Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• luuksnijmegen
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-11 22:28
Hi,

Ten eerste, excuus als het in het verkeerde forum staat, maar ik dacht dat het handig was om het hier neer te zetten.

Ik zocht even via google op cyanogenmod, om te zien of 9 binnenkort voor de Desire HD uitkomt. Ik kreeg echter van mijn AVG virusscan het volgende:

http://imageshack.us/photo/my-images/441/naamloospz.png/

De site www.cyanogenmod.com zou volgens AVG een "Exploit Phoenix Exploit Kit (type 769)) bevatten...

Weet iemand hier mee van, en wat t doet??

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wacht even; cyanogenmod is bedoeld om zaken te omzeilen op een Desire en dan vind je het raar dat het wordt aangeduid als exploit?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
MAX3400 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:03:
Wacht even; cyanogenmod is bedoeld om zaken te omzeilen op een Desire en dan vind je het raar dat het wordt aangeduid als exploit?
De website bied custom ROMS aan ja, daar gaat AVG echt geen exploit melding op geven :') Hij vroeg nu gewoon de homepage op |:(

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• luuksnijmegen
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-11 22:28
De site zelf niet toch, alleen cyanogenmod voor android toch? Of maakt dan AVG daar ook een melding van?

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
luuksnijmegen schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:04:
De site zelf niet toch, alleen cyanogenmod voor android toch? Of maakt dan AVG daar ook een melding van?
Nee, MAX3400 is denk ik een van de gelukkige mensen die gelijk in de stress schieten als iets "custom" is en niet meer officieel. De homepage zou dus geen exploit moeten bevatten. (De roms trouwens ook niet)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is niet de bedoeling om topics dubbel te plaatsen. Omdat er al eentje staat in Cyanogenmod.com bevat exploit??, waar het eigenlijk hoort, gaat deze dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.