Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastruberik
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-01-2022
Hallo,

Sinds kort heb ik een 3d plasma tv van samsung. Na het aankopen kwam ik er achter dat ik een nieuwe videokaart nodig had om 3d te gamen via hdmi 1.4.

Nu ben ik aan het testen met gatling gears. Veel mensen vinden de 3d geweldig in dat spelletje. Maar ik krijg het niet voor elkaar om het echt via stereophonic3d uit te zenden. Wel via de converter van 2d naar 3d van samung zelf. Ik heb het idee, dat je in het spel zelf ook ergens 3d aan kan zetten zodat de coomputer de 3d regelt.

Weet iemand hoe ik kan controleren en zien of het via 3dtv play gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:08

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik lees nergens dat je een nieuwe videokaart hebt. En als je die al hebt, welke settings heb je wel/niet veranderd om het te testen? En in hoeverre krijg je het dan wel/niet voor elkaar op een ander device zoals een gewone monitor?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastruberik
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-01-2022
Misschien een beetje onduidelijk:).

Ik heb een GTX550 gekocht en via hdmi 1.4 aangesloten op de tv. Vervolgens de nieuwste drivers geinstalleerd op een schone windows installatie. Nu kan ik via nvidia config de instellingen veranderen en de 3d aanzetten. Vervolgens kan je met de resolutie veranderen in nvdia config omschakelen van 2d naar 3d(best wel onhandig en vervelend).

Ik had gelezen als je nu bluray of een game wil spelen via stereophonic, dan moet ik de 3d in windows eerst inschakelen en vervolgens de applicatie starten. Met gatling gears en company of hereos(nu aan het updaten) krijg ik geen 3d optie in optioens. Met mafia 2 was die wel aanwezig.

Hoop dat het nu wat duidelijker is. Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:14
Niet alle spellen ondersteunen Nvidia 3D, zo simpel is het. Lijstje van ondersteunde games.