Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[iOS] Jailbreaken - Deel 8 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 43 44 45 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Elite-Mind
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 24-09 13:18
KWM schreef op maandag 25 mei 2020 @ 22:22:
[...]

Die repo had ik ook, helaas. Als ik de ipad opnieuw opstart, geen jailbreak meer, dan kan ik wel tv kijken met ziggo go. Dit lukte zelfs niet met de meest recente ziggo go app.
Je kan nog proberen om Flex 3 te installeren en daar te zoeken naar de Ziggo go Jailbreak bypass van forzabatur. Wellicht dat dat nog iets voor je doet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KWM
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 26-09 15:18
Elite-Mind schreef op maandag 25 mei 2020 @ 22:34:
[...]

Je kan nog proberen om Flex 3 te installeren en daar te zoeken naar de Ziggo go Jailbreak bypass van forzabatur. Wellicht dat dat nog iets voor je doet.
Ja daarmee is het gelukt! Bedankt! Is het bij jou ook dat het beeld niet helemaal fullscreen is in de ziggo go app? (Ipad pro 2018)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Elite-Mind
KWM schreef op maandag 25 mei 2020 @ 22:44:
[...]

Ja daarmee is het gelukt! Bedankt! Is het bij jou ook dat het beeld niet helemaal fullscreen is in de ziggo go app? (Ipad pro 2018)
Yep, komt omdat het een oude versie is. Als je hem daarom zoals ik alleen gebruikt om te streamen naar de tv dan maakt dat niets uit :-) en graag gedaan uiteraard.

[Voor 3% gewijzigd door Elite-Mind op 25-05-2020 23:11]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Geert1976
  • Registratie: oktober 2012
  • Niet online
AirPods Case Low Battery Notifications.

Krijg een notificatie zodra de case van je AirPods een bepaald percentage hebben bereikt.
Mijne ingesteld op 20%.

via de Dynastic repo gratis verkrijgbaar.

[Voor 35% gewijzigd door Geert1976 op 26-05-2020 08:01]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: november 2009
  • Niet online
DockX: een uitbreiding op de 'nutteloze' ruimte naast je emoji icoon, met icoontjes voor knippen, plakken, undo en redo. Gratis te vinden via:
code:
1
https://udevsharold.github.io/repo

[Voor 9% gewijzigd door JDFS op 26-05-2020 08:09]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Geert1976
  • Niet online
JDFS schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 08:09:
DockX: een uitbreiding op de 'nutteloze' ruimte naast je emoji icoon, met icoontjes voor knippen, plakken, undo en redo. Gratis te vinden via:
code:
1
https://udevsharold.github.io/repo

[Afbeelding]
handig!

voordat ik het ga downloaden; werkt dit ook op 3rd party keyboards of alleen de stock keyboard?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
@Geert1976 goede vraag, volgens iDB helaas niet...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Geert1976
  • Niet online
Photon, True Ambient Display ($2.99)

via repo.packix.com

Acties:
  • 0Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 19:56
Geert1976 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 08:45:
Photon, True Ambient Display ($2.99)

via repo.packix.com

[Afbeelding]
Al ervaring mee? Heb recentelijk AOD gebruikt, echter bleek dit een echte battery drain te zijn, ondanks de beloftes van de developer dat dit niet het geval was :P

Pi-hole | AdGuard Home

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Geert1976
  • Niet online
crypt0rr schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 08:50:
[...]

Al ervaring mee? Heb recentelijk AOD gebruikt, echter bleek dit een echte battery drain te zijn, ondanks de beloftes van de developer dat dit niet het geval was :P
er zijn nog wel wat conflicten met andere tweaks, zoals Kalm, developer heeft aangegeven er naar te kijken.
Heb Photon aangeschaft en even geinstalleerd, maar dus vanwege Kalm er weer ff afgehaald.

Wacht nog wel ff paar dagen, maar heb op zich niks gemerkt van overdreven (extra) battery drain.

Nu moet ik zeggen dat de batterij met de 11 Pro nog steeds dik in orde is na al mijn tweaks/apps.
Ben uiteraard wel voorzichtig met allerlei onzin tweaks/apps te downloaden

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 25-09 13:54
Iemand de BT MeetMe app aan de praat gekregen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• harveydwijs2
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 00:09
Vervelend... na het jailbreaken werkt mijn RABO app niet. Is dit bekend? Vanavond ga ik de app opnieuw installeren om het uit te sluiten, maar ben bang dat dat niet gaat werken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Geert1976
  • Niet online
harveydwijs2 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 09:09:
Vervelend... na het jailbreaken werkt mijn RABO app niet. Is dit bekend? Vanavond ga ik de app opnieuw installeren om het uit te sluiten, maar ben bang dat dat niet gaat werken.
check even de laatste 2 pagina's van dit topic....genoeg info te vinden! ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• harveydwijs2
Geert1976 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 09:21:
[...]

check even de laatste 2 pagina's van dit topic....genoeg info te vinden! ;)
Vergeten te melden maar A-bypass werkt helaas niet :).

Via Safari is helaas niet mogelijk want reader etc. Etc. :(

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Geert1976
  • Niet online
harveydwijs2 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 09:34:
[...]

Choicy al geprobeerd? bij veel mensen met banking apps (Amerika) problemen uiteindelijk goed gewerkt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CoolHead621
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 25-09 16:30

CoolHead621

Enjoy every moment

harveydwijs2 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 09:34:
[...]

Ik heb net a-bypass geïnstalleerd en deze werkt prima na een paar keer starten van de rabo app

iPhone 11 Pro / Huawei P30 Pro 8GB/128GB / OnePlus 6T 8GB/128GB

Acties:
  • +1Henk 'm!

• harveydwijs2
Geert1976 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 09:38:
[...]

