Heb ongeveer twee weken geleden de magic mouse in gebruik genomen en deze werkte aanvankelijk prima. Sinds een paar dagen functioneert de muis niet meer, soms werkt niks, dus de muis beweegt niet en zowel klikken als scrollen doet het niet. Heb geprobeerd de bluetooth verbinding aan en uit te zetten, de macbook zelf aan en uit te zetten en nu lijkt de muis in iedergeval wel te werken maar kan ik niet scrollen en werken de andere functionaliteiten niet meer. Dus, op dit moment kan ik alleen de muis bewegen en rechts en links klikken, de muis zelf beweegt overigens niet stabiel, soms werkt die "springerig".
Onder systeemeigenschappen > muis lijkt alles goed ingesteld, wat ik verder nog vreemd vindt is dat het batterijniveau volgens dit venster 100% is terwijl ik hem de eerste week/dagen toch best intensief heb gebruikt. Wat ook opvalt is dat het bluetooth-menu boven in de werkbalk langzaam opent. Iemand enig idee waar ik de oorzaak in moet zoeken? Een rondje google heeft me vooralsnog niks opgeleverd.
Werk overigens met een macbook pro met daarop OSX10.7.2
Onder systeemeigenschappen > muis lijkt alles goed ingesteld, wat ik verder nog vreemd vindt is dat het batterijniveau volgens dit venster 100% is terwijl ik hem de eerste week/dagen toch best intensief heb gebruikt. Wat ook opvalt is dat het bluetooth-menu boven in de werkbalk langzaam opent. Iemand enig idee waar ik de oorzaak in moet zoeken? Een rondje google heeft me vooralsnog niks opgeleverd.
Werk overigens met een macbook pro met daarop OSX10.7.2