Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[meuk] Afbeelding Jalbum erg oud.

Pagina: 1
Acties:

• mrtnptrs
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:14

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
De afbeeldingen die in de meuktracker worden voor Jalbum is inmiddels zeer gedateerd.
Hier kun je het zien.
Het is nog een screenshot van versie 8.6! (Afkomstig uit januari 2010!)
Dit is een meer recentere afbeelding om te gebruiken in de toekomst voor nieuwe artikelen die te maken hebben met dit programma: http://jalbum.net/res/help/slide/edit-album-2.jpg

Succes ermee!

Edit: Er is ook een optie in het programma om skins te installeren die hier te downloaden zijn: http://jalbum.net/nl/skins. Misschien is het een goed idee om dit de volgende keer ook in het artikel te melden? :)

[ Voor 19% gewijzigd door mrtnptrs op 03-01-2012 22:43 ]

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11 17:06

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Nergens staat dat er een screenshot van de laatste versie onder moet staan. Bovendien ziet de huidige versie er nauwelijks anders uit dan in het nu gebruikte screenshot. Ik heb sinds kort een nieuwe computer en ben druk bezig nieuwe screenshots te maken, maar aan deze was ik nog niet toegekomen.

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:24
Drobanir schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:31:

Ik heb sinds kort een nieuwe computer en ben druk bezig nieuwe screenshots te maken, maar aan deze was ik nog niet toegekomen.
Prima reden lijkt mij, snap dan ook niet helemaal waarom het nodig was om met die sneer (zo komt 'ie bij mij over) over "nergens staat dat het een nieuwe screenshot moet zijn" te beginnen ;)

The devil is in the details.

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
Dus wordt het nieuwe screenshot de volgende keer gebruikt of niet?
Maar inderdaad, er is wel weinig verschil

En wordt het de vologende keer ook vemeld over die skins?

Alvast bedankt! :)

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11 17:06

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Ik zal voor de volgende keer een nieuw screenshot maken, de veranderingen zijn w.m.b. te klein om alsnog een edit te doen. Ik zal dan ook iets over de skins schrijven, een goede toevoeging. Mijn eerste opmerking was niet snerend bedoeld overigens.

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
Drobanir schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 17:09:
Ik zal voor de volgende keer een nieuw screenshot maken, de veranderingen zijn w.m.b. te klein om alsnog een edit te doen. Ik zal dan ook iets over de skins schrijven, een goede toevoeging. Mijn eerste opmerking was niet snerend bedoeld overigens.
Maakt niks uit. Als je schrijft kan iets al veel sneller verkeerd overkomen dan als je het gewoon face-to-face zegt. ;)

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
Resultaat in het nieuwe artikel over jAlbum is perfect!
Good job! :)

Pagina: 1