Reacties die geen reactie zijn, maar hoog in de lijst willen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:17
Ik irriteer me er aan dat mensen reacties plaatsen bij artikelen, maar dan niet netjes onderaan, maar als reactie op een andere reactie. Nu is het logisch dat als ik zeg 1=3 dat iemand me verbeterd met een reactie op mijn reactie, maar als het totaal niet ingaat op de reactie er boven hoort die daar imho gewoon niet thuis.

Als voorbeeld heb ik Macfreakje in 'nieuws: Internetbankieren ING kampt met netwerkstoring - update 2' maar het zijn er natuurlijk een stuk meer.

Is het een idee om modders deze te kunnen laten taggen op 'geen reactie op reactie' of iets dergelijks zodat ze losgekoppeld worden en netjes onderaan komen te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit komt inderdaad vaak voor, maar het is moeilijk om er wat tegen te doen. Het handmatig loskoppelen van reacties zal ongetwijfeld devtijd kosten die niet beschikbaar is, en daarnaast denk ik dat het nut ook beperkt is. Even los nog van al het extra werk dat het voor de PowerMods met zich meebrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Even een schopje terug naar TMF, waar dit in beginsel prima past. :)

Verder begrijp ik wat je bedoelt maar ik vind het op dit moment niet zo'n groot probleem. Sommige slimmeriken weten er gebruik van te maken voor wat extra exposure, maar vaak wordt het doorzien en krijgen ze een lagere score.

Alles kan gemaakt worden natuurlijk, maar dit zou best wat devtijd en al dan niet wat crew-inzet nodig hebben om goed te kunnen werken. Aangezien er al zo weinig tijd beschikbaar is, zou een kleine issue zoals dit niet mijn voorkeur hebben om die devtijd/inzet aan te besteden. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:17
En als mods de reacties nou eens flaggen als 'geen reactie' en bij meer dan 20 flags automatisch?
of
Een klein tekst waarschuwing zoals soms ook bij GoT topics gebeurt?

Ik begrijp dat het verder geen groot probleem is, dus laat maar lekker afzakken naar beneden en bij een volgende vernieuwing misschien in gedachte houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fawn
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-06-2021
Mijn voorstel is dat dit opgenomen wordt in de regels/faq als ongewenst gedrag en dat we deze manier van extra exposure scoren bestraffen met -1. Deze oplossing zou niet veel meer tijd vragen van pro/power mods en biedt een vorm van zelfregulatie.
In mijn ogen is het net zo kinderachtig gedrag als het proberen te scoren van een fipo, maar misschien til ik er ook te zwaar aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramerty88
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 18:48

kramerty88

Soms geniaal... (meestal niet)

Blijf je natuurlijk met de het grijze gebied zitten van wanneer het wel of geen reactie is. Ik ben het wel eens met het downmodden van de reactie, maar dan moet het in de faq. Vraag is ook nog natuurlijk wat je doet met een eigenlijke +2/+3 reactie op de verkeerde plek...

http://team450.nl/ | 31:39 10k | 2:33:02 Marathon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:21

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Als een reactie offtopic is op zijn parent, dan kun je hem ook als zodanig modden. Een -1 geef ik maar heel zelden hiervoor, dat is enkel voor de echt kansloze reacties die sowieso weinig kans op een hogere score hadden gehad.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1