Choicy al geprobeerd? bij veel mensen met banking apps (Amerika) problemen uiteindelijk goed gewerkt
Choicy werkt! Dank _/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
Geert1976 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 08:55:
[...]

er zijn nog wel wat conflicten met andere tweaks, zoals Kalm, developer heeft aangegeven er naar te kijken.
Heb Photon aangeschaft en even geinstalleerd, maar dus vanwege Kalm er weer ff afgehaald.

Wacht nog wel ff paar dagen, maar heb op zich niks gemerkt van overdreven (extra) battery drain.

Nu moet ik zeggen dat de batterij met de 11 Pro nog steeds dik in orde is na al mijn tweaks/apps.
Ik probeerde Kalm vanochtend (na aankoop) en helaas, werkt volgens mij niet goed samen met wat andere Apps. Via Safe Mode checkra1n gedraaid en Kalm eraf gegooid. Dit is iets wat ik niet had gemist; het troubleshooten van Apps. Ach ja, maar eens uitvogelen welke App(s) er nou niet goed werken met Kalm.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@JDFS ik gebruik zelf Jellyfish i.p.v. Kalm, wel iets simpeler maar daar hou ik juist van.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1Henk 'm!

• joostiphone
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 20-08 08:31
Elite-Mind schreef op maandag 25 mei 2020 @ 22:34:
[...]

Dit werkt bij mij ook, dank je!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
Hier werkt het niet helaas.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
Geert1976 schreef op maandag 25 mei 2020 @ 15:27:
[...]
Heel herkenbaar ;)

Voor wat betreft package manager kan ik je ipv de zeer traag geworden Cydia, Zebra aanraden.
Zeer snel en mooi UI.

Wat betreft Callbar ; kijk naar Scorpion. Past veel beter bij het huidige iOS.
Ik had ook gewoon direct naar jullie moeten luisteren... Callbar XS werkt dus niet goed met Bluetooth oordopjes (AirPods Pro in mijn geval)? Ik zie wel dat de audio ge-route wordt naar mijn AirPods, maar hoor dus niets... Even kijken of ik een refund kan krijgen en Scorpion direct installeren!

Iemand anders nog meer last van Callbar XS in combinatie met AirPods?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Geert1976
  • Niet online
wow! dit ziet er wel heel erg gaaf uit... dit soort écht productieve jailbreaks tweaks is 1 van de redenen dat ik toch overstag ben gegaan met m'n 11 Pro.

https://repo.dynastic.co/package/gesto13

Gesto is vandaag updated voor iOS 13.5

[Voor 4% gewijzigd door Geert1976 op 26-05-2020 14:29]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Geert1976
  • Niet online
JDFS schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 14:27:
[...]

Ik had ook gewoon direct naar jullie moeten luisteren... Callbar XS werkt dus niet goed met Bluetooth oordopjes (AirPods Pro in mijn geval)? Ik zie wel dat de audio ge-route wordt naar mijn AirPods, maar hoor dus niets... Even kijken of ik een refund kan krijgen en Scorpion direct installeren!

even voor je getest, audio AirPods (Pro) icm Callbar XS. Werkt 100% hier.

Had toch Callbar XS maar ff een kans gegeven en Scorpion eraf gehaald ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
@Geert1976, dank... Heb net ge-update naar iOS 13.5 en ik was vergeten een back-up te maken 7(8)7

Nu maar weer even alles opnieuw installeren, wellicht doet Callbar XS het nu wel goed.

Edit: en hij doet het weer!

[Voor 7% gewijzigd door JDFS op 26-05-2020 16:25]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• crypt0rr
JDFS schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 14:27:
[...]

Hier geen problemen met AirPods first gen icm. CallBar XS.

Vraagje voor de Scorpion gebruikers, heb je direct een mogelijkheid om speaker te switch, microfoon mute en toevoegen van mensen aan het gesprek?

Pi-hole | AdGuard Home

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alexhooven
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 23:47
joostiphone schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 11:27:
[...]

Dit werkt bij mij ook, dank je!
Krijg het niet aan de praat. Heb de switch aan gezet in flex 3. Moet ik nog meer doen?

Edit: heb het over ziggo go en checkra1n

[Voor 8% gewijzigd door alexhooven op 26-05-2020 17:58]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Geert1976
  • Niet online
Springtomize 5

Zo, das echt jaren geleden dat ik daar voor 't laatst mee heb gewerkt...

Hier kan je zo ontzettend veel mee aanpassen. En dat allemaal dus in 1 app

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@Geert1976 Heb je Springtomize 5 aangeschaft? Na Homeplus Pro heb ik er niet meer naar om gekeken, maar 1 van mijn favoriete aanpassingen daarin was de animatie van een TV die uitging als je scherm van je telefoon uit gaat. Zit dat er nog steeds in?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Geert1976
  • Niet online
Greatsword schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 17:31:
@Geert1976 Heb je Springtomize 5 aangeschaft? Na Homeplus Pro heb ik er niet meer naar om gekeken, maar 1 van mijn favoriete aanpassingen daarin was de animatie van een TV die uitging als je scherm van je telefoon uit gaat. Zit dat er nog steeds in?
Nog niet. Van plan vanavond eens aan de slag te gaan met Springtomize

Acties:
  • 0Henk 'm!

• crypt0rr
Geert1976 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 17:57:
[...]

Nog niet. Van plan vanavond eens aan de slag te gaan met Springtomize
Interessant, keep us posted!

Pi-hole | AdGuard Home

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Elite-Mind
alexhooven schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 16:54:
[...]

Krijg het niet aan de praat. Heb de switch aan gezet in flex 3. Moet ik nog meer doen?

