Ik heb een Cooler Master cm690 II Advanced en heb daarvoor een tijdje geleden een doorzichtig zijpaneel gekocht. Daarbij heb ik gelijk enkele Xigmatek XLF-F1253 fans gekocht, waarbij ik er 2 op mijn CM Hyper 212+ gemonteerd heb. Dit zag er allemaal erg fraai uit, alleen doet het volgende probleem zich voor: Het zijpaneel (doorzichtige gedeelte uiteraard) is al vrij snel erg krasserig. Het betreft hier zowel erg veel fijne krasjes over de gehele plaat als wat grotere krassen. Deze krassen zijn ontstaan door combinatie stof + zachte stoflap. Niet erg krasbestendig dus.
Deze krassen zijn (met name op een donkere kamer) goed zichtbaar en ik erger me er eigenlijk best wel aan. Ik heb het idee dat ze extra goed zichtbaar zijn, doordat de Xigmatek fans uit blanke leds bestaan.
Nu is mijn vraag eigenlijk of deze krassen minder goed (tot niet) zichtbaar zijn als ik fans op mijn koeler gebruik die geen blanke leds bevatten (bijvoorbeeld blauw, rood, groen etc.)
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Deze krassen zijn (met name op een donkere kamer) goed zichtbaar en ik erger me er eigenlijk best wel aan. Ik heb het idee dat ze extra goed zichtbaar zijn, doordat de Xigmatek fans uit blanke leds bestaan.
Nu is mijn vraag eigenlijk of deze krassen minder goed (tot niet) zichtbaar zijn als ik fans op mijn koeler gebruik die geen blanke leds bevatten (bijvoorbeeld blauw, rood, groen etc.)
Alvast bedankt voor jullie reacties.
[ Voor 4% gewijzigd door Exile84 op 04-01-2012 13:33 ]