Momenteel ben ik bezig met een computer samen te stellen, ik heb enige kennis op het gebied van computers, maar de markt is tegenwoordig zo groot dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Ik gebruik mijn pc voornamelijk voor het bewerken van foto en video, daarnaast doe ik veel met 3d software (+renderen). Momenteel heb ik het volgende bij elkaar gezocht (en na goed lezen, moet het ook goed samen kunnen werken
)
Graag hoor ik van de meer ervaren bouwers of zij tips / advies hebben, om de onderdelen op elkaar aan te laten sluiten. Of wanneer men andere merken / types aanraadt om dit te posten.
Mijn budget bedraagt circa 1000-1100 euro. (HDD heb ik nog liggen)
Moederbord: ASUS SABERTOOTH P67 -=Rev.3.0=-
videokaart: GIGABYTE GV-N460OC-1GI NVIDIA GeForce GTX 460
Processor: Intel® Core™ i7-2600K
RAM: G.Skill 16 GB DDR3-2133 Quad-Kit 16384 MB
Voeding: OCZ ModXStream Pro 700W
SSD: OCZ OCZSSD2-1VTXPL120G
Ik gebruik mijn pc voornamelijk voor het bewerken van foto en video, daarnaast doe ik veel met 3d software (+renderen). Momenteel heb ik het volgende bij elkaar gezocht (en na goed lezen, moet het ook goed samen kunnen werken
Graag hoor ik van de meer ervaren bouwers of zij tips / advies hebben, om de onderdelen op elkaar aan te laten sluiten. Of wanneer men andere merken / types aanraadt om dit te posten.
Mijn budget bedraagt circa 1000-1100 euro. (HDD heb ik nog liggen)
Moederbord: ASUS SABERTOOTH P67 -=Rev.3.0=-
videokaart: GIGABYTE GV-N460OC-1GI NVIDIA GeForce GTX 460
Processor: Intel® Core™ i7-2600K
RAM: G.Skill 16 GB DDR3-2133 Quad-Kit 16384 MB
Voeding: OCZ ModXStream Pro 700W
SSD: OCZ OCZSSD2-1VTXPL120G