Toon posts:

Problemen met magic mouse

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb ongeveer twee weken geleden de magic mouse in gebruik genomen en deze werkte aanvankelijk prima. Sinds een paar dagen functioneert de muis niet meer, soms werkt niks, dus de muis beweegt niet en zowel klikken als scrollen doet het niet. Heb geprobeerd de bluetooth verbinding aan en uit te zetten, de macbook zelf aan en uit te zetten en nu lijkt de muis in iedergeval wel te werken maar kan ik niet scrollen en werken de andere functionaliteiten niet meer. Dus, op dit moment kan ik alleen de muis bewegen en rechts en links klikken, de muis zelf beweegt overigens niet stabiel, soms werkt die "springerig".

Onder systeemeigenschappen > muis lijkt alles goed ingesteld, wat ik verder nog vreemd vindt is dat het batterijniveau volgens dit venster 100% is terwijl ik hem de eerste week/dagen toch best intensief heb gebruikt. Wat ook opvalt is dat het bluetooth-menu boven in de werkbalk langzaam opent. Iemand enig idee waar ik de oorzaak in moet zoeken? Een rondje google heeft me vooralsnog niks opgeleverd.

Werk overigens met een macbook pro met daarop OSX10.7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-10 09:20

Flappiewappie

Hier nog meer

Andere bluetooth apparaten verbonden?

Even opnieuw pairen anders?

[ Voor 29% gewijzigd door Flappiewappie op 04-01-2012 16:50 ]

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvtk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:20
Als het opnieuw pairen niet helpt, kan je nieuwe batterijen proberen. Het is makkelijk te testen en het wil nog wel eens helpen bij 'fabrieksbatterijen', dat zijn meestal niet de beste.

[ Voor 23% gewijzigd door rvtk op 04-01-2012 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Opnieuw gepaired, nu doet de muis helemaal niks meer. Ook niet na herstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-10 09:20

Flappiewappie

Hier nog meer

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 17:02:
Opnieuw gepaired, nu doet de muis helemaal niks meer. Ook niet na herstarten.
Probeer laptop met andere BT muis, of je muis met een andere laptop. Of je muis nog even met andere batterijen.

Anders kan je ook even naar de winkel gaan met je laptop en kijken of met een nieuwe muis het opgelost is. Eventueel zou je nog eens OSX opnieuw kunnen installeren maar ik betwijfel of dat wat gaat uitmaken.

[ Voor 4% gewijzigd door Flappiewappie op 04-01-2012 17:24 ]

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

Heb je hier nog een fix voor gevonden? Ik heb hetzelfde probleem nu. Op m'n Mac Mini doet mn muis t prima, maar op mn MacBook Air werkt scrollen niet en springt de muis heen en weer....

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Pagina: 1