Meulendijks89 had een mobiele telefoon te koop staan waarop ik heb gereageerd. Deze had mijn aanbod geaccepteerd en had het toestel feitelijk aan mij toegezegd. Helaas had hij, zonder het mee te delen, het toestel aan iemand anders verkocht. Ik kwam hier via een beoordeling van de koper achter.
Op basis hiervan had ik een beoordeling gegeven aan Meulendijks89. Tot vandaag begon hij te dreigen dat ik maar beter de beoordeling moest verwijderen. Als totaal nutteloze tegenactie heeft hij mij op alle punten bij de beoordeling slecht beoordeeld, terwijl deze punten nooit ter sprake zijn gekomen en niet relevant zijn voor mij als koper.
Mijn onderbouwde review:
gallery: Meulendijks89
Zijn "review":
gallery: Aurora1110
Mijn vraag is heel simpel, kan deze "feedback" verwijderd worden van mijn beoordelingen?
Op basis hiervan had ik een beoordeling gegeven aan Meulendijks89. Tot vandaag begon hij te dreigen dat ik maar beter de beoordeling moest verwijderen. Als totaal nutteloze tegenactie heeft hij mij op alle punten bij de beoordeling slecht beoordeeld, terwijl deze punten nooit ter sprake zijn gekomen en niet relevant zijn voor mij als koper.
Mijn onderbouwde review:
gallery: Meulendijks89
Zijn "review":
gallery: Aurora1110
Mijn vraag is heel simpel, kan deze "feedback" verwijderd worden van mijn beoordelingen?
Don't forget the Cloud is just someone else's computer