Toon posts:

[Garantie] ASUS na 2,5 maand defect geen garantie

Pagina: 1
Acties:
  • 441 views

Verwijderd

Topicstarter
Modbreak:Zo doen we het hier in ieder geval niet, ga eerst maar eens kijken naar:
http://tweakers.net/voorwaarden

[ Voor 131% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2012 17:10 ]

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Al een andere (universele) lader geprobeerd?

offtopic:
(Met zulk taalgebruik zou ik je trouwens ook niet helpen... :N )

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-01 21:36

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dan meld je je reparatie toch gewoon direct aan bij Asus...
http://rma.asus.de/pick_eu/nl/

Verwijderd

Topicstarter
Fiber schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 16:37:
Al een andere (universele) lader geprobeerd?
Ja zonder succes helaas, deed het wel eventjes iets beter maar die aansluiting werd heel erg heet terwijl ik wel gewoon het goede voltage had ingesteld.

Aan de telefoon was ik wel netjes hoor, ben alleen nu een beetje gefrustreerd.

• Fiber
  • Nu online

Fiber

En het goede amperage?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• koru1977
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-07-2025
Klinkt als een kabelbreukje! komt wel vaker voor

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 16:29:

Nu heb ik net campusshop.nl opgebeld, en die bitch aan de lijn zei dat ze weigeren garantie te geven op dit onderdeel, omdat dit schade door de klant is en ik volgens hun met teveel kracht mijn stekker erin heb gestopt of iets dergelijks. I
Laat ze dat dan maar eens bewijzen. Binnen 6 maanden ligt de bewijslast sowieso bij de winkel.

Verwijderd

Topicstarter
Amperage kan ik niet instellen op mn universele oplader. Amperage van de 2 adapters zijn wel verschillend, wss ook de rede voor de oververhitting

• John767
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:39
Als je gewoon altijd normaal met je laptop hebt gewerkt, dan zie ik geen reden waarom ze het garantieverzoek af zouden slaan. En al zeker niet na 2,5 maand! Een accu heeft volgens mij gewoon 6 tot 12 maanden garantie (afhankelijk van het merk).

Gewoon in gebreke stellen (zoals dat heet), en duidelijk maken dat je een oplossing wilt voor dit probleem. Misschien is het idd een simpele kwestie van adapter wisselen. In eerste instantie wel netjes blijven.

En zoals ook al eerder gezegd: de eerste 6 maanden moet de verkoper aantonen dat het jouw schuld is, niet andersom!

Volgens mij hebben ze bij campus-shop ook een Zorgeloos Leren garantie. Nog mooier, dan ben je met een dag weer online :)

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Dan denk ik dat een andere lader met het goede amperage en voltage het wel gaat doen, en is je laptop dus niet kapot.

Verwijderd

Je mag alles vragen, maar we houden het wel fatsoenlijk; zie de edit in de TS
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.