πΆ Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. π°
β ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. π
π»ββοΈ
Zit (gedeeltelijk) ingebouwd in de standaard browser, menu (rechts bovenaan) --> New incognito tab
Die bewaart niks van je geschiedenis en alle cookies zijn weg zodra je de tab sluit.
Die bewaart niks van je geschiedenis en alle cookies zijn weg zodra je de tab sluit.
Mwa, dat vind ik niet echt een oplossing. Dan zou je echt heel strikt een scheiding moeten aanbrengen tussen je incognitodingen en je normale surfgedrag omdat de web bugs alsnog wel geladen worden.
π»ββοΈ
Na een jaar een schop: wat goed lijkt te werken is Firefox gebruiken met deze add-on. Deze gooit, behalve wat op een white list staat, gelijk cookies weg die niet op een open tab gebruikt worden. Handig tegen trackers
!
π»ββοΈ
Verwijderd
Op een Android-tablet is browsen wel je laatste zorg. De meeste apps mogen van zichzelf je contacten lezen, je belgeschiedenis lezen,automatisch opstarten, je smsjes lezen, en je locatie bepalen. En dat is maar een greep uit de mogelijkheden, een aantal van deze dingen doet Android zelf zonder apps ook al. Daarom heb ik de MIUI rom, daarin kan je instellen wat elke app mag doen. ( Ik heb ze dus allemaal zo min mogelijk toestemming gegeven om dat soort dingen te doen. Voor Whatsapp is het echter noodzakelijk om je Phone ID te krijgen. Dit houd van alles in waaronder je IMEI-nummer.)
Precies.Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 18:54:
Op een Android-tablet is browsen wel je laatste zorg. De meeste apps mogen van zichzelf je contacten lezen, je belgeschiedenis lezen,automatisch opstarten, je smsjes lezen, en je locatie bepalen. En dat is maar een greep uit de mogelijkheden, een aantal van deze dingen doet Android zelf zonder apps ook al.
Je zou ook eens kunnen kijken naar LBE Security Master. Daarmee kun je ook de permissies van apps beperken.
Just remember... if the world didn't suck, we'd all fall off.
Pagina: 1