vol met VHS banden gevonden. Deze wil ik graag digitaliseren maar heb geen VCR meer in huis. Dus ben gaan Googelen naar "vcr usb" ding. Kwam ik dit tegen: http://www.ionaudio.com/products/details/vcr-2-pc
Helaas heb ik nog geen Nederlandse webshop gevonden die deze VRC 2 PC apparaten verkopen.
Weet iemand waar ik ze nog wel kan aan komen of een alternatief hiervoor?

Alvast bedankt

Kwalitatief blaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:33

Perkouw

Moderator General Chat
LamSchaap schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 23:06:
Ik heb op zolder hele doos vol met VHS banden gevonden. Deze wil ik graag digitaliseren maar heb geen VCR meer in huis. Dus ben gaan Googelen naar "vcr usb" ding. Kwam ik dit tegen: http://www.ionaudio.com/products/details/vcr-2-pc
Helaas heb ik nog geen Nederlandse webshop gevonden die deze VRC VCR 2 PC apparaten verkopen.
Weet iemand waar ik ze nog wel kan aan komen of een alternatief hiervoor?

Alvast bedankt
Gewoon in de tweakers.net pricewatch ?! Haha. :+ En met google vind je ook nog wel wat andere shops, BCC bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
VCR kopen bij de kringloop voor 5 a 10 euro. En zo een scart naar usb ergens op de kop tikken. Had er eentje van de Lidl in de aanbieding. Zo een sweex dingetje werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-06 12:38
Is het geen optie om het te laten doen? Kost ook wat natuurlijk, maar het zou best kunnen dat de kosten meevallen t.o.v. zelf kopen en er veel tijd in steken.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:55

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Arsenius schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 01:15:
VCR kopen bij de kringloop voor 5 a 10 euro. En zo een scart naar usb ergens op de kop tikken. Had er eentje van de Lidl in de aanbieding. Zo een sweex dingetje werkt prima.
Het vervelende is, dat je hele oude tapes niet altijd goed omgezet krijgt op zo`n USB converter i.v.m. een of ander synchronisatiesignaal dat wel eens brak is op die oude tapes.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192096

Belangrijk is of het om koopvideos gaat of zelf opgenomen tapes. De eerste kunnen beveiligd zijn en dan krijg je het signaal niet in je PC. Ik heb zelf Pinnacle Studio 14 en loop regelmatig tegen het probleem aan dat ik een op een vlooienmarkt gekochte video niet kan digitaliseren. Ook een harddiskrecorder laat het dan afweten. Tot voor kort gebruikte ik mijn videorecorder als tuner om TV-programma's met Pinnacle in mijn PC te capturen. Omdat Pinnacle het regelmatig laat afweten (onbetrouwbaar, ook nog eens slechte after-sales) heb ik een tweedehands HDD recorder aangeschaft waarmee het digitalseren van ongecodeerde tapes en TV-progs prima gaat. Met de komst van de digitale TV zijn die HDD recorders voor weinig op Marktplaats te verkrijgen. Idem voor videorecorders. Succes met het digitaliseren.
Pagina: 1