[iOS] Jailbreaken - Deel 8 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 37 ... 46 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
Heb hier een 8.4 jailbraked iPad air maar krijg appsync niet goed aan de praat.
Gebruik de officiële repo.
Iemand tips...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• therebol
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-12-2024
Hallo,

ik heb een ipad ter "reparatie" van iemand die zichzelf in de nesten heeft gewerkt.

Als recovery e-mailadres heeft hij kennelijk een niet (meer) bestaand e-mailadres gebruikt.

Aangezien hij bovendien zijn Apple id wachtwoord is vergeten en hij niet heeft opgeschreven wat de antwoorden op de beveiligingsvragen waren, kan ik de ipad niet meer in een normale status krijgen.

Ik wilde eigenlijk uitloggen uit zijn Apple id en een nieuwe aanmaken, maar ook dat werkt niet, omdat de functie "Zoek mijn iPad" (voor bij diefstal) staat ingeschakeld.

Nu blijkt dat ik om te kunnen jailbreaken ook die functie "Zoek mijn iPad" eerst moet kunnen uitschakelen.

Een kip / ei probleem dus.

Iemand nog een idee wat te doen?

Bij voorbaat dank,
Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

therebol schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 17:12:
Hallo,

ik heb een ipad ter "reparatie" van iemand die zichzelf in de nesten heeft gewerkt.

Als recovery e-mailadres heeft hij kennelijk een niet (meer) bestaand e-mailadres gebruikt.

Aangezien hij bovendien zijn Apple id wachtwoord is vergeten en hij niet heeft opgeschreven wat de antwoorden op de beveiligingsvragen waren, kan ik de ipad niet meer in een normale status krijgen.

Ik wilde eigenlijk uitloggen uit zijn Apple id en een nieuwe aanmaken, maar ook dat werkt niet, omdat de functie "Zoek mijn iPad" (voor bij diefstal) staat ingeschakeld.

Nu blijkt dat ik om te kunnen jailbreaken ook die functie "Zoek mijn iPad" eerst moet kunnen uitschakelen.

Bij voorbaat dank,
Arie
Het enige wat je kunt doen is contact opnemen met Apple. Het bespreken van het omzeilen van een beveiliging is op GoT niet toegestaan. Zie ook Het algemeen beleid #verbodenhacken

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
therebol schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 17:12:
Hallo,

Bij voorbaat dank,
Arie
Als degene nog een aankoopbon heeft van de iPad zelf, kan diegene contact opnemen met Apple. Zij kunnen de lock dan verwijderen.

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 11:09
Het omzeilen van die beveiliging is überhaupt ook onmogelijk trouwens (zelfs met een jailbreak), naast dat het bespreken ervan niet is toegestaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
RWK__ schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 17:17:
[...]

Als degene nog een aankoopbon heeft van de iPad zelf, kan diegene contact opnemen met Apple. Zij kunnen de lock dan verwijderen.
Helaas, wij hebben op de afdeling zo'n 30 ipad's liggen, allemaal netjes op naam van het bedrijf.
Aankoopnota's tot aan de originele dozen erbij.

Maar de ipads zijn geblokkeerd door oudcollega's die in de loop van de tijd zijn vertrokken.
Apple doet er niets mee, men moet maar contact opnemen met de persoon die geregistreerd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:55
Na de Horizon TV update van gisteren werkt de eerdergenoemde fix (Iets van "MortuuS" oid, als ik me niet vergis?) niet meer. Zijn er andere tweaks/trucs om de HTV app weer draaiende te krijgen op een jailbroken iDevice? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
FreshMaker schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 19:46:
[...]

Helaas, wij hebben op de afdeling zo'n 30 ipad's liggen, allemaal netjes op naam van het bedrijf.
Aankoopnota's tot aan de originele dozen erbij.

Maar de ipads zijn geblokkeerd door oudcollega's die in de loop van de tijd zijn vertrokken.
Apple doet er niets mee, men moet maar contact opnemen met de persoon die geregistreerd heeft.
Indien je de aankoopbonnen hebt, gewoon met die dozen naar de Apple Store gaan, die is nl. een vereiste om aan te tonen dat het bedrijf de rechtmatige eigenaar is.

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-09 15:34
Iemand 9.1 jailbreak al gebruikt? Zo ja, is dat goed gegaan? Via mac of windows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suren01
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:04
Untouchablezz20 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 21:57:
Iemand 9.1 jailbreak al gebruikt? Zo ja, is dat goed gegaan? Via mac of windows?
Wachten op 9.2.1 jailbreak hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

ik heb een vraag.

ik zit momenteel op ios 8.1 met een jailbreak. Omdat een hoop apps steeds crashen en hierdoor
onbruikbaar zijn wil ik updaten naar een nieuwere ios versie. Echter als ik een restore doe en vervolgens m'n iphone update gaat ie naar de laatste ios versie waar nog geen jailbreak voor beschikbaar is.

Is er een mogelijkeid om te updaten naar ios bijvoorbeeld ios 9.1 of 9.2 die wel te jailbreaken zijn, en zo ja hoe dan?

Ik heb al zitten googlen maar daar wordt ik helaas niet veel wijzer van vandaar dat ik mijn vraag hier stel.

Bedankt alvast voor jullie hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:35
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:46:
Hey mensen,

ik heb een vraag.

ik zit momenteel op ios 8.1 met een jailbreak. Omdat een hoop apps steeds crashen en hierdoor
onbruikbaar zijn wil ik updaten naar een nieuwere ios versie. Echter als ik een restore doe en vervolgens m'n iphone update gaat ie naar de laatste ios versie waar nog geen jailbreak voor beschikbaar is.

