Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• D0ekoe
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-08 22:41
Hallo tweakers!

Ik zit met een probleem en ik zou graag advies willen.
Ik ben toe aan een nieuwe telefoon en dat zal dan mijn eerste smartphone gaan moeten worden. Nu zit ik erg te twijfelen tussen bovengenoemde toestellen.
De gio heeft een snellere processor dan de HTC maar weer minder werkgeheugen. Dus wat dat betreft zou de gio beter zijn. In reviews lees ik dat toch ook heel veel mensen de HTC erg prettig vinden.
Graag zou ik van jullie horen wat jullie mening/ervaring is rondom deze toestellen zodat ik een keuze kan maken!
De prijsklasse is vrijwel hetzelfde dus dat is geen probleem ;)

Greetz

D0ekoe

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-10 09:57
m'n bro heeft de WF S en dat ding is vrij sloom vergeleken met de gio.
het enigste wat er beter is aan de wildfire is dat ie een 5 mpx. camera MET lichtje heeft en de luxe van htc die je gewend bent.
de gio heeft een net wat mindere(maar zeker geen slechte) camera van 3,2 mp. zonder lichtje wat overigens niet erg is want foto''s zien er met 't led lichtje er niet uit :P
het voordeel van de gio op de wfs is dat ie sneller is (800 mhz cpu ipv. de 600 mhz van de wfs)
fysiek vind ik zelf de gio lekkerder werken omdat ie wat groter oogt en wat breder in de hand ligt.
je hebt bij de gio dus ook geen grafische bende zoals je bij de WFS hebt.
de wildfire s voelt trouwens heeeeel erg tiny aan vergeleken met de gio.
ik denk dat juist de gio goed is voor jou..
je had daarintegen wel wat meer eisen neer kunnen zetten.
de wildfire is in principe een hele goeie telefoon voor zijn prijsklasse.

zoals de meeste tweakers zeggen: al een keer naar de ZTE Blade gekeken?
voor 100/120 euro een telefoon die qua specificatie's heel erg lijkt op de iphone 3g/3gs.
heeft een heel erg lekkere specs voor zijn prijs!
Heb ik laatst ook bijna overwogen alleen ik had al een telefoon dus dat ging niet door!

wil je trouwens topic naam even veranderen naar: wat is een betere keuze voor mij: wildfire S of galaxy gio?

sommige tweakers waaronder ik vinden de uitspraak *wat is beter dit of dat* behoorlijk irriterend :)

[ Voor 8% gewijzigd door w4v3g0d op 04-01-2012 10:43 ]

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-11 00:35
hardwarejunk schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:42:

wil je trouwens topic naam even veranderen naar: wat is een betere keuze voor mij: wildfire S of galaxy gio?

sommige tweakers waaronder ik vinden de uitspraak *wat is beter dit of dat* behoorlijk irriterend :)
Dit lijkt me vooral een persoonlijke keuze.

En die titel veranderen: daar is het handj voor, de TS heeft daar zelf geen knopjes voor :>

• GrrRon
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
Ga voor de Gio.
Kijk het is geen snelheidsmonster maar in ieder geval beter dan de Wildfire S.

Ik gebruik mijn Gio met veel plezier!
En wat het geheugen betreft kijk eens naar Link2SD, werkt perfect.

"Soylent Green is people!"

• D0ekoe
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-08 22:41
Bedankt voor je reactie hardwarejunk.
Het is de bedoeling om reacties vanaf jullie kant uit te lokken dus vandaar ook de titel; wat is beter volgens jullie. Met jullie ervaringen en info kan ik dan een goede keuze voor mijzelf maken ;)

Nou die blade dat weet ik niet helemaal. De specs zijn wel netjes maar ik heb het niet zo staan op die chinese merk telefoons. Dan investeer ik liever in een iet wat duurdere telefoon waarvan ik weet dat de kwaliteit goed is :P

Qua eisen heb ik niet veel moet ik toegeven. Ik probeer gewoon zoveel mogelijk info vanaf jullie kant te verzamelen zodat ik voor mijzelf een goed onderbouwde keuze kan maken mbt het kopen van een telefoon. Ik wil de phone gewoon voornamelijk gebruiken voor smsen en 'licht' internetten. Ik heb nog nooit geinternet op een telefoon dus ik weet niet hoe dat gaat bevallen ;)

Verwijderd

Gio: http://www.samsung.com/nl...phone/GT-S5660DSAXEN-spec

Wildfire S:http://www.htc.com/nl/smartphones/htc-wildfire-s/#specs

Ze verschillen niet veel.

De Wildfire heeft idd meer geheugen. Maar de Gio kan weer langer mee met zijn batterij. Het is een afweging. En je kan in de Gio altijd een MicroSD stoppen als je ruimte te kort komt.

Daarnaast kun je nog altijd naar de prijs kijken.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2012 10:56 ]

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:08

Bullet NL

Eigen Wijs

Dit soort wat moet ik kopen topic's zijn niet toegestaan op GoT. Om je keuze te maken voor een bepaald toestel kan je gebruik maken van een toestelspecifiek topic en de Tweakers Pricewatch ( www.tweakers.net/pricewatch )

Dit topic gaat op slot, succes met je keuze! ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.