Ik heb een fan op mijn videokaart, heeft het zien om hier nog een extra fan op de schroeven (eentje van een 486)?
is je kaart instabiel of wil je m verder clocken?
Ik denk dat t sowieso niet veel uit zal maken met een tnt1.
die ene fps extra hoe je niet je kaart voor te riskeren
Ik denk dat t sowieso niet veel uit zal maken met een tnt1.
die ene fps extra hoe je niet je kaart voor te riskeren
ik wil hem verder klokken, maar op bv core 110 en geheugen 128 krijg ik gekleurde strepen door het scherm
.
is dit nog te verhelpen door extra koeling of niet
is dit nog te verhelpen door extra koeling of niet
Verwijderd
Ik denk dat je beter het voltage kan verhogen dan een betere koeler te kopen, want anders haalt de core het gewoonweg niet!
Ja hoe doe je dat???Op donderdag 22 maart 2001 21:39 schreef eXistence het volgende:
Ik denk dat je beter het voltage kan verhogen dan een betere koeler te kopen, want anders haalt de core het gewoonweg niet!
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Bij mijn oude tnt1 scheelde overkloken toch wel een hoop. Daar zat standaard geen fan op, en door er een fan op te doen ging het allemaal een stuk beter.
I, for one, like Roman numerals
Ik heb een tnt2 en heb er een standaard cooler opzitten. Zit er bij een tnt1 niet een standaard cooler op?
Verwijderd
Ik heb hier al wel veel geforce voltage mods gezien, maar als je ff een paar hardware sites afzoekt vind je vast wel wat leuks!Op donderdag 22 maart 2001 21:55 schreef Windhoosje het volgende:
[..]
Ja hoe doe je dat???
http://www.guru3d.com Hier staat wel veel kan je ff kijken...
Verwijderd
tot hoever kan je een tnt 2 clocken zonder dat er extra koeling op moet en wat voor koeling radeb jullie aan voor tnt2
Kzou het niet doen dan sloopie hem zekerOp donderdag 22 maart 2001 21:42 schreef kieskes het volgende:
voltage verhogen van je videokaart?
Hu! Ik heb dat ook gedaan met mijn TNT2, en die doet het ook nog steeds...Op vrijdag 23 maart 2001 13:48 schreef 001Michael het volgende:
[..]
Kzou het niet doen dan sloopie hem zeker
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
op welke snelheid heb je hem dan draaien:?Op donderdag 22 maart 2001 22:27 schreef Def_P het volgende:
Bij mijn oude tnt1 scheelde overkloken toch wel een hoop. Daar zat standaard geen fan op, en door er een fan op te doen ging het allemaal een stuk beter.
mijne draait nu core 110 mem 127 en de framerate in bv UT is 17 :(
Verwijderd
Dat is echt stierenschijt!Op vrijdag 23 maart 2001 13:48 schreef 001Michael het volgende:
[..]
Kzou het niet doen dan sloopie hem zeker
Pagina: 1