Is er een mogelijkeid om te updaten naar ios bijvoorbeeld ios 9.1 of 9.2 die wel te jailbreaken zijn, en zo ja hoe dan?

Ik heb al zitten googlen maar daar wordt ik helaas niet veel wijzer van vandaar dat ik mijn vraag hier stel.

Bedankt alvast voor jullie hulp!
Dat is helaas niet meer mogelijk omdat Apple oudere firmware / software versies niet meer signed en dus accepteert.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:26

Anthirian

In Trance We Trust

Klopt, signing vanuit Apple is noodzakelijk om een versie van iOS te mogen installeren op je apparaat. Oudere versies worden na een nieuwe release nog maar een paar weken gesignd, dus in die paar weken kun je nog terug naar die specifieke versie. Als Apple eenmaal besluit dat signing van een oude versie niet meer nodig is na de release van een nieuwe versie kun je dus niet meer terug. Het enige dat je kunt doen is wachten tot de nieuwste versie te jailbreaken is en dan snel updaten.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
jailbreak tool iOS 9.2-9.3.3 (64-bit devices) zojuist released door onze Chineze vriend van PanGu!!!
Momenteel alleen nog de Chineze versie, aan de Engelse variant wordt momenteel nog hard gewerkt en zal 'spoedig' released worden. Tevens semi tethered

soort van semi-untethered...je hoeft 'm na een reboot NIET aan een pc te hangen, gaat zeer eenvoudig middels een PP app.

link: iDownloadblog.com

http://www.idownloadblog....ak-ios-9-2-9-3-3-devices/

Ik lees op Reddit dat er al aardig wat tweaks/apps gewoon werken met iOS 9.2-iOS 9.3.3

ben nu de tool aan het downloaden, zit halverwege, gaat wel met een slakken-tempo. Hun site wordt op dit moment door ik denk een man of 10.000 tegelijk bestookt haha

EDIT: blijkt toch nog redelijk buggy te zijn. Ik wacht dus nog even met jailbreaken. Maa ja, er is een jailbreak nu voor iOS 9.2-iOS 9.3.3, dat is al heel wat. Denk dat over een paar dagen de boel vast wat stabieler zal zijn.

[ Voor 86% gewijzigd door _Bailey_ op 24-07-2016 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 10:44
Ik zowel m'n iPad air als iPhone 6s succesvol kunnen jailbreaken via de webmethode 8)

De tweaks die ik momenteel in gebruik heb:
Virtualhome _/-\o_
betterFiveIconDock
Minimal Hosts Blocker
Flex 3 beta (Om de Horizon Go app weer werkend te krijgen icm jailbreak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaCookie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Na jaren een trouwe jailbreaker te zijn geweest, en een uitstapje naar Android, zit ik sinds oktober met m'n iPhone op een gejailbreakte versie van iOS 9.0.2. Ik ben dus nu pas over op 9.3.3 en ik moet zeggen, het is echt een verademing! Alles werkt super smooth so far, en is veel sneller dan 9.0.2 (misschien is het wel een beetje placebo) . Ik ben in ieder geval super tevreden.

Ik zou een jailbreak ook aan iedereen aanraden die net wat meer customizen dan normaal mogelijk is. Het is alleen jammer dat de jailbreakmethode alleen in het Chinees is, maar er zijn inmiddels zelfs sites waarmee je de Pangu app heel makkelijk kan sideloaden. Een soort 'jailbreak.me'-idee

Trouwens voor mensen die veel mappen hebben, en daar gestures voor willen of zelfs het eerste icoontje in de map als het icoon voor de map willen gebruiken, kunnen mijn Tweak SwipyFolders installeren. Momenteel werkt de versie die in de Bigboss repo nog niet met 9.3.3 maar er komt snel een update. Intussen is een wel werkende .deb file is hier te vinden: https://www.dropbox.com/s...bug_iphoneos-arm.deb?dl=0

En voor de echte tweakers, hij is open source! https://github.com/megacookie/swipyfolders

Ook ben ik bezig met een iWidget voor op je home screen vergelijkbaar met AIX weather op Android:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MZot6Ou.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Lees ik nu goed dat de Pangu Jailbreak veel errors vertoond die te maken hebben met een actie van Apple op de JB van Pangu? M.a.w. doet de JB van Pangu iets via internet met een Apple service oid? Iemand al zitten capturen?

In een van de reacties lees ik het volgende;
[...] after an hour my phone restarted itself then cydia pp app and pp with pangu image app crash when I tried to open it.
Na de reboot;
I tried to rejailbreak it but now giving me an image of a monitor with a crying face and exclamation mark.
Dit lijkt er ook nog eens op dat er een live (!?) verbinding zou kunnen zijn waardoor een device reageert zodra er iets wordt aangepast 'elders'?

Ik wacht nog even af voordat ik deze ga toepassen, ik wil eerst eens horen wat er allemaal wordt verstuurd van/naar PP app en/of andere onderdelen van het device.

