Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Volgnummersysteem

Pagina: 1
Acties:

• j_v_malsen
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-11 18:52
Ik ben op zoek naar een softwarematige variant op de welbekende volgnummersystemen die je in winkels ziet.

http://www.officepalace.n...splay%20Volgnummersysteem

Heel simpel eigenlijk dus een soort display met minimaal 3 posities die je door een simpele drukknop. Dit mag een muisklik, toetsenbordaanslag de waarde ophoogd met 1.

Nu ben ik al aan het zoeken geweest bij google of hier programmaatjes voor zijn. Maar wellicht zoek ik een veel te lastig systeem hiervoor.

Het hoeft dus niet automatisch op te tellen. Iemand een idee hoe ik dit simpel (lees : goedkoop) via een pc met scherm of laptop voor elkaar kan krijgen en dit via een beamer te projecteren.

P.s. ik heb oplossingen gezocht in de trand van rondetellers, volgnummersystemen. Maar niets bruikbaars kunnen vinden.

Wie tipt mij !! :)

For rent

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Volgens mij is dit niet meer dan een half uurtje tikken in een development omgeving om dat zelf te programmeren?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• j_v_malsen
MAX3400 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:07:
Volgens mij is dit niet meer dan een half uurtje tikken in een development omgeving om dat zelf te programmeren?
Voor iemand met programmeerskills vast niet. Echter heb ik die ervaring niet dus zal ik het moeten zoeken in een bestaand systeem.

For rent

• MAX3400

MAX3400

Denk dat je beter kon Googlen op code-termen; met "increment counter mouse click" kwam ik na 2 minuten op http://www.smithmediafusion.com/blog/?p=119 en vervolgens http://www.smithmediafusion.com/Helps/clickCounter.swf

Zo zal er vast wel iemand zijn die dit binnen een kwartier in Flash voor jou kan aanpassen / customizen.

[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 04-01-2012 14:14 ]

• j_v_malsen
MAX3400 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:13:
Denk dat je beter kon Googlen op code-termen; met "increment counter mouse click" kwam ik na 2 minuten op http://www.smithmediafusion.com/blog/?p=119 en vervolgens http://www.smithmediafusion.com/Helps/clickCounter.swf

Zo zal er vast wel iemand zijn die dit binnen een kwartier in Flash voor jou kan aanpassen / customizen.
Dit is idd al wel wat. Ik kan opzich redelijk met photoshop en flash overweg dus ik zal deze bestanden eens downloaden en kijken hoever ik hiermee kom! Het mooiste is natuurlijk als het in een soort van LED lettertype getoond kan worden. Dan is het net echt !

For rent

• kladblokje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-11 23:04
j_v_malsen schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:06:
Iemand een idee hoe ik dit simpel (lees : goedkoop) via een pc met scherm of laptop voor elkaar kan krijgen en dit via een beamer te projecteren.
Ik weet niet hoe lang je dit systeem wilt gebruiken, maar nieuwe lampen voor een beamer zijn vaak niet goedkoop - dan kun je beter een lcd monitor aan de muur hangen. Scheelt waarschijnlijk ook nog in stroomverbruik.

• MAX3400

MAX3400

j_v_malsen schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:16:
[...]

Dit is idd al wel wat. Ik kan opzich redelijk met photoshop en flash overweg dus ik zal deze bestanden eens downloaden en kijken hoever ik hiermee kom! Het mooiste is natuurlijk als het in een soort van LED lettertype getoond kan worden. Dan is het net echt !
Ik ben al helemaaaaal niet technisch maar volgens mij kan je gewoon een ander/gratis font hiervoor inzetten en klaar.

En zoals hierboven wordt gezegd: beter dat je dit op een goedkoop display doet; desnoods een oud 19" TFT-schermpje van "voor weinig" uit V&A.

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-11 19:41
Heel simpel?

Powerpoint!

maar om voor zoiets een pc met beamer te gebruiken......

kant en klare systemen zijn goedkoper lijkt me

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• j_v_malsen
Dat had ik er bij kunnen vertellen. Het volgende is de bedoeling. Wij gaan met ons dartteam een benefietactie houden. Tijdens een darttoernooi bij ons in het dorp hebben wij gemeend als team iets extras te moeten doen. Wij willen dus 24 uur achter elkaar als team te gooien. Hiervoor gaan / hebben wij steunkaarten verkocht.

Maar om tijdens het toernooi de toeschouwers een idee te geven hoeveel legs we gegooid hebben willen we een beeld projecteren die de huidige aantal weergeeft.

Het systeem zal dus max . 24 uur gebruikt worden. Of ik dit ga projecteren met een beamer of met een tft scherm is nog niet bekend.

Vandaar dat ik hier geen geld aan wil uit gaan geven en dat het heel simpel mag zijn.

Het systeem van MAX3400 lijkt me goed werkbaar voor dit doel. Thnx !

http://www.dartseventzundert.nl/ (daar doen we het voor ;-)

For rent

• kladblokje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-11 23:04
Ik zou als tip willen meegeven dat er ook een manier is om een begingetal op te geven (voor als je een vastloper hebt oid). Het voorbeeld van max start altijd op 0 en dat is niet handig.

• j_v_malsen
kladblokje schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:35:
Ik zou als tip willen meegeven dat er ook een manier is om een begingetal op te geven (voor als je een vastloper hebt oid). Het voorbeeld van max start altijd op 0 en dat is niet handig.
Hoi Kladblokje, dat is idd handig. Ik zal eens kijken hoever ik in actionscript kom in Flash. Ik heb er geen kaas van gegeten dus ik moet hier eerst induiken!

For rent

Pagina: 1