Je moet ook via appstore++ downgraden naar de versie van 1 maart 2017. Lees iets verder terug, daar staat het beschreven.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 00:49
Op de tabel op r/jailbreak staat dat iOS 13.5 ondersteund wordt door zowel unc0ver als checkra1n. Welke ervaren jullie als stabieler?

@Elite-Mind Heb jij Ziggo Go werkend gekregen? Zo ja, op welke van de 2: unc0ver of checkra1n? Ik weet dat er op iOS 12 verschil in zat, bij de een waren sommige apps wel werkend te krijgen en op de andere niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• siemdenboer
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 26-09 00:29
Met een Jailbreak word een Iphone toch wel weer een interessante optie kan iemand mij vertellen of 13.5.1 de Jailbreak breekt? Of is dit niet de juiste plek hiervoor?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• crypt0rr
siemdenboer schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 21:23:
Met een Jailbreak word een Iphone toch wel weer een interessante optie kan iemand mij vertellen of 13.5.1 de Jailbreak breekt? Of is dit niet de juiste plek hiervoor?
Wat is nu precies je vraag? Huidige versie is 13.5, is je vraag of de update naar 13.5.1 (wanneer deze uitkomt) en je installeert deze over je jailbroken 13.5, het blijft werken. Dan is het antwoord, nee, dat werkt niet.

Pi-hole | AdGuard Home

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alexhooven
siemdenboer schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 21:23:
Ik heb een iPhone X met checkra1n. Die zal blijven werken ook met ios14. Maar unc0ver zal waarschijnlijk gepatched worden.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nino_070
alexhooven schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 22:52:
[...]

Ik heb een iPhone X met checkra1n. Die zal blijven werken ook met ios14. Maar unc0ver zal waarschijnlijk gepatched worden.
Dat is toch niet erg, zolang je je A12/13 device maar op iOS 13.5 houdt?

Ik vraag me zelf af of ik er beter aan doe om te upgraden van een iPhone 7 naar een iPhone X of een XS. Ik vind het geen probleem om op iOS 13.5 te blijven langere tijd, dus wat dat betreft hoef ik niet voor de X te gaan. Ander nadeel van checkra1n is dat ik geen Mac heb en het niet mogelijk is om checkra1n via Windows te (re)jailbreaken.
Nadeel van unc0ver is volgens mij weer de lagere stabiliteit en de afhankelijkheid van signing services. Correct me if I'm wrong.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• iweq
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 25-09 15:06
Greatsword schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 17:31:
Zit er nog steeds in. 👌🏻

• Elite-Mind
nino_070 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 21:11:
Op de tabel op r/jailbreak staat dat iOS 13.5 ondersteund wordt door zowel unc0ver als checkra1n. Welke ervaren jullie als stabieler?

@Elite-Mind Heb jij Ziggo Go werkend gekregen? Zo ja, op welke van de 2: unc0ver of checkra1n? Ik weet dat er op iOS 12 verschil in zat, bij de een waren sommige apps wel werkend te krijgen en op de andere niet.
Ik zit via checkrain.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• joostiphone
alexhooven schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 16:54:
[...]

Dit is het enige wat ik heb gedaan, checkra1n op iOS 13.5, Ziggo Go (die onderste versie met AppStore++) en dan Flex 3.

• alexhooven
Ik probeer het aantal tweaks te beperken tot het minimum. Ervaring leert dat ik nogal gauw uit de bocht vlieg en er tig installeer welke niet altijd even goed met elkaar “communiceren” en zorgen voor crashes. Hoe is jullie ervaring hiermee? Vooral tweaks die Controlcenter en app lay-out aanpassen zijn vaak de boosdoener.

• Geert1976
  • Niet online
gisteren in de weer geweest met Springtomize 5.

Dit is eigenlijk de allereerste app die je zou moeten downloaden na je jailbreak, de basis.
Met deze app kan je al ongeloofelijk veel mee aanpassen.

Springtomize kan werkelijk tientallen losse tweaks vervangen.

Het is 1 van de duurste jailbreak tweaks ($4,99) maar dubbel en dwars waard, vind ik.
De support erachter blijft goed, net als jaren geleden met Springtomize 3 en 4.

Springtomize 5 is pas net uit, dus ongetwijfels zullen er nog wat conflicten zijn met andere tweaks/apps.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@Geert1976 Eens Springtomize behoort tot mijn all time favorites, het duurde de vorige keer echter behoorlijk lang voordat ze met een compatibel Update kwamen, dus zodoende ben ik verder gaan zoeken.

@alexhooven klopt, vandaar ook tweaks 1 voor 1 installeren om te kijken of het problemen geeft, kijk van te voren ook of hij compatibel is met je iOS versie.

Qua controlcenter, werken betterccxi, ccmodules, ccsupport, magma evo en Prysm in ieder geval erg fijn.

• Geert1976
  • Niet online
alexhooven schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 08:56:
Vooral tweaks die Controlcenter en app lay-out aanpassen zijn vaak de boosdoener.
kijk naar Gesto.

Is pas uitgekomen, het CC kun je hier of aan de boven of onderkant krijgen met daarbij multi tasking.

Veel mogelijkheden verder, bijv oproepen van het CC van links of rechts onderin het scherm ipv stock rechtsboven (wat ik persoonlijk onhandig vind)

[Voor 15% gewijzigd door Geert1976 op 27-05-2020 09:50]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• crypt0rr
Geert1976 schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 09:31:

Dit is eigenlijk de allereerste app die je zou moeten downloaden na je jailbreak, de basis.

Het is 1 van de duurste jailbreak tweaks ($4,99) maar dubbel en dwars waard, vind ik.

Springtomize 5 is pas net uit, dus ongetwijfels zullen er nog wat conflicten zijn met andere tweaks/apps.
Gisteravond ook Springtomize 5 aangeschaft, heb meteen meerdere losse tweaks verwijderd. Erg aan te raden.

Pi-hole | AdGuard Home

• Jieve
Iemand nog een idee hoe ik de BT Meetme app aan de praat kan krijgen? :)

• Jieve
Geert1976 schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 09:31:

Ik ga hem ook maar eens aanschaffen, alleen het vreemde is, is zie alleen tot versie 4...

• Geert1976
  • Niet online
Jieve schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 10:20:
[...]

Ik ga hem ook maar eens aanschaffen, alleen het vreemde is, is zie alleen tot versie 4...
gewoon te vinden in de Packix repo ;)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

"The best jailbreak tweaks for iOS 13"

https://www.idownloadblog...-jailbreak-tweaks-ios-13/

• alexhooven
Bij mij geeft in instellingen de tab batterij geen info meer weer. Nu schijnt dit te komen door bepaalde tweaks die de powerhelper (daemon) injecteren. Weet niet of ik het zo duidelijk uitleg, ben redelijk nieuw. Maar krijg iig geen overzicht meer van batterijverbruik. Hij blijft maar laden.

Via choisy geprobeerd dit uit te schakelen. Maar geen succes.

[Voor 10% gewijzigd door alexhooven op 27-05-2020 12:00]

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@alexhooven powerloghelperdfix al geprobeerd?

• alexhooven
Ja helpt ook niet helaas.

Las iemand op reddit die aangaf dat t kwam door de tweak preferenceloader. Maar als ik die verwijder zijn er gelijk 3-4 andere tweaks niet meer werkzaam. Dus het is kiezen uit 2 kwade. Ik denk dat ik t vooralsnog zo laat. Ik kijk nagenoeg nooit naar die stats als ik eerlijk ben. En wellicht lost t probleem zich op later met updates?

• kevinkrs
  • Laatst online: 24-09 14:14
Sinds iOS 13.5 is het weer mogelijk om te jailbreaken. Nu heb ik dit gedaan, maar het viel mij op dat mijn battery health van 99% naar 98% gedaald is. Hij stond wel al een tijdje op 99% maar, het viel mij op dat de battery health geüpdatet werd na een reboot. Moet ik me zorgen maken, heeft dit te maken vanwege de jailbreak? En wat zijn de consequenties m.b.t. battery drain?
crypt0rr schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 15:12:
[...]

Hier geen problemen met AirPods first gen icm. CallBar XS.

Vraagje voor de Scorpion gebruikers, heb je direct een mogelijkheid om speaker te switch, microfoon mute en toevoegen van mensen aan het gesprek?
Ik heb CallBar XS ook geprobeerd, geweldige tool voor als je gebeld wordt en je scherm niet gegijzeld wordt. Ik vroeg me af of het mogelijk was om alleen maar de bar te krijgen, als ik nu bijvoorbeeld bel, hou ik bovenaan een kleine bar. Ik wil bijvoorbeeld als ik bel gewoon de dialer houden en geen topbar hebben, als ik gebeld word wil alleen een kleine bar hebben dat veranderd naar een fullscreen dialer scherm zodra ik opneem. Is dit mogelijk? Is er ook een mogelijkheid om de dubbeltab op de rechter hoek uit te schakelen?

[Voor 53% gewijzigd door kevinkrs op 27-05-2020 13:14]

• crypt0rr
kevinkrs schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 13:09:
Sinds iOS 13.5 is het weer mogelijk om te jailbreaken. Nu heb ik dit gedaan, maar het viel mij op dat mijn battery health van 99% naar 98% gedaald is. Hij stond wel al een tijdje op 99% maar, het viel mij op dat de battery health geüpdatet werd na een reboot. Moet ik me zorgen maken, heeft dit te maken vanwege de jailbreak? En wat zijn de consequenties m.b.t. battery drain?
Nee, daar hoef je je geen zorgen over te maken.

M.b.t. battery drain, dit is afhankelijk van wat je allemaal installeert en of dit goed samen werkt.

Pi-hole | AdGuard Home

• kevinkrs
  • Laatst online: 24-09 14:14
crypt0rr schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 13:20:
[...]

Nee, daar hoef je je geen zorgen over te maken.

M.b.t. battery drain, dit is afhankelijk van wat je allemaal installeert en of dit goed samen werkt.
Als je een battery drain hebt, is er een mogelijkheid om in te zien door welke tweak dit wordt veroorzaakt?

• crypt0rr
kevinkrs schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 13:24:
[...]

Als je een battery drain hebt, is er een mogelijkheid om in te zien door welke tweak dit wordt veroorzaakt?
Vast wel, alleen geen idee welke tweak je daar bij kan helpen. Misschien dat iemand anders hier ervaring mee heeft?

Ik installeer alleen de nodige tweaks, draai er een paar dagen mee en als er geen battery drain is installeer ik gewoon af en toe wat nieuws.

Pi-hole | AdGuard Home

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jieve
Geert1976 schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 10:35:
[...]

gewoon te vinden in de Packix repo ;)
Top man!
Ik gebruik nu AutoUnlockX, kan SpringTomize 5 dit ook?

• Geert1976
  • Niet online
Jieve schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 14:36:
[...]

Top man!
netjes gecorrigeerd door @crypt0rr :9 :9

kan dus ook met Springtomize inderdaad

[Voor 21% gewijzigd door Geert1976 op 27-05-2020 14:43]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• crypt0rr
Jieve schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 14:36:
[...]

Top man!
Ja, alleen niet alle opties die AutoUnlockX biedt, bijvoorbeeld als je notificaties hebt kan je met AutoUnlockX instellen dat deze dan niet unlocked.

Pi-hole | AdGuard Home

Acties:
  • +2Henk 'm!

• crypt0rr
Geert1976 schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 14:40:
[...]

nee, dat kan Springtomize dan weer net niet ;)
Wel :P

Springtomize 5 > Lock Screen > Auto Dismiss

Pi-hole | AdGuard Home

• Geert1976
  • Niet online
kevinkrs schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 13:24:
[...]

probeer eens 1 van de volgende apps:

- DetailedPowerUsage (aan elkaar geschreven)

of

- Cocoatop , via repo: smacpats.github.io
geen idee of de dev van Cocoatop nog erg actief is met zijn app

• joostiphone
nino_070 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 23:56:
[...]

Dat is toch niet erg, zolang je je A12/13 device maar op iOS 13.5 houdt?

Ik vraag me zelf af of ik er beter aan doe om te upgraden van een iPhone 7 naar een iPhone X of een XS. Ik vind het geen probleem om op iOS 13.5 te blijven langere tijd, dus wat dat betreft hoef ik niet voor de X te gaan. Ander nadeel van checkra1n is dat ik geen Mac heb en het niet mogelijk is om checkra1n via Windows te (re)jailbreaken.
Nadeel van unc0ver is volgens mij weer de lagere stabiliteit en de afhankelijkheid van signing services. Correct me if I'm wrong.
Op mijn iPad Pro iOS 13.5 is unc0ver echt wel heel stabiel (hiervoor op iOS 13.3 ook). Ik krijg inderdaad met unc0ver Ziggo Go met bypass-tweaks het niet werkend. Ik vroeg me al af waar het aan lag; er zit dus zeker verschil tussen checkra1n (waar ik ziggo-go wel werkend op krijg op iOS 13.5) en unc0ver.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nino_070
joostiphone schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 16:14:
[...]

Op mijn iPad Pro iOS 13.5 is unc0ver echt wel heel stabiel (hiervoor op iOS 13.3 ook). Ik krijg inderdaad met unc0ver Ziggo Go met bypass-tweaks het niet werkend. Ik vroeg me al af waar het aan lag; er zit dus zeker verschil tussen checkra1n (waar ik ziggo-go wel werkend op krijg op iOS 13.5) en unc0ver.
Vreemde is, ik heb op unc0ver 12.1.1 Ziggo Go wel werkend gekregen, met Liberty Lite. Achja.

Ben toch benieuwd naar hoeveel van jullie op unc0ver zitten en hoeveel op checkra1n :9
Poll: Van welke jailbreak maak je gebruik?
unc0ver op een A11 device of lager
checkra1n op een A11 device of lager
unc0ver op een A12 device of hoger
anders / geen
Tussenstand:
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402719&layout=6&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

• JDFS
  • Niet online
Lekker dan, zojuist Jellyfish geïnstalleerd en m'n telefoon springt niet meer aan. Afijn, via Safe Mode Jellyfish eraf gehaald en opnieuw jailbreaken via checkra1n.

Error 20 (incompatible tweak)?? Kan dus niet meer jailbreaken door een incompatible tweak. Nu heb ik Jellyfish eraf gehaald en dit was de laatste tweak die ik had geïnstalleerd. Maar weer even troubleshooten, geen idee hoe maar we zien het wel...

• alexhooven
JDFS schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 16:32:
Lekker dan, zojuist Jellyfish geïnstalleerd en m'n telefoon springt niet meer aan. Afijn, via Safe Mode Jellyfish eraf gehaald en opnieuw jailbreaken via checkra1n.

Error 20 (incompatible tweak)?? Kan dus niet meer jailbreaken door een incompatible tweak. Nu heb ik Jellyfish eraf gehaald en dit was de laatste tweak die ik had geïnstalleerd. Maar weer even troubleshooten, geen idee hoe maar we zien het wel...
Mag ik vragen hoe je een foute tweak verwijderd? Neem aan in safe mode, maar dan werkt de jailbreak niet en kan je denk ik Cydia niet openen om de bewuste app/tweak te deïnstalleren

• JDFS
  • Niet online
@alexhooven in Safe Mode doet de jailbreak het wel, alleen de extensies zijn soort van uitgeschakeld. Cydia/Installer/Zebra kun je dan nog wel openen om dingen in aan te passen.

Heb nu maar jailbreak eraf gehaald en weer opnieuw gejailbreakt - settings weer opnieuw instellen.

• crypt0rr
alexhooven schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 17:09:
[...]

Mag ik vragen hoe je een foute tweak verwijderd? Neem aan in safe mode, maar dan werkt de jailbreak niet en kan je denk ik Cydia niet openen om de bewuste app/tweak te deïnstalleren
Als je gebruik maakt van unc0ver, dan is het mogelijk de jailbreak te laden zonder tweaks ingeschakeld. Zo kan je wel je package manager in, bijvoorbeeld Cydia, en een tweak verwijderen.

Pi-hole | AdGuard Home

• alexhooven
crypt0rr schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 17:48:
[...]

Als je gebruik maakt van unc0ver, dan is het mogelijk de jailbreak te laden zonder tweaks ingeschakeld. Zo kan je wel je package manager in, bijvoorbeeld Cydia, en een tweak verwijderen.
Ik draai op checkra1n. Geldt daar hetzelfde voor? Als ik m’n telefoon reboot/boot in safe mode dan verlies ik m’n jailbreak (tethered). Kan ik dan alsnog packages deïnstalleren?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• crypt0rr
alexhooven schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 17:59:
[...]

Ik draai op checkra1n. Geldt daar hetzelfde voor? Als ik m’n telefoon reboot/boot in safe mode dan verlies ik m’n jailbreak (tethered). Kan ik dan alsnog packages deïnstalleren?
Nee, deze optie heb je niet bij gebruik van checkra1n.

Pi-hole | AdGuard Home

• Geert1976
  • Niet online
niet echt heel functioneel, maar wel erg gaaf gedaan, deze tweak:

Frame (versie 2.3)

Earth, Landscape, Sea, Flowers, Galaxy wallpapers maar dan 'levend'. Soort van (stock) Dynamisch, maar dan veel mooier in deze tweak Frame, van de dev Zerui18.

Er is een catalogus waar je uit diverse categorien kan kiezen.
Ik heb een paar mooie pareltjes gevonden in de subcategorie Earth, Landscape en Sea.

Verassend genoeg vreet een Frame niet eens zoveel extra batterij (althans niet op mijn 11 Pro).
Let op: veel Anime Girls, maar dus ook genoeg zeer mooie Earth/Landscape/Sea/Flowers.

tweak is gratis en heeft veel settings.

repo: https://zerui18.github.io/zx02

[Voor 28% gewijzigd door Geert1976 op 27-05-2020 19:34]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• joostiphone
crypt0rr schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 18:55:
[...]

Nee, deze optie heb je niet bij gebruik van checkra1n.
Ik kan me herinneren dat je ook bij checkra1n in safemode kan.

https://www.reddit.com/r/...safe_mode_and_remove_bad/

Ik heb het echter zelf niet geprobeerd.

• crypt0rr
joostiphone schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 21:11:
[...]

Ik kan me herinneren dat je ook bij checkra1n in safemode kan.

https://www.reddit.com/r/...safe_mode_and_remove_bad/

Ik heb het echter zelf niet geprobeerd.
Yes, die optie heb ik op 13.3 geprobeerd te gebruiken, echter nooit werkend gekregen.

Ben van 13.3 naar 13.5 ge-update en draai nu unc0ver ipv. checkra1n. Geen echte reden voor, checkra1n is tot nu toe de stabielste JB die ik ooit gedraaid heb.

Pi-hole | AdGuard Home

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alexhooven
crypt0rr schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 21:37:
[...]

Yes, die optie heb ik op 13.3 geprobeerd te gebruiken, echter nooit werkend gekregen.

Ben van 13.3 naar 13.5 ge-update en draai nu unc0ver ipv. checkra1n. Geen echte reden voor, checkra1n is tot nu toe de stabielste JB die ik ooit gedraaid heb.
Ik zie nu in de applicatie checkra1n op de Mac dat bij opties een vakje safe mode staat om aan te vinken. Je kan m dus direct jailbreaken naar safe mode en daar dan sleutelen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• crypt0rr
alexhooven schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 21:57:
[...]

Ik zie nu in de applicatie checkra1n op de Mac dat bij opties een vakje safe mode staat om aan te vinken. Je kan m dus direct jailbreaken naar safe mode en daar dan sleutelen
Interessant, is me niet eerder opgevallen. Morgen eens even testen op een test toestelletje.

Pi-hole | AdGuard Home

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 25-09 15:18
Apple Carplay + Carbridge = Netflixen en Youtube filmpjes afspelen in de auto.

Ik voer voorlopig geen updates meer uit op mijn iPhone. :D

• CoolHead621

CoolHead621

Enjoy every moment

Ozz schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 09:50:

Bij mij werkte Youtube wel, maar NetFlix gaf alleen geluid met zwartbeeld.

Werkt deze wel goed bij jou?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ozz
CoolHead621 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 09:55:
[...]

Bij mij werkte Youtube wel, maar NetFlix gaf alleen geluid met zwartbeeld.

Werkt deze wel goed bij jou?
Yep, iPhone 11 pro hier. Heb verder enkel Youtube Tools geïnstalleerd.

• CoolHead621

CoolHead621

Enjoy every moment

Ozz schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 10:07:
[...]

Yep, iPhone 11 pro hier. Heb verder enkel Youtube Tools geïnstalleerd.
Hier ook een iPhone 11 Pro en Youtube Tools.
Zal eens verder pielen...

• Ozz
CoolHead621 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 10:08:
[...]

Hier ook een iPhone 11 Pro en Youtube Tools.
Zal eens verder pielen...
Enige wat nog niet lekker zit is dat Youtube op Carplay stopt met beeld geven als ik m'n telefoon lock. Geluid gaat wel door. Weet niet of dit ook zo is met Netflix.

• alexhooven
Ozz schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 10:13:
[...]

Enige wat nog niet lekker zit is dat Youtube op Carplay stopt met beeld geven als ik m'n telefoon lock. Geluid gaat wel door. Weet niet of dit ook zo is met Netflix.
Volgens mij mirrored hij gewoon je beeld. Dus als je m uit zet gaat die ook uit. Correct me if I’m wrong.

• Ozz
alexhooven schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 11:00:
[...]

Volgens mij mirrored hij gewoon je beeld. Dus als je m uit zet gaat die ook uit. Correct me if I’m wrong.
Klopt, heeft te maken met de Lite versie. Ze zijn bezig met een nieuwe versie waarbij je de Youtube app zichtbaar kan maken in Carplay zelf. Dan moet het werken zoals alle andere apps die standaard in Carplay zitten.

• crypt0rr
Ozz schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 09:50:

En nu hopen dat we snel een update zien van CarBridge waarbij we de apps weer native kunnen draaien op CarPlay zoals dat bij iOS 12 kon.

Pi-hole | AdGuard Home

• De.Schurk
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 14-09 10:57
Elite-Mind schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 18:31:
[...]

Je moet ook via appstore++ downgraden naar de versie van 1 maart 2017. Lees iets verder terug, daar staat het beschreven.
Ik krijg geen enkele downgrade optie te zien met appstore++
Available versions is gewoon leeg..?

Enig idee waarom dit is?

EDIT
Manual install kiezen en het laatste buildnummer kopieeren _/-\o_

EDIT2
Service niet beschikbaar
Helaas Ziggo GO doet het beperkt of even niet omdat de app geen verbinding met ons kan maken.