[bron]

}:O

[ Voor 48% gewijzigd door Zephyer op 25-07-2016 22:22 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowikPL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:33
Bij mij werkt deze tool niet op mijn air 2. Cydia sluit automatisch na een succesvol jailbreak. Ik heb online en via PC geprobeerd. Jammer want voor dit heb ik extra 9.3.3 erop gezet. Chinese Pangu shop werkt wel, maar ik kan helaas geen Chinees.
Dit gebeurt bij mij mer Cydia: http://www.idownloadblog....-jailbreaking-with-pangu/

[ Voor 21% gewijzigd door SlowikPL op 26-07-2016 23:43 ]

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johansw
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-08 20:06
Even een vraag: ik heb mijn jailbreak via de web versie gedaan en het werkt perfect. Nu begrijp ik dat er door Apple een certificaat is ingetrokken (?) waardoor indien ik mijn iPhone opnieuw opstart mn jailbreak weg is.
Maar als ik nou via Cydia een app installeer, en respring, houd ik mijn jailbreak dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumba007
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-09 16:37
johansw schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 17:44:
Even een vraag: ik heb mijn jailbreak via de web versie gedaan en het werkt perfect. Nu begrijp ik dat er door Apple een certificaat is ingetrokken (?) waardoor indien ik mijn iPhone opnieuw opstart mn jailbreak weg is.
Maar als ik nou via Cydia een app installeer, en respring, houd ik mijn jailbreak dan wel?
Dan blijft de jailbreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVisionz
  • Laatst online: 22-05-2022
Ik heb dezelfde problemen als hierboven beschreven, (cydia opent en sluit meteen af, heb je dus niks aan) en mn iphone heeft zich ook opeens opnieuw opgestart.

Ik zit nu te denken om te updaten naar 9.3.3 want ik zit nu op 9.3.2 .
Maar hoe update ik naar 9.3.3 want 9.3.4 is al uit toch? En 9.3.4 kun je niet jailbreaken toch?

iPhone 6s plus 128gb gold 9.3.2

Is er trouwens al een unthetered jailbreak? Want ik deed het gewoon via jailbreakme

[ Voor 15% gewijzigd door iVisionz op 06-08-2016 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johansw
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-08 20:06
De 9.3.3 ispw downloaden en herstellen via iTunes. En nee er is geen untethered jailbreak.
iVisionz schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 14:31:
Ik heb dezelfde problemen als hierboven beschreven, (cydia opent en sluit meteen af, heb je dus niks aan) en mn iphone heeft zich ook opeens opnieuw opgestart.

Ik zit nu te denken om te updaten naar 9.3.3 want ik zit nu op 9.3.2 .
Maar hoe update ik naar 9.3.3 want 9.3.4 is al uit toch? En 9.3.4 kun je niet jailbreaken toch?

iPhone 6s plus 128gb gold 9.3.2

Is er trouwens al een unthetered jailbreak? Want ik deed het gewoon via jailbreakme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVisionz
johansw schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 17:27:
De 9.3.3 ispw downloaden en herstellen via iTunes. En nee er is geen untethered jailbreak.

[...]
Hallo Johansw, dankjewel voor de informatie

Na het herstarten van de PP app is de jailbreak gelukt :) Krijg nu wel nog wat "xsellize failed to fetch" errors maar voor de rest werkt het prima.
Tweaks die ik gebruik:
Barrel
Eclipse HD 3 theme

Ik heb nog wat vragen:
Ik heb nu Anemone geïnstalleerd en wil graag het Tutone theme, maar als ik op Edit klik in Anemone, gebeurt er niks? Hoe kan ik nu dat thema krijgen.. :?

Verder vroeg ik me af of er een tweak is die er voor zorgt dat de muziek die je afspeelt via de standaard Muziek app NIET meer uitgaat als je de Camera app opent (om een foto te maken)

Het is namelijk echt zeer vervelend als je op een feestje bent en je bent muziek aan het afspelen op een Bluetooth box, dat de muziek dan uitgaat als je een foto wilt maken :(
Dit heeft Apple al ingebouwd vanaf iOS 8 ofzo en het is echt zeer irritant.
Evenals de Youtube app die je niet meer op de achtergrond muziek kan laten afspelen, is daar een oplossing voor?

Verder krijg ik BetterFive icondock niet geïnstalleerd er staat dat je iOS 9.0.3 moet hebben maar ik zit op 9.3.2 :X zijn hier alternatieven voor? Ik heb een iPhone 6S plus en de schermgrootte wil ik natuurlijk optimaal benutten.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
iVisionz schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 18:38:
Verder krijg ik BetterFive icondock niet geïnstalleerd er staat dat je iOS 9.0.3 moet hebben maar ik zit op 9.3.2 :X zijn hier alternatieven voor? Ik heb een iPhone 6S plus en de schermgrootte wil ik natuurlijk optimaal benutten.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :)
Van de onderstaande repo heb ik de tweak zonder problemen kunnen installeren. Via de andere repo lukte het me niet en kreeg ik diezelfde melding.
http://repo.insanelyi.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Hoe veilig en makkelijk is de Pangu iOS 9.3.3 jailbreak?

• joop_u
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-09-2021
Ik heb een iphone 5s op welke manier/tool is deze het beste te jailbreaken?

• axensir
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11-09 16:57
joop_u schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 13:03:
Ik heb een iphone 5s op welke manier/tool is deze het beste te jailbreaken?
Ligt eraan welke versie van ios je draait, ikzelf heb ios 9.0.2 gejailbreakt met pangu

Marstek 5.12kw v151, CT003 v114 | Victron 8kw batterij | 4400Wp zuidoost | 1240Wp noordwesten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Laatst online: 13-09 10:52

Audione0

Strijdt der titanen

is 9.3.4 nu te jailbreaken?

Genoeg sites die zeggen van wel, maar telkens als ik wil jailbreaken dan krijg ik zon semi meuk ding...

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Audione0 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:29:
is 9.3.4 nu te jailbreaken?

Genoeg sites die zeggen van wel, maar telkens als ik wil jailbreaken dan krijg ik zon semi meuk ding...
Nee, is nog geen jailbreak voor. Tot en met 9.3.3 kun je jailbreaken via Pangu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19:32
Untouchablezz20 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:23:
[...]

Nee, is nog geen jailbreak voor. Tot en met 9.3.3 kun je jailbreaken via Pangu.
Wel 64 bit.
Die fout heb ik gemaakt, nu zit ik met een iPad 3 op 9.3.3 zonder jailbrealk...
Terwijl ik eerst op 9.0.2 zat met jailbreal
Dom dom dom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVisionz
syltheboy schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 01:31:
[...]

Van de onderstaande repo heb ik de tweak zonder problemen kunnen installeren. Via de andere repo lukte het me niet en kreeg ik diezelfde melding.
http://repo.insanelyi.com/
Hoi syltheboy,

Dit heb ik geprobeerd maar werkte helaas niet.
Ik heb de oplossing gevonden:
Installeer de tweak en negeer de error, klik op Downgrade en dan naar 1.0.1
Dan werkt deze gewoon 😀
Ik hoop dat andere gebruikers / lezers hier ook iets aan hebben die betterFiveIconDock en betterFiveColumnHomescreen willen gebruiken op iOS 9.3.2 😉

Het komt er dan zo uit te zien:

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/30lkilk.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Laatst online: 23:28
De tweak Push for gmail is de enige reden waarom ik nog steeds op een gejailbreakte iPhone 6S+ zit (9.3.3). Nu wil ik graag met touch id inloggen en transacties verzenden via ABN Amro, maar ik krijg een melding dat dat niet werkt via een Jailbreak. Mocht iemand een workaround hebben, dan verneem ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:15
baba420 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 20:06:
De tweak Push for gmail is de enige reden waarom ik nog steeds op een gejailbreakte iPhone 6S+ zit (9.3.3). Nu wil ik graag met touch id inloggen en transacties verzenden via ABN Amro, maar ik krijg een melding dat dat niet werkt via een Jailbreak. Mocht iemand een workaround hebben, dan verneem ik dat graag.
https://gathering.tweaker.../quote_message/45104143/1

Voor iedereen die Push/Exchange voor Gmail nog steeds mist en het serienummer van zijn oude apparaat nog weer (op te zoeken op Apple support profile). Met deze tweak kan je op je nieuwe apparaat Exchange weer instellen :D
https://www.reddit.com/r/...tore_exchange_activesync/

[ Voor 24% gewijzigd door matthijst op 13-12-2016 20:27 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 17:00
baba420 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 20:06:
Als je bv Outlook gebruikt dan push ie alles!

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobraa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 12:50
Voor de gene die op een jailbreak wachten. Verstandig om op 10.1.1 te blijven of eventueel te restoren. Grote kans dat de jailbreak hiervoor binnenkort beschikbaar wordt.

Apple signed de 10.1.1 nog dus zit je op 10.2 even restoren naar 10.1.1

Gaat wel om 64-bit devices

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• livranca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-09 08:32
Cobraa schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 12:33:
Voor de gene die op een jailbreak wachten. Verstandig om op 10.1.1 te blijven of eventueel te restoren. Grote kans dat de jailbreak hiervoor binnenkort beschikbaar wordt.

Dankjewel voor het melden, ga ik mijn iPhone even terugzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:35
Cobraa schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 12:33:

Zijn er geruchten dat er een JB is voor 10.1.1 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobraa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 12:50
My-life schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 13:51:
[...]

Zijn er geruchten dat er een JB is voor 10.1.1 dan?
Zal even de bron vermelden.

http://www.idownloadblog....10-1-1-jailbreak-todesco/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Ik heb ook de gok genomen en ben naar 10.1.1 gegeven. We wachten in spanning af.

• Milo44
  • Laatst online: 30-08 22:34
Jailbreak is beschikbaar gemaakt vanochtend, maar ik denk dat ik toch nog even wacht ivm iedere week opnieuw moeten jailbreaken en nog niet (volledig) untethered...

Mijn bron: http://www.redmondpie.com...uch-latest-status-update/

I, a stranger and afraid in a world I never made...

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19:32
Milo44 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 09:30:
Jailbreak is beschikbaar gemaakt vanochtend, maar ik denk dat ik toch nog even wacht ivm iedere week opnieuw moeten jailbreaken en nog niet (volledig) untethered...

Deze jailbreak betreft ook nog een beta.
Zie: https://yalu.qwertyoruiop.com/

Dus als gewone gebruiker zou ik er nog niet aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Milo44 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 09:30:

Jammer, nog even wachten dus. Heb een JB hard nodig, gok dat het nu wel wat sneller gaat. Heb de 10.2 update nog maar even denied :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVisionz
Oke, enkele uren geleden dus mijn nieuwe iPhone 7 plus opgehaald en uit de seal gehaald. In iTunes gestoken en als nieuwe iPhone geconfigureerd.

Yalu Jailbreak gedownload
en de Cydia Impactor.

Alles gaat goed, mach_portal verschijnt in het beginscherm, certificaat goedgekeurd bla bla bla
.. ik klik op mach_portal en.... nothing happens.

Ga ik naar instellingen, blijkt er al meteen 10.2 op te staan :( :( :( :( :( :( :( :( :( Hoe kan dit nu in godsnaam gebeuren? Ik heb updaten standaard uit staan en de pop-ups met meldingen genegeerd en toch heb ik iOS 10.2 erop staan ?!?!

