Off-Topic Discussie BBG Aanschaf

Pagina: 1
Acties:
  • 317 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yostie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-03 16:06
De [BBG Aanschaf] zit tegenwoordig vol met mensen die discussie voeren, ipv mensen te helpen die advies zoeken voor hun computer (deze vallen ook minder op door de vele discussies). Daarom kan met hier de discussie voortzetten en de [BBG Aanschaf] weer voortzetten zoals die eerst was.

(sorry als dit niet mag, maar ik (en volgens mij ook anderen) worden moe van de discussies waar alle partijen elkaar geen gelijk willen geven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-09 18:09
Madrox en [Verwijderde gebruiker], jullie zijn bij deze uitgenodigt jullie discussie binnen deze topicmuren voort te zetten.

[ Voor 30% gewijzigd door KleineJoop op 04-01-2012 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich vind ik het ook wel handig om de discussie op één plek te houden. Je kunt dan ook tenminste je eigen posts makkelijker terugvinden dan als ze staan in een 100 pagina lang topic :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 21:31
De vraag is of je nog off-topic bent, als het topic bestemd is voor off-topic gezwets.

Ben je dan niet juist on-topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yostie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-03 16:06
Maar het is de bedoeling dat in het topic on-topic, dus ben je bij de Off-Topic Discussie BBG Aanschaf (waar het optopic was) nu on-topic, dus klopt dit gewoon 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm. Ik snap echt niet wat je met dit topic wilt. Als het uit de hand loopt, maak dan een topic in Schop een Modje, een topicreport, of stuur een DM naar een van de mods. Een topic als dit is.. vrij kansloos. Een topic voor dingen die offtopic zijn in een BBG-aanschaftopic. Daar hebben we dus 20 andere topics voor :P

Edit: ik laat hem wel open om jullie bedoelingen verder te pollen.. maar ga hier alsjeblieft geen discussie houden over een set hardware.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2012 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:47

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica