hallo ik heb een computer merk optiplex 745 windows 7 64 bit ik heb een headset met een audio ding er dat je met iemand kan praten maar dat werkt niet en msn zegt dat er geen geluitskaart is en hij heeft het wel gedaan kan iemand mij HELPEN ik wil heel graag weer praaten alvast bedankt gr edwin
Tja, het enige wat ik ervan denk: probeer een System Restore Point terug te zetten van het moment dat het voor de laatste keer nog wel werkte en bedenk/bekijk daarna of/wat je sinds die tijd gewijzigd hebt aan software/hardware/updates.
Wel even dit topic doorlezen alsjeblieft; je opmaak en info is wat summier.
Wel even dit topic doorlezen alsjeblieft; je opmaak en info is wat summier.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Max3400 zegt het al, even de FAQ/Algemeen beleid lezen.
Heb je wel normaal geluid? Zo nee, download dit eens:
http://www.dell.com/suppo...R243725&FileId=2731128383
Heb je wel normaal geluid? Zo nee, download dit eens:
http://www.dell.com/suppo...R243725&FileId=2731128383
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Of kijk hier ;
start/configuratiescherm/hardware en geluiden/geluid/audioapparetn beheren/opnemen
Daar moet iets voor je microfoon staan.
Verder kan ik je niet helpen, ken jou systeem niet.
start/configuratiescherm/hardware en geluiden/geluid/audioapparetn beheren/opnemen
Daar moet iets voor je microfoon staan.
Verder kan ik je niet helpen, ken jou systeem niet.
Ik wil best een gok doen: je systeem is nooit gemaakt voor Windows 7 x64... Dus als je "recentelijk" zelf Windows 7 erop hebt gezet, is er een zeer gerede kans dat je niet de goede drivers hebt en dus een aantal zaken niet hoeven werken.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
dat trug zetten lukt niet dat is 6 maandengeleden ja en de drijver zijn goed alles is upgedate en mp-3 doet het goed yutube ook alles maar als ik met skype og msn met iemand wil praaten word er gezecht dat ik geen geluitkaart he maar heb ik wel en ik heb een progama er opgezet die zegt dat alle drijver corect zijn
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 438921 op 03-01-2012 22:15 ]
MP3 en Youtube is geluid uit.
microfoon is geluid in.
Kijk bij je settings zoals ik al eerder aangaf.
microfoon is geluid in.
Kijk bij je settings zoals ik al eerder aangaf.
Probeer even fatsoenlijk te spellen. Gebruik desnoods de spellingscontrole in Firefox.. Dingen als "Yutube" "geluitkaart" "drijvers" en "gekontrooleerd" lezen nogal irritant.
Zit de microfoon wel in de goede poort gestoken? (De roze) en heb je deze zowel in de front audio connector (Voorop je PC) als back audio connector (achterop je PC) geprobeerd?
Edit: En heb je de microfoon eventueel al op een andere computer getest?
Zit de microfoon wel in de goede poort gestoken? (De roze) en heb je deze zowel in de front audio connector (Voorop je PC) als back audio connector (achterop je PC) geprobeerd?
Edit: En heb je de microfoon eventueel al op een andere computer getest?
[ Voor 10% gewijzigd door D4NG3R op 03-01-2012 22:22 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
ja dat heb ik allemaal geprobeerd en het werkt niet en sorry voor de spelling fouten ik heb dyslexie en ik type nog al snel
Zelfs met Dyslexie zou je duidelijk een rode lijn onder je tekst moeten kunnen zien als je bijvoorbeeld de spellingscontrole in Firefox inschakelt. Ik ben zelf ook geen spelling-wonder (Gelukkig geen Dyslexie) en maak dus graag gebruik van deze feature.
Je hebt de microfoon dus ook geprobeerd in een andere computer? Dan mag je er eigenlijk wel van uit gaan dat de mic kapot is..
Je hebt de microfoon dus ook geprobeerd in een andere computer? Dan mag je er eigenlijk wel van uit gaan dat de mic kapot is..
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
dyslexie wordt je vergeven, snel typen als je dylectisch bent niet. Dan type je maar wat lanzamer.Anoniem: 438921 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 22:24:
ja dat heb ik allemaal geprobeerd en het werkt niet en sorry voor de spelling fouten ik heb dyslexie en ik type nog al snel
Maar wat heb je zelf al geprobeerd (gaat u dus over je audiokaart)?
De vraag die je stelt klinkt als ; mijn auto rijdt niet, wat is er aan de hand. Een lampje geeft aan dat er geen benzine in zit, maar ik heb net getankt. Kan dus ook 300 oorzaken hebben.
Dyslexie dat kan, als je dat weet dan kan je er rekening mee houden en ook gewoon gebruik maken van de spellingscontrole in firefox. Dat je daarbij snel typt heb je ook zelf in de hand.Anoniem: 438921 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 22:24:
Wat betreft je probleem, als je zoals eerder gezegd hiernaar toe gaat start/configuratiescherm/hardware en geluiden/geluid/audioapparetn beheren/opnemen dan zie je dus je microfoon staan. Maar heb je deze ook al getest of hij überhaupt werkt ? Wat je ook kan proberen is natuurlijk je drivers opnieuw installeren dan wel te updaten dus echt even verwijderen als je dat nog niet gedaan hebt.
@hieronder
Oops helemaal overheen gelezen, je hebt gelijk
[ Voor 20% gewijzigd door Perkouw op 03-01-2012 22:34 ]
Hij heeft al bij mij aangegeven dat het ook in skype is. Dacht dat dit hier ook al stond, niet dus.
Oke, is in skype en in msn. Zal dus echt wel zo zijn dat er geen driver is of dat hij hem in de instellingen nog niet heeft gekozen.
Oke, is in skype en in msn. Zal dus echt wel zo zijn dat er geen driver is of dat hij hem in de instellingen nog niet heeft gekozen.
de microfoon is goed en de instelling en de drijvers zijn oog goed ik zou het niet weeten alles wat jullie ook typen heb ik geprobeerd dus is er nog iet en dat start configuratie scherm heb ik ook al gedaan daar staat niks
Welkom bij GoT!
Misschien dat je ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search (Je kunt je TS bewerken via de Edit (
) knop boven je post).
Lees, voordat je (in de toekomst) een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.
Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...
Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken..
Misschien dat je ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search (Je kunt je TS bewerken via de Edit (

Lees, voordat je (in de toekomst) een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.
Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...
Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken..

Pagina: 1