Wou dus nu downgraden naar 10.1.1 via een ipsw maargoed kreeg natuurlijk foutcode 3194 in iTunes en ik zie dus dat Apple 10.1 al niet meer signed sinds 20 december ofzo.. ;w ;w

Dikke pech, jailbreak optie WEG ;( :'( :'(

Nu maar hopen dat 10.2 ook snel gejailbreakt kan worden maar ik vrees dat ik de komende tijd zonder zal zitten ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Dan had ie dus al 10.2.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Volgens mij worden de nieuwe (lichting) toestellen sowieso geleverd met de meest recente iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Had de iPad van m'n vrouw geupgrade naar 10 en die was meteen pissed dat er allemaal troep geactiveerd was die ze niet wilde en niet meer uit kon zetten. Bleken er toch meer plugins actief te zijn dan ik dacht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVisionz
Verdorie, heb extra gewacht met de 7 plus halen totdat er een jailbreak was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:45

StrongArmLance

Endless flow

iVisionz schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 23:21:
Oke, enkele uren geleden dus mijn nieuwe iPhone 7 plus opgehaald en uit de seal gehaald. In iTunes gestoken en als nieuwe iPhone geconfigureerd.

Yalu Jailbreak gedownload
en de Cydia Impactor.

Alles gaat goed, mach_portal verschijnt in het beginscherm, certificaat goedgekeurd bla bla bla
.. ik klik op mach_portal en.... nothing happens.

Ga ik naar instellingen, blijkt er al meteen 10.2 op te staan :( :( :( :( :( :( :( :( :( Hoe kan dit nu in godsnaam gebeuren? Ik heb updaten standaard uit staan en de pop-ups met meldingen genegeerd en toch heb ik iOS 10.2 erop staan ?!?!

Wou dus nu downgraden naar 10.1.1 via een ipsw maargoed kreeg natuurlijk foutcode 3194 in iTunes en ik zie dus dat Apple 10.1 al niet meer signed sinds 20 december ofzo.. ;w ;w

Dikke pech, jailbreak optie WEG ;( :'( :'(

Nu maar hopen dat 10.2 ook snel gejailbreakt kan worden maar ik vrees dat ik de komende tijd zonder zal zitten ;w
Tja, ik zit nog met een 6s op 9.2.1, maar die is ook niet te jailbreaken, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
Voor de mensen die wachten op een jailbreak hij komt er aan voor 10.2! Alleen de iPhone 7 en Plus zijn uitgezonderd die heeft wel een JB voor 10.1.1 die ik zelf naar volle tevredenheid gebruik by the way:)
StrongArmLance schreef op zondag 22 januari 2017 @ 19:07:
[...]

Tja, ik zit nog met een 6s op 9.2.1, maar die is ook niet te jailbreaken, helaas.
Als ik jou was zou ik dus lekker updaten naar 10.2 O-)

[ Voor 39% gewijzigd door Pukson op 24-01-2017 16:36 ]

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaCookie
  • Niet online
Tja, niemand weet echt wanneer er een jailbreak komt. Voor hetzelfde geld duurt het nog een maand.
Ik moest in ieder geval al updaten naar 10.2 omdat ik een batterij moest vervangen bij de Apple Store.
Al met al ben ik best tevreden met stock iOS 10. Enige wat ik echt mis is
- VideoPlayerRotatable (automatisch video's in landscape mode, zelfs als je rotation lock aan hebt staan)
- Mijn eigen tweakje SwipyFolders (moet ik überhaupt nog updaten (: )
Verder ben ik eigenlijk ook vergeten wat voor andere tweaks ik allemaal had, maar missen doe ik het ook niet echt.
Apple mag ook weleens over de brug komen met een volledig Nederlands toetsenbord :P, en gegroepeerde notificaties zoals in Android

[ Voor 4% gewijzigd door MegaCookie op 24-01-2017 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
MegaCookie schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 17:08:
Apple mag ook weleens over de brug komen met een volledig Nederlands toetsenbord :P, en gegroepeerde notificaties zoals in Android
Hebben ze die gegroepeerde notificaties er juist niet uitgesloopt in v10? :P
In iOS 9 kon dat nog dacht ik.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaCookie
  • Niet online
WhatsappHack schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 18:04:
[...]

Hebben ze die gegroepeerde notificaties er juist niet uitgesloopt in v10? :P
In iOS 9 kon dat nog dacht ik.
Klopt maar dat was ook niet echt overzichtelijk. Ik zie liever een systeem dat een notificatie dynamisch kan worden aangepast, zoals bij Android gebeurt. Iedere app heeft (mits goed geïmplementeerd) maar 1 notificatie nodig waar verschillende berichten onder vallen. Bijv. 'Whatsapp 4 nieuwe berichten' ingeklapt, maar zodra je die naar beneden slide kan je snel de 4 headlines zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Ja aantikken om te expanden zou zeker welkom zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Pukson schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 16:35:
Voor de mensen die wachten op een jailbreak hij komt er aan voor 10.2! Alleen de iPhone 7 en Plus zijn uitgezonderd die heeft wel een JB voor 10.1.1 die ik zelf naar volle tevredenheid gebruik by the way:)

[...]

Als ik jou was zou ik dus lekker updaten naar 10.2 O-)
10.2.1 ga ik naar toe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaCookie
  • Niet online
In 10.2.1 zijn juist een hoop beveiligingproblemen opgelost (wat jailbreaken moeilijker maakt), waaronder van Pangu en Google Project Zero. Die zijn bijvoorbeeld weer gebruikt in de 10.1 jailbreak.
Het lijkt er op dat (als er een) jailbreak komt het alleen voor 10.2.0 zal zijn en niet voor 10.2.1
Ik zou snel downgraden naar 10.2.0 zolang het nog kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Ik jailbreakte mijn iPhone eigenlijk puur vanwege één tweak en dat was SwipeSelection...
Dus zodra er een fatsoenlijke JB voor iOS 10.1.1 (iPhone SE) uitkomt hoop ik dat deze ook weer beschikbaar is.

ÓF als iemand een handige app of iets anders weet om ditzelfde effect te creëren zonder te JBen vind ik het ook goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

MegaCookie schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:35:
[...]

In 10.2.1 zijn juist een hoop beveiligingproblemen opgelost (wat jailbreaken moeilijker maakt), waaronder van Pangu en Google Project Zero. Die zijn bijvoorbeeld weer gebruikt in de 10.1 jailbreak.
Het lijkt er op dat (als er een) jailbreak komt het alleen voor 10.2.0 zal zijn en niet voor 10.2.1
Ik zou snel downgraden naar 10.2.0 zolang het nog kan :)
Ga nu downgraden naar ios 10.2 :) en dan hopen op het beste, zit al weer zo lang zonder jb

[ Voor 5% gewijzigd door StrongArmLance op 25-01-2017 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaCookie
  • Niet online
Milo44 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:05:
Ik jailbreakte mijn iPhone eigenlijk puur vanwege één tweak en dat was SwipeSelection...
Dus zodra er een fatsoenlijke JB voor iOS 10.1.1 (iPhone SE) uitkomt hoop ik dat deze ook weer beschikbaar is.

ÓF als iemand een handige app of iets anders weet om ditzelfde effect te creëren zonder te JBen vind ik het ook goed...
Dat is nu standaard op toestellen met 3D touch. Maar daar heb jij natuurlijk niks aan :P . Google's keyboard (GBoard) kan je gebruiken zonder jailbreak, je kan dan de cursor met de spatiebalk bewegen. Verder zijn er vast nog meer 3rd party keyboards die iets soortgelijks doen maar zou je even moeten zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
MegaCookie schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:41:
[...]

Dat is nu standaard op toestellen met 3D touch. Maar daar heb jij natuurlijk niks aan :P . Google's keyboard (GBoard) kan je gebruiken zonder jailbreak, je kan dan de cursor met de spatiebalk bewegen. Verder zijn er vast nog meer 3rd party keyboards die iets soortgelijks doen maar zou je even moeten zoeken.
Dude, hartstikke bedankt haha. Dit is wat mij betreft idd goed genoeg, ff wennen, maar zeker te doen! _/-\o_

EDIT: Of toch niet... Ben nu langer aan het typen omdat het steeds mijn woorden omzet in het Engels...
Hopelijk "leert" de app dit automatisch om niet meer te doen, anders toch terug switchen naar originele toetsenbord want de NL taal staat er helaas nog niet tussen... ;(

[ Voor 20% gewijzigd door Milo44 op 26-01-2017 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Jailbreak voor iOS 10.2 is uitgekomen! Alleen nog in beta maar de ontwikkelingen vorderen snel. Downgrade nu het nog kan

https://twitter.com/qwertyoruiopz/status/824508945695997952
StrongArmLance schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:08:
[...]

Ga nu downgraden naar ios 10.2 :) en dan hopen op het beste, zit al weer zo lang zonder jb

[ Voor 37% gewijzigd door Pukson op 26-01-2017 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaCookie
  • Niet online
Pukson schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:45:
Jailbreak voor iOS 10.2 is uitgekomen! Alleen nog in beta maar de ontwikkelingen vorderen snel. Downgrade nu het nog kan

[...]
Wauw ik was eerst sceptisch of hij wel echt zo snel zou uitkomen, maar het lijkt te werken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Pukson schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:45:

[...]
Ja al snel gedaan, ik las op reddit al dat iemand die jb had geinstalleerd, alleen nog wel extreem instabiel was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Kan je eigenlijk altijd UPgraden naar een IOS versie die hoger is je huidige? Dus bv 10.1.1 naar 10.2 (via .ipsw file) Of kan je dan alleen ook naar de laatste versie ivm signing?

edit: ik neem het risico niet, update mijn ipad wel naar 10.2 :)

[ Voor 15% gewijzigd door bitpixl op 26-01-2017 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaCookie
  • Niet online
bitshady schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 15:42:
Kan je eigenlijk altijd UPgraden naar een IOS versie die hoger is je huidige? Dus bv 10.1.1 naar 10.2 (via .ipsw file) Of kan je dan alleen ook naar de laatste versie ivm signing?

edit: ik neem het risico niet, update mijn ipad wel naar 10.2 :)
Niet zo maar, je moet de SHSH blobs opslaan en met wat geluk kan je met Prometheus/ futurerestore downgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Helaas nog niet beschikbaar voor m'n iPad Air en iPad Mini 2 zo te zien...hopelijk komt dat nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MegaCookie
  • Niet online
Cartman! schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 16:11:
Helaas nog niet beschikbaar voor m'n iPad Air en iPad Mini 2 zo te zien...hopelijk komt dat nog.
Als je erg avontuurlijk bent :P https://github.com/kpwn/yalu102/pulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
IPA is hier te downloaden van Luca zelf

https://yalu.qwertyoruiop.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Zo avontuurlijk ook weer niet naar het is wel hoopgevend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunms
  • Registratie: Januari 2017
  • Niet online
De iOS 10.2 jailbreak draait inmiddels hier erg soepel en werkt perfect. (Iphone SE).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Huh, mijn SE geeft een melding dat er een iOS update is, maar zodra ik het submenu "Software-update" open zegt ie dat de software up to date is. (10.1.1).

Heel vreemd... :?

Wil 10.2 er wel ophebben vanwege de jailbreak, zag namelijk dat SwipeSelection ook al (volledig) werkt :P
10.1.1 kan natuurlijk ook wel, maar ben ff die link kwijt met die gegevens om te JBen. |:(

[ Voor 37% gewijzigd door Milo44 op 27-01-2017 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Als je n jailbreak draait kun je niet updaten via het device zelf volgens mij. Dat had ik ieder geval met de iPad mini die ik laatst van iOS8 naar 10 heb gezet via iTunes (wat blijft dat een stuk bagger...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Cartman! schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 13:58:
Als je n jailbreak draait kun je niet updaten via het device zelf volgens mij. Dat had ik ieder geval met de iPad mini die ik laatst van iOS8 naar 10 heb gezet via iTunes (wat blijft dat een stuk bagger...).
Maar ik draai dus nog geen update, dat is het vreemde ervan :/
Vanavond anders ff via iTunes proberen...

[ Voor 5% gewijzigd door Milo44 op 27-01-2017 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ook gejailbreakt op iPad.
Werkt zo te zien goed. UFC & Gametime met Flex :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
matthijst schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 20:27:
Ook gejailbreakt op iPad.
Werkt zo te zien goed. UFC & Gametime met Flex :)
iPad Pro dan neem ik aan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ja 9.7" pro

[ Voor 29% gewijzigd door matthijst op 27-01-2017 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Er ligt hier nog een iPad 2, staat nu iOS 8 op met JB. Het apparaat is erg langzaam, maar soms wordt hij nog wel gebruikt.
Is er nog een manier om naar iOS 9 te gaan met JB? Als ik hem via iTunes update kan ik alleen naar 9.3.5 lijkt me, de laatst beschikbare iOS voor deze iPad, maar daar is geen JB voor toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02:14
Je moet elke 7 dagen opnieuw de ipa file met cydia impactor erop zetten, dat is een tegenvaller.

Of je moet een signingservice gebruiken zoals ipawind om de file te signen voor 1jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Alleen als je reboot toch?
Dan na 7 dagen opnieuw signen.
Vraag me af of zeusmos dit ook kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Azmodann schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 18:44:
Je moet elke 7 dagen opnieuw de ipa file met cydia impactor erop zetten, dat is een tegenvaller.

Of je moet een signingservice gebruiken zoals ipawind om de file te signen voor 1jaar.
Dat hoeft alleen als je reboot na 7 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Untouchablezz20 schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 19:20:
[...]

Dat hoeft alleen als je reboot na 7 dagen.
Als je reboot na 7 dagen, werken de JB tweaks dan niet meer totdat je Cydia impactor opnieuw installeerd of kun je alleen geen nieuwe tweaks toevoegen?
En is na de reboot de JB ook niet meer zichtbaar voor andere apps?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• teunms
  • Niet online
Het is mij inmiddels gelukt om mijn iPad Mini 2 te jailbreaken:
http://image.prntscr.com/...14a70b588a773bbf33f68.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
My-life schreef op zondag 29 januari 2017 @ 10:48:
[...]

Als je reboot na 7 dagen, werken de JB tweaks dan niet meer totdat je Cydia impactor opnieuw installeerd of kun je alleen geen nieuwe tweaks toevoegen?
En is na de reboot de JB ook niet meer zichtbaar voor andere apps?
Als je reboot na 7 dagen dan werken je jb tweaks inderdaad niet meer. Je moet dan yalu opnieuw draaien. Als je reboot dan is de jb idd 'weg'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Zelf de IPA gesigned met IPASTORE, werkt top kostte 10 dollar maar gemakzucht dient de mens hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Goed te horen! Hier een Mini 2 die al 10.2 had en ben nu mijn Air 1 van 8.4 naar 10.2 aan t updaten (blobs wel opgeslagen hoewel ik geen idee heb wat ik ermee kan evt). Het zou balen zijn als ik overnacht ineens lees dat ze 10.2 niet meer signen en weer naast de pot pis :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Baalde al dat ik te snel op 10.2 zat, en nu nog meer omdat 10.2 waarschijnlijk helemaal niet te jailbreaken is voor iPhone 7 :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
Dennischo schreef op zondag 29 januari 2017 @ 23:52:
Baalde al dat ik te snel op 10.2 zat, en nu nog meer omdat 10.2 waarschijnlijk helemaal niet te jailbreaken is voor iPhone 7 :(
De exploit werkt op iPhone 7 alleen is het wachten op een KPP bypass. Heb het vermoeden dat het niet al te lang duurt. Blijf op 10.2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Heeft iemand Kodi 16 al werkend gekregen? Ik heb deze geinstalleerd via Filza maar maar sluit direct weer af. De map "/private/var/mobile/Library/Preferences/Kodi/" is ook niet aanwezig en zelf aanmaken maakt geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Vraag me eigenlijk af hoe het nu met de JB van 10.1.1 zit, zie alleen nog maar berichten over 10.2 enzo... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Milo44 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 16:09:
Vraag me eigenlijk af hoe het nu met de JB van 10.1.1 zit, zie alleen nog maar berichten over 10.2 enzo... :N
Komt vanzelf een update, draai zelf hier Beta 3 op mijn iPhone 7 10.1.1 en werkt super 1 keer een random crash gehad. Heb al verschillende tweaks geïnstalleerd waaronder Anemone en LockHTML

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVisionz
Pukson schreef op maandag 30 januari 2017 @ 16:45:
[...]

De exploit werkt op iPhone 7 alleen is het wachten op een KPP bypass. Heb het vermoeden dat het niet al te lang duurt. Blijf op 10.2!
Wat is een KPP bypass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
KPP = Kernel Patch Protection
Daar moet omheen gewerkt worden om kernel modules in te kunnen laden/wijzigingen te maken aan de kernel.
Op de iPhone 7 heeft die een upgrade gekregen.