Lijkt erop dat deze workaround toch niet meer werkt, of ze moeten heeeel toevallig nu een storing hebben

[Voor 30% gewijzigd door De.Schurk op 28-05-2020 12:56. Reden: Oplossing]

• nino_070
De.Schurk schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 12:46:
[...]

Enig idee waarom dit is?

EDIT

EDIT2
Service niet beschikbaar
Helaas Ziggo GO doet het beperkt of even niet omdat de app geen verbinding met ons kan maken.

Lijkt erop dat deze workaround toch niet meer werkt, of ze moeten heeeel toevallig nu een storing hebben
Ik heb wel de versie van 1 maart 2017 gedownload gekregen. Helaas detecteert ie nog steeds de jailbreak, ondanks Shadow of Liberty Lite. Ik zit op unc0ver op een XS trouwens.

• De.Schurk
nino_070 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 13:11:
[...]

Ik heb wel de versie van 1 maart 2017 gedownload gekregen. Helaas detecteert ie nog steeds de jailbreak, ondanks Shadow of Liberty Lite. Ik zit op unc0ver op een XS trouwens.
Jij kan met de 1 maart 2017 versie wel gewoon zonder problemen inloggen?

• Ozz
crypt0rr schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 11:30:
[...]

En nu hopen dat we snel een update zien van CarBridge waarbij we de apps weer native kunnen draaien op CarPlay zoals dat bij iOS 12 kon.
Geen idee hoe het met iOS12 was, maar je kan een tweak installeren die roteren mogelijk maakt.

• Elite-Mind
De.Schurk schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 12:46:
[...]

Enig idee waarom dit is?

EDIT

EDIT2
Service niet beschikbaar

Zit je wel via checkrain Jailbreak?

• De.Schurk
Elite-Mind schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 13:31:
[...]

Zit je wel via checkrain Jailbreak?
Yes, downgrade is gelukt alleen kan/mag ik niet inloggen in de Ziggo App...

[Voor 33% gewijzigd door De.Schurk op 28-05-2020 13:39]

• crypt0rr
Ozz schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 13:30:
[...]

Geen idee hoe het met iOS12 was, maar je kan een tweak installeren die roteren mogelijk maakt.
Zie hier: https://carbridgetweak.com/video.mp4

Apps als bijvoorbeeld YouTube kunnen op iOS12 stand-alone draaien in CarPlay met de CarBridge tweak. Zo kan je op je telefoon ook nog andere dingen blijven doen.

[Voor 24% gewijzigd door crypt0rr op 28-05-2020 13:41]

Pi-hole | AdGuard Home

• nino_070
De.Schurk schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 13:24:
[...]

Jij kan met de 1 maart 2017 versie wel gewoon zonder problemen inloggen?
Jup, ik ben gewoon ingelogd. En geef niet op, want ik zit op unc0ver dus als jij op checkra1n zit is er nog hoop dat ie anders reageert op Shadow/LibertyLite of andere blocking tools

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nino_070
Enkele must have tweaks wat mij betreft die vgm nog niet genoemd zijn hier:
  • Cercube is al genoemd maar echt een must have, heb het al jaren naar tevredenheid - Betaald, maar mijn license is al jaren geldig
  • HotspotQR - geen wachtwoord meer overtypen als je je hotspot deelt - Gratis
  • NoDNDBanner - het eerste waar ik naar zocht :) - Gratis
  • RealCC - bluetooth en wifi uitschakelen vanuit CC. Gratis
  • Sakal - toon je volgende wekker op je lockscreen - Gratis en goed customizable
  • SettingsCollapse - om die enorme lijst met jb preferences te kunnen collapsen - Gratis
  • SwipeExtenderX - customizable toetsen toewijzen aan omhoog/laag/links/rechts swipen op een key op je keyboard - Betaald
Enkele tweaks die ik mis, als iemand suggesties heeft hoor ik het graag:
  • BlurryBadges is incompatible - titel spreekt voor zich, badges die de kleur van het appicon aannemen ipv altijd rood
  • TapController - Dubbeltap links op een video is 5seconden terugspoelen, rechts 5 seconden verder
  • Ik kan me herinneren dat er een tweak was die notificaties weergaf op een zwarte achtergrond als je telefoon gelockt is. Dus dat alleen een smalle banner in beeld komt met de notificatie ipv. dat de hele background oplicht
  • Ik kan me ook nog andere OLED tweaks herinneren die een soort van Status LED imiteerden door vanuit de notch de randen van het scherm te verlichten, weet iemand hoe die heet?
  • Ik heb nooit eerder een iPhone met OLED gehad dus ik sta open voor alle andere suggesties :)
  • Een tweak om die irritante balk onderin te verwijderen, die 'swipe' balk voor je homescreen
  • SelectionPlus - is helaas incompatible (img)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

nino_070 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 18:35:

• BlurryBadges is incompatible - titel spreekt voor zich, badges die de kleur van het appicon aannemen ipv altijd rood
  • TapController - Dubbeltap links op een video is 5seconden terugspoelen, rechts 5 seconden verder
  • Ik kan me herinneren dat er een tweak was die notificaties weergaf op een zwarte achtergrond als je telefoon gelockt is. Dus dat alleen een smalle banner in beeld komt met de notificatie ipv. dat de hele background oplicht
  • Ik kan me ook nog andere OLED tweaks herinneren die een soort van Status LED imiteerden door vanuit de notch de randen van het scherm te verlichten, weet iemand hoe die heet?
  • Ik heb nooit eerder een iPhone met OLED gehad dus ik sta open voor alle andere suggesties :)
  • Een tweak om die irritante balk onderin te verwijderen, die 'swipe' balk voor je homescreen
Cozybadges en Colorbanners zijn volgens mij wel 2 goeie voor jou en ByeHomeBottomBarX

HotspotQR had ik ook al genoemd, samen met wifiQR

• crypt0rr
nino_070 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 18:35:
Enkele must have tweaks wat mij betreft die vgm nog niet genoemd zijn hier:
  • Cercube is al genoemd maar echt een must have, heb het al jaren naar tevredenheid - Betaald, maar mijn license is al jaren geldig
  • HotspotQR - geen wachtwoord meer overtypen als je je hotspot deelt - Gratis
  • NoDNDBanner - het eerste waar ik naar zocht :) - Gratis
  • RealCC - bluetooth en wifi uitschakelen vanuit CC. Gratis
  • Sakal - toon je volgende wekker op je lockscreen - Gratis en goed customizable
  • SettingsCollapse - om die enorme lijst met jb preferences te kunnen collapsen - Gratis
  • SwipeExtenderX - customizable toetsen toewijzen aan omhoog/laag/links/rechts swipen op een key op je keyboard - Betaald
BlurryBadges is incompatible - titel spreekt voor zich, badges die de kleur van het appicon aannemen ipv altijd rood
ColorBadges (Repo: https://repo.packix.com) $0,99

Ik kan me ook nog andere OLED tweaks herinneren die een soort van Status LED imiteerden door vanuit de notch de randen van het scherm te verlichten, weet iemand hoe die heet?
[/quote]
Notchification (Repo: https://c1d3r.com/repo) $2.00

Een tweak om die irritante balk onderin te verwijderen, die 'swipe' balk voor je homescreen
HideBarX (Repo: https://sparkdev.me)

Alle drie heb ik in gebruik en werken met 13.5.

Pi-hole | AdGuard Home

• Elite-Mind
crypt0rr schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 19:34:
[...]

BlurryBadges is incompatible - titel spreekt voor zich, badges die de kleur van het appicon aannemen ipv altijd rood
ColorBadges (Repo: https://repo.packix.com) $0,99

Ik kan me ook nog andere OLED tweaks herinneren die een soort van Status LED imiteerden door vanuit de notch de randen van het scherm te verlichten, weet iemand hoe die heet?
[/quote]
Notchification (Repo: https://c1d3r.com/repo) $2.00

Een tweak om die irritante balk onderin te verwijderen, die 'swipe' balk voor je homescreen
HideBarX (Repo: https://sparkdev.me)

Alle drie heb ik in gebruik en werken met 13.5.
Leuke en handige jailbreaks. Thanks!

• Elite-Mind
Weet iemand een app om berichten van favorieten te laten trillen tijdens niet storen modus? Telefoon trilt wel als ze bellen maar als deze personen berichten sturen gebeurd dat niet. Zeer vervelend. Ik heb niet voor niets zo een lijst met favorieten.

• nino_070
Geert1976 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 08:55:
[...]

Ben je nog tevreden over Photon als Aod? Geen battery drain en geen burn in?

@Elite-Mind je zou banner sounds kunnen proberen, die zou dit dmv de notificatietekst moeten kunnen. Maar is niet volledig werkzaam op iOS 13

• Elite-Mind
nino_070 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 21:54:
[...]

@Elite-Mind je zou banner sounds kunnen proberen, die zou dit dmv de notificatietekst moeten kunnen. Maar is niet volledig werkzaam op iOS 13
Thanks. ga ik eens naar kijken.

Bij mij overigens geen last van batterydrain bij photon maar het werkt zeker niet 100%. Soms verschijnt er helemaal niets, soms gaat hij na10 seconde toch op zwart. Leg je iets over de proximity sensor gaat hij uit maar als je het er weer vanaf haalt blijft hij uit. Kan beter dus. Weet niet of andere daar ook last van hebben..

• Elite-Mind
nino_070 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 21:54:
[...]

https://udevsharold.github.io/repo/ Hier kan je een fix downloaden voor banner sounds 12. Deze zou wel gewoon moeten werken met de fix. Ik snap alleen geen bal van de app haha. Geen idee hoe ik een lijst met gebruikers aanmaak die de dnd overschrijd. Zie wel hoe ik apps toe kan voegen maar geen gebruikers. Nog maar even uitpluizen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nino_070
Elite-Mind schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 23:01:
[...]

https://udevsharold.github.io/repo/ Hier kan je een fix downloaden voor banner sounds 12. Deze zou wel gewoon moeten werken met de fix. Ik snap alleen geen bal van de app haha. Geen idee hoe ik een lijst met gebruikers aanmaak die de dnd overschrijd. Zie wel hoe ik apps toe kan voegen maar geen gebruikers. Nog maar even uitpluizen.
Heb het werkend gekregen hier op mijn XS :9
Met deze instellingen in Banner Sounds 12. Had ook de vibration pattern op SOS gezet om te testen en het werkt, hij overrulet DND. Nadeel is wel dat je een nieuw filter voor elk contact moet aanmaken die je DND wilt laten overriden

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D3lth1r
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 05-09 15:35
Iemand een idee met welke tweak je het homescreen kan aanpassen zoals met Android? Zoals bijvoorbeeld in de linker bovenhoek 4 apps voor het nieuws en rechtsonder 4 apps voor series/films te streamen.
Edit; zonder dat alle andere pagina’s ook aangepast worden. Hierdoor voldeed HomePlus(Pro) dus niet aan mijn wensen aangezien elke pagina aangepast werd.

Daarnaast vroeg ik mij af of jullie het rootwachtwoord veranderen van de iPhone. Standaard is dit namelijk ‘alpine’.

[Voor 19% gewijzigd door D3lth1r op 29-05-2020 01:08]

Pagina: 1 ... 43 44 45 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True