Hoi,
Ik heb hier een Windows 7 Home Premium x64, waar ik Skype op heb geinstalleerd. Op de een of andere manier wil deze alleen niet aanmelden.
App start prima op, maar na het invullen van de skypenaam en het wachtwoord, maakt hij geen verbinding. Overigens blijft hij het wel continue proberen, het is dus ook niet zo dat hij na een minuut stopt met aanmelden en dan met een foutmelding komt ofzo.
Wat heb ik al geprobeerd, gevonden via google, GoT-search en Skype-support:
ping: 9 ms
upload: 11.23 Mbps
download: 1.96 Mbps
Ik heb werkelijk geen idee wat ik nu nog kan proberen, hier nog iemand die een tip heeft?
[edit]
lijstje aangevuld n.a.v. post Zen!th
Ik heb hier een Windows 7 Home Premium x64, waar ik Skype op heb geinstalleerd. Op de een of andere manier wil deze alleen niet aanmelden.
App start prima op, maar na het invullen van de skypenaam en het wachtwoord, maakt hij geen verbinding. Overigens blijft hij het wel continue proberen, het is dus ook niet zo dat hij na een minuut stopt met aanmelden en dan met een foutmelding komt ofzo.
Wat heb ik al geprobeerd, gevonden via google, GoT-search en Skype-support:
- uitvoeren als admin
- Firewall uit, dit is de default firewall van Windows (er is overigens geen router, enige PC, direct op internet)
- shared.xml weggegooid uit de %AppData%-map
- Skype verwijderd via Configuratiescherm, PC opnieuw gestart, daarna nieuwe install (.exe opnieuw gedownload vanaf de website)
- Volgens de stappen van de skype-support pagina Skype volledig weggehaald, inclusief alle verborgen mappen in Program Files (X86) en Program Data, ook in AppData in het gebruikersprofiel. Daarna ook alle sleutels met 'Skype' uit het register verwijderd. PC opnieuw gestart, nieuwe install.
- Wachtwoord gereset (voor de zekerheid), aanmelden via de site lukt. Aanmelden op een iPhone lukt ook.
- DNS server van google (8.8.8.8) gebruikt, om een DNS conflict van de ISP uit te sluiten
ping: 9 ms
upload: 11.23 Mbps
download: 1.96 Mbps
Ik heb werkelijk geen idee wat ik nu nog kan proberen, hier nog iemand die een tip heeft?
[edit]
lijstje aangevuld n.a.v. post Zen!th