[ Voor 5% gewijzigd door WhatsappHack op 07-02-2017 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royzegthoi
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-08 12:09
In de beginpost wordt dit vermeld:

"Door te jailbreaken verlies je wel je garantie. Uiteraard kun je, als je gebruik wilt maken van je garantie, je iPod, iPhone, iPad of Apple TV herstellen, zodat de jailbreak weer ongedaan gemaakt wordt. Het is echter onduidelijk of er na het herstellen nog sporen achterblijven van de jailbreak. Als dit zo is en Apple vindt ze, dan heb je dus geen recht op garantie en een kapotte iPod Touch, iPhone, iPad of Apple TV. Er zijn nog geen verhalen bekend van geweigerde garantie bij een jailbroken apparaat."

Dit is niet waar. Apple mag je niet weigeren op garantie. TENZIJ Apple kan bewijzen dat je probleem door toedoen van een jailbreak komt, iets wat (bijna) nooit bewezen kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Cartman! schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 22:18:
Heeft iemand Kodi 16 al werkend gekregen? Ik heb deze geinstalleerd via Filza maar maar sluit direct weer af. De map "/private/var/mobile/Library/Preferences/Kodi/" is ook niet aanwezig en zelf aanmaken maakt geen verschil.
Heb dit inmiddels opgelost, de truc was om zelf een .ipa te maken van de .deb die je kunt downloaden en dan werkt het prima. Enige is wel dat de "userdata" folder nu in de app map staat (en dus bij iedereen anders is). De makkelijkste methode is echter door met IFunbox naar Kodi te zoeken en daar kun je dan evt custom configs gewoon in "plakken" en dan staan ze op de goede plek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rk74
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-09 13:28
Ik had mijn ipad mini 2 (ios 10.1.1) gejailbreaked maar door omstandigheden helaas een verse installatie moeten doen. Hierna lukt jailbreaken wel alleen krijg ik met geen mogelijkheid Cydia terug... Als ik via iFile kijk zie ik wel de Cydia.ipa staan in mijn Applications folder, maar hij lijkt er verder weinig mee te doen. Iemand enig idee waar ik de oplossing moet zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
rk74 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 02:17:
Ik had mijn ipad mini 2 (ios 10.1.1) gejailbreaked maar door omstandigheden helaas een verse installatie moeten doen. Hierna lukt jailbreaken wel alleen krijg ik met geen mogelijkheid Cydia terug... Als ik via iFile kijk zie ik wel de Cydia.ipa staan in mijn Applications folder, maar hij lijkt er verder weinig mee te doen. Iemand enig idee waar ik de oplossing moet zoeken?
Bij mij wilde Cydia het niet doen omdat ik geen restore had gedaan via iTunes maar zo te zien heb je dat al gedaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rk74
Ik heb hem gewist en daarna als nieuwe ipad geconfigureerd. Als ik de website van saurik en de pagina "cydia eraser" bezoek heb ik daar wel de optie om de app cydia te openen op de ipad. Vervolgens kom ik wel in Cydia (?) maar niets werkt goed, kan niet installeren etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunms
  • Niet online
rk74 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 09:40:
Ik heb hem gewist en daarna als nieuwe ipad geconfigureerd. Als ik de website van saurik en de pagina "cydia eraser" bezoek heb ik daar wel de optie om de app cydia te openen op de ipad. Vervolgens kom ik wel in Cydia (?) maar niets werkt goed, kan niet installeren etc.
Open deze link eens in Safari: http://apt.saurik.com/bet...a_1.1.27_iphoneos-arm.deb, open het met ifFile en probeer het via daar te installeren. Mocht Cydia het daarna doen, kan je het updaten naar 1.1.28.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

iOS 10 / 10.2 / 10.1.1 Compatible Jailbreak Tweaks On Cydia

https://docs.google.com/s...qn-Wd3zRJHKGkKr0/pubhtml#

Nog een behoorlijke lijst met tweaks die niet werken. Ik blijf voorlopig op 9.3.3 met m'n jailbreak.
Ben toch wel gehecht aan een paar tweaks:

Springtomize, VirtualHome, LockGlyph, CCMeters, CCSettings, DataMeter, Youtube++

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rk74
teunms schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 17:35:
[...]

Open deze link eens in Safari: http://apt.saurik.com/bet...a_1.1.27_iphoneos-arm.deb, open het met ifFile en probeer het via daar te installeren. Mocht Cydia het daarna doen, kan je het updaten naar 1.1.28.
Bedankt! Dat lukte helaas ook niet, kreeg een foutmelding iFile. Na een avondje klooien was dit de oplossing van mijn probleem: https://www.reddit.com/r/...ntent_and_settings_after/
Mochten nog meer mensen soortgelijke issues hebben, kan dit de oplossing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVisionz
Hoe kan ik uitzetten dat mijn iPhone 7 plus zich gaat updaten naar 10.2.1 ?
Ik heb vannacht een melding gehad dat die 10.2.1 ging downloaden en heb toen op Herinner later gedrukt, en nu staat er opeens Gedownload, installeer nu. Maar dat wil ik helemaal niet! Ik wil op 10.2 blijven ivm de jailbreak die er aankomt voor 10.2 !
Pagina: 1 ... 37 ... 46 Laatste

Let op:
Vragen over warez zijn niet toegestaan. Het bespreken van alle andere aspecten van jailbreaken zijn wel toegestaan.

Let op of je post ook in dit topic thuishoort: applicaties kunnen besproken worden in [iOS] Applicaties via Cydia - deel 2, mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods