• rick1234rick
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-12-2023
Ik heb onlangs een Thermalright HR-03 GTX (link) gekocht.
Er werdt mij verteld dat deze zou passen op mijn MSI HD3870, dus ging ik er vanuit dat dit zou passen.

Eenmaal de koeler ontvangen wil ik hem gaan monteren maar tot mijn schrik past die niet. De koeler past zelf wel op de chip en er zijn ook genoeg heatsinkjes bijgeleverd voor mijn chips. Het probleem is dat de gaten voor de schroeven van bracket wie de koeler op zijn plaats moet houden te ver uit elkaar zitten.

Nu wil de winkel na een hoop gezeur de koeler niet te terugnemen en mij mijn geld terug geven (omdat ik de zakjes los heb gemaakt).

Op internet heb ik even rond gezocht of er ook bracket zijn wie wel zouden kunnen passen.
Nu heb ik hier er een gevonden, de Six-hole adapter kit. Hier staat alleen dat deze voor de HR-03 GT bedoelt is.

Nu was de vraag of ik deze ook met mijn GTX versie kan gebruiken?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-01 11:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Nou ben ik heel simpel maar wie heeft jou verteld dat het ging passen?

Ik lees op de site nadrukkelijk: Graphics Cards Compatibilities nVidia GTX280 & GTX260 ( 65mm ) / GTX285 & GTX275 & GTX260 (55nm) terwijl je zelf een AMD/Ati kaart hebt...

Denk dat je dan ook met een verloopstukje geen stap verder gaat komen. Geen idee of de winkel de fout heeft gemaakt je iets aan te raden maar je moet de HR-03GT hebben, niet de GTX.

[ Voor 14% gewijzigd door MAX3400 op 04-01-2012 13:46 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• rick1234rick
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-12-2023
MAX3400 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:45:
Nou ben ik heel simpel maar wie heeft jou verteld dat het ging passen?

Ik lees op de site nadrukkelijk: Graphics Cards Compatibilities nVidia GTX280 & GTX260 ( 65mm ) / GTX285 & GTX275 & GTX260 (55nm) terwijl je zelf een AMD/Ati kaart hebt...

Denk dat je dan ook met een verloopstukje geen stap verder gaat komen. Geen idee of de winkel de fout heeft gemaakt je iets aan te raden maar je moet de HR-03GT hebben, niet de GTX.
Ik had een mail naar hun gestuurd om dat dit niet op hun website stond, hun gaven aan dat dit makkelijk zou passen.

Ik heb ook de GT versie gezien, maar volgens mij is alleen de mounting bracket anders en is de Heatsink hetzelfde.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-01 11:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Webwinkel dus...

Volgens mij moet je dan even zelfstandig hier op het forum zoeken naar de rechten & plichten bij het kopen op afstand; voor zover ik weet mag je onder bepaalde voorwaarden binnen 7 dagen na aankoop een produkt retour sturen zonder opgaaf van reden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof