[V&A] Wijziging User Review - [Meulendijks89] [Aurora1110]

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-10 17:48
Meulendijks89 had een mobiele telefoon te koop staan waarop ik heb gereageerd. Deze had mijn aanbod geaccepteerd en had het toestel feitelijk aan mij toegezegd. Helaas had hij, zonder het mee te delen, het toestel aan iemand anders verkocht. Ik kwam hier via een beoordeling van de koper achter.

Op basis hiervan had ik een beoordeling gegeven aan Meulendijks89. Tot vandaag begon hij te dreigen dat ik maar beter de beoordeling moest verwijderen. Als totaal nutteloze tegenactie heeft hij mij op alle punten bij de beoordeling slecht beoordeeld, terwijl deze punten nooit ter sprake zijn gekomen en niet relevant zijn voor mij als koper.

Mijn onderbouwde review:
gallery: Meulendijks89

Zijn "review":
gallery: Aurora1110

Mijn vraag is heel simpel, kan deze "feedback" verwijderd worden van mijn beoordelingen?

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:16
Jezus jij bent echt een vaag persoon ik dreig helemaal niks. jou review bij mij slaat gewoon nergens op.. en dan ook nog zo'n zielige DM sturen dan kan je die ook terug verwachten.. jij maakt problemen ik niet helaas was er iemand eerder dan jou en heb ik je dit niet op tijd laten weten helaas kan dat gebeuren ... jij praat over oplichting enz in mijn beoordeling dat gaat te ver. dat het voor jou niet leuk is dat de telefoon aan iemand anders verkocht is snap ik maar je gaat echt te ver.. je maakt van een vlieg een olifant en zoals ik al zij ik zit niet elke dag op tweakers om jou een berichtje te sturen zeker niet in de kerst vakantie (2weken)

Daarom wil ik dat jij jou beoordeling verwijdert of wijzigt....

[ Voor 31% gewijzigd door DM89 op 04-01-2012 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezien de review van Meulendijks sowieso niet aan de voorwaarden voldoet, gaat die in ieder geval verwijderd worden. Daarnaast is het waar wat Aurora zegt, dat als jij een bod expliciet accepteert je in principe een overeenkomst aangaat. De veiling is daarop een uitzondering. Om te illustreren wat dat inhoud, kan iemand je verplichten tot leveren en dat afdwingen via een rechter. Ben je daarvan bewust als je volgende keer zaken doet, want dan is een negatieve feedback nog het minst van je zorgen.

Dus klaar.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2012 08:52 ]

Dit topic is gesloten.