Heb hier een 8.4 jailbraked iPad air maar krijg appsync niet goed aan de praat.
Gebruik de officiële repo.
Iemand tips...?
Gebruik de officiële repo.
Iemand tips...?
Het enige wat je kunt doen is contact opnemen met Apple. Het bespreken van het omzeilen van een beveiliging is op GoT niet toegestaan. Zie ook Het algemeen beleid #verbodenhackentherebol schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 17:12:
Hallo,
ik heb een ipad ter "reparatie" van iemand die zichzelf in de nesten heeft gewerkt.
Als recovery e-mailadres heeft hij kennelijk een niet (meer) bestaand e-mailadres gebruikt.
Aangezien hij bovendien zijn Apple id wachtwoord is vergeten en hij niet heeft opgeschreven wat de antwoorden op de beveiligingsvragen waren, kan ik de ipad niet meer in een normale status krijgen.
Ik wilde eigenlijk uitloggen uit zijn Apple id en een nieuwe aanmaken, maar ook dat werkt niet, omdat de functie "Zoek mijn iPad" (voor bij diefstal) staat ingeschakeld.
Nu blijkt dat ik om te kunnen jailbreaken ook die functie "Zoek mijn iPad" eerst moet kunnen uitschakelen.
Een kip / ei probleem dus.
Iemand nog een idee wat te doen?
Bij voorbaat dank,
Arie
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Als degene nog een aankoopbon heeft van de iPad zelf, kan diegene contact opnemen met Apple. Zij kunnen de lock dan verwijderen.therebol schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 17:12:
Hallo,
ik heb een ipad ter "reparatie" van iemand die zichzelf in de nesten heeft gewerkt.
Als recovery e-mailadres heeft hij kennelijk een niet (meer) bestaand e-mailadres gebruikt.
Aangezien hij bovendien zijn Apple id wachtwoord is vergeten en hij niet heeft opgeschreven wat de antwoorden op de beveiligingsvragen waren, kan ik de ipad niet meer in een normale status krijgen.
Ik wilde eigenlijk uitloggen uit zijn Apple id en een nieuwe aanmaken, maar ook dat werkt niet, omdat de functie "Zoek mijn iPad" (voor bij diefstal) staat ingeschakeld.
Nu blijkt dat ik om te kunnen jailbreaken ook die functie "Zoek mijn iPad" eerst moet kunnen uitschakelen.
Een kip / ei probleem dus.
Iemand nog een idee wat te doen?
Bij voorbaat dank,
Arie
hi!
Helaas, wij hebben op de afdeling zo'n 30 ipad's liggen, allemaal netjes op naam van het bedrijf.RWK__ schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 17:17:
[...]
Als degene nog een aankoopbon heeft van de iPad zelf, kan diegene contact opnemen met Apple. Zij kunnen de lock dan verwijderen.
Indien je de aankoopbonnen hebt, gewoon met die dozen naar de Apple Store gaan, die is nl. een vereiste om aan te tonen dat het bedrijf de rechtmatige eigenaar is.FreshMaker schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 19:46:
[...]
Helaas, wij hebben op de afdeling zo'n 30 ipad's liggen, allemaal netjes op naam van het bedrijf.
Aankoopnota's tot aan de originele dozen erbij.
Maar de ipads zijn geblokkeerd door oudcollega's die in de loop van de tijd zijn vertrokken.
Apple doet er niets mee, men moet maar contact opnemen met de persoon die geregistreerd heeft.
Wachten op 9.2.1 jailbreak hierUntouchablezz20 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 21:57:
Iemand 9.1 jailbreak al gebruikt? Zo ja, is dat goed gegaan? Via mac of windows?
Verwijderd
Dat is helaas niet meer mogelijk omdat Apple oudere firmware / software versies niet meer signed en dus accepteert.Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:46:
Hey mensen,
ik heb een vraag.
ik zit momenteel op ios 8.1 met een jailbreak. Omdat een hoop apps steeds crashen en hierdoor
onbruikbaar zijn wil ik updaten naar een nieuwere ios versie. Echter als ik een restore doe en vervolgens m'n iphone update gaat ie naar de laatste ios versie waar nog geen jailbreak voor beschikbaar is.
Is er een mogelijkeid om te updaten naar ios bijvoorbeeld ios 9.1 of 9.2 die wel te jailbreaken zijn, en zo ja hoe dan?
Ik heb al zitten googlen maar daar wordt ik helaas niet veel wijzer van vandaar dat ik mijn vraag hier stel.
Bedankt alvast voor jullie hulp!
Zucht...
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
[ Voor 86% gewijzigd door _Bailey_ op 24-07-2016 18:45 ]
Na de reboot;[...] after an hour my phone restarted itself then cydia pp app and pp with pangu image app crash when I tried to open it.
Dit lijkt er ook nog eens op dat er een live (!?) verbinding zou kunnen zijn waardoor een device reageert zodra er iets wordt aangepast 'elders'?I tried to rejailbreak it but now giving me an image of a monitor with a crying face and exclamation mark.
[ Voor 48% gewijzigd door Zephyer op 25-07-2016 22:22 ]
[ Voor 21% gewijzigd door SlowikPL op 26-07-2016 23:43 ]
* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora
Dan blijft de jailbreak.johansw schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 17:44:
Even een vraag: ik heb mijn jailbreak via de web versie gedaan en het werkt perfect. Nu begrijp ik dat er door Apple een certificaat is ingetrokken (?) waardoor indien ik mijn iPhone opnieuw opstart mn jailbreak weg is.
Maar als ik nou via Cydia een app installeer, en respring, houd ik mijn jailbreak dan wel?
[ Voor 15% gewijzigd door iVisionz op 06-08-2016 14:46 ]
iVisionz schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 14:31:
Ik heb dezelfde problemen als hierboven beschreven, (cydia opent en sluit meteen af, heb je dus niks aan) en mn iphone heeft zich ook opeens opnieuw opgestart.
Ik zit nu te denken om te updaten naar 9.3.3 want ik zit nu op 9.3.2 .
Maar hoe update ik naar 9.3.3 want 9.3.4 is al uit toch? En 9.3.4 kun je niet jailbreaken toch?
iPhone 6s plus 128gb gold 9.3.2
Is er trouwens al een unthetered jailbreak? Want ik deed het gewoon via jailbreakme
Hallo Johansw, dankjewel voor de informatiejohansw schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 17:27:
De 9.3.3 ispw downloaden en herstellen via iTunes. En nee er is geen untethered jailbreak.
[...]
Van de onderstaande repo heb ik de tweak zonder problemen kunnen installeren. Via de andere repo lukte het me niet en kreeg ik diezelfde melding.iVisionz schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 18:38:
Verder krijg ik BetterFive icondock niet geïnstalleerd er staat dat je iOS 9.0.3 moet hebben maar ik zit op 9.3.2zijn hier alternatieven voor? Ik heb een iPhone 6S plus en de schermgrootte wil ik natuurlijk optimaal benutten.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Ligt eraan welke versie van ios je draait, ikzelf heb ios 9.0.2 gejailbreakt met pangujoop_u schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 13:03:
Ik heb een iphone 5s op welke manier/tool is deze het beste te jailbreaken?
Marstek 5.12kw v151, CT003 v114 | Victron 8kw batterij | 4400Wp zuidoost | 1240Wp noordwesten
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Nee, is nog geen jailbreak voor. Tot en met 9.3.3 kun je jailbreaken via Pangu.Audione0 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:29:
is 9.3.4 nu te jailbreaken?
Genoeg sites die zeggen van wel, maar telkens als ik wil jailbreaken dan krijg ik zon semi meuk ding...
Wel 64 bit.Untouchablezz20 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:23:
[...]
Nee, is nog geen jailbreak voor. Tot en met 9.3.3 kun je jailbreaken via Pangu.
Hoi syltheboy,syltheboy schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 01:31:
[...]
Van de onderstaande repo heb ik de tweak zonder problemen kunnen installeren. Via de andere repo lukte het me niet en kreeg ik diezelfde melding.
http://repo.insanelyi.com/
https://gathering.tweaker.../quote_message/45104143/1baba420 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 20:06:
De tweak Push for gmail is de enige reden waarom ik nog steeds op een gejailbreakte iPhone 6S+ zit (9.3.3). Nu wil ik graag met touch id inloggen en transacties verzenden via ABN Amro, maar ik krijg een melding dat dat niet werkt via een Jailbreak. Mocht iemand een workaround hebben, dan verneem ik dat graag.
[ Voor 24% gewijzigd door matthijst op 13-12-2016 20:27 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Als je bv Outlook gebruikt dan push ie alles!baba420 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 20:06:
De tweak Push for gmail is de enige reden waarom ik nog steeds op een gejailbreakte iPhone 6S+ zit (9.3.3). Nu wil ik graag met touch id inloggen en transacties verzenden via ABN Amro, maar ik krijg een melding dat dat niet werkt via een Jailbreak. Mocht iemand een workaround hebben, dan verneem ik dat graag.
Bing
Dankjewel voor het melden, ga ik mijn iPhone even terugzettenCobraa schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 12:33:
Voor de gene die op een jailbreak wachten. Verstandig om op 10.1.1 te blijven of eventueel te restoren. Grote kans dat de jailbreak hiervoor binnenkort beschikbaar wordt.
Apple signed de 10.1.1 nog dus zit je op 10.2 even restoren naar 10.1.1
Gaat wel om 64-bit devices
Zijn er geruchten dat er een JB is voor 10.1.1 dan?Cobraa schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 12:33:
Voor de gene die op een jailbreak wachten. Verstandig om op 10.1.1 te blijven of eventueel te restoren. Grote kans dat de jailbreak hiervoor binnenkort beschikbaar wordt.
Apple signed de 10.1.1 nog dus zit je op 10.2 even restoren naar 10.1.1
Gaat wel om 64-bit devices
Zal even de bron vermelden.My-life schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 13:51:
[...]
Zijn er geruchten dat er een JB is voor 10.1.1 dan?
I, a stranger and afraid in a world I never made...
Deze jailbreak betreft ook nog een beta.Milo44 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 09:30:
Jailbreak is beschikbaar gemaakt vanochtend, maar ik denk dat ik toch nog even wacht ivm iedere week opnieuw moeten jailbreaken en nog niet (volledig) untethered...
Mijn bron: http://www.redmondpie.com...uch-latest-status-update/
Verwijderd
Jammer, nog even wachten dus. Heb een JB hard nodig, gok dat het nu wel wat sneller gaat. Heb de 10.2 update nog maar even deniedMilo44 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 09:30:
Jailbreak is beschikbaar gemaakt vanochtend, maar ik denk dat ik toch nog even wacht ivm iedere week opnieuw moeten jailbreaken en nog niet (volledig) untethered...
Mijn bron: http://www.redmondpie.com...uch-latest-status-update/
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Verdorie, heb extra gewacht met de 7 plus halen totdat er een jailbreak wasWhatsappHack schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 07:32:
Dan had ie dus al 10.2.
Tja, ik zit nog met een 6s op 9.2.1, maar die is ook niet te jailbreaken, helaas.iVisionz schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 23:21:
Oke, enkele uren geleden dus mijn nieuwe iPhone 7 plus opgehaald en uit de seal gehaald. In iTunes gestoken en als nieuwe iPhone geconfigureerd.
Yalu Jailbreak gedownload
en de Cydia Impactor.
Alles gaat goed, mach_portal verschijnt in het beginscherm, certificaat goedgekeurd bla bla bla
.. ik klik op mach_portal en.... nothing happens.
Ga ik naar instellingen, blijkt er al meteen 10.2 op te staan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kan dit nu in godsnaam gebeuren? Ik heb updaten standaard uit staan en de pop-ups met meldingen genegeerd en toch heb ik iOS 10.2 erop staan ?!?!
Wou dus nu downgraden naar 10.1.1 via een ipsw maargoed kreeg natuurlijk foutcode 3194 in iTunes en ik zie dus dat Apple 10.1 al niet meer signed sinds 20 december ofzo..![]()
![]()
Dikke pech, jailbreak optie WEG![]()
![]()
![]()
Nu maar hopen dat 10.2 ook snel gejailbreakt kan worden maar ik vrees dat ik de komende tijd zonder zal zitten
Als ik jou was zou ik dus lekker updaten naar 10.2StrongArmLance schreef op zondag 22 januari 2017 @ 19:07:
[...]
Tja, ik zit nog met een 6s op 9.2.1, maar die is ook niet te jailbreaken, helaas.
[ Voor 39% gewijzigd door Pukson op 24-01-2017 16:36 ]
Add me op Stadia: Gloogle
[ Voor 4% gewijzigd door MegaCookie op 24-01-2017 17:15 ]
Hebben ze die gegroepeerde notificaties er juist niet uitgesloopt in v10?MegaCookie schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 17:08:
Apple mag ook weleens over de brug komen met een volledig Nederlands toetsenbord, en gegroepeerde notificaties zoals in Android
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Klopt maar dat was ook niet echt overzichtelijk. Ik zie liever een systeem dat een notificatie dynamisch kan worden aangepast, zoals bij Android gebeurt. Iedere app heeft (mits goed geïmplementeerd) maar 1 notificatie nodig waar verschillende berichten onder vallen. Bijv. 'Whatsapp 4 nieuwe berichten' ingeklapt, maar zodra je die naar beneden slide kan je snel de 4 headlines zien.WhatsappHack schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 18:04:
[...]
Hebben ze die gegroepeerde notificaties er juist niet uitgesloopt in v10?
In iOS 9 kon dat nog dacht ik.
10.2.1 ga ik naar toe..Pukson schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 16:35:
Voor de mensen die wachten op een jailbreak hij komt er aan voor 10.2! Alleen de iPhone 7 en Plus zijn uitgezonderd die heeft wel een JB voor 10.1.1 die ik zelf naar volle tevredenheid gebruik by the way:)
[...]
Als ik jou was zou ik dus lekker updaten naar 10.2
In 10.2.1 zijn juist een hoop beveiligingproblemen opgelost (wat jailbreaken moeilijker maakt), waaronder van Pangu en Google Project Zero. Die zijn bijvoorbeeld weer gebruikt in de 10.1 jailbreak.
Ga nu downgraden naar ios 10.2MegaCookie schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:35:
[...]
In 10.2.1 zijn juist een hoop beveiligingproblemen opgelost (wat jailbreaken moeilijker maakt), waaronder van Pangu en Google Project Zero. Die zijn bijvoorbeeld weer gebruikt in de 10.1 jailbreak.
Het lijkt er op dat (als er een) jailbreak komt het alleen voor 10.2.0 zal zijn en niet voor 10.2.1
Ik zou snel downgraden naar 10.2.0 zolang het nog kan
[ Voor 5% gewijzigd door StrongArmLance op 25-01-2017 13:09 ]
Dat is nu standaard op toestellen met 3D touch. Maar daar heb jij natuurlijk niks aanMilo44 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:05:
Ik jailbreakte mijn iPhone eigenlijk puur vanwege één tweak en dat was SwipeSelection...
Dus zodra er een fatsoenlijke JB voor iOS 10.1.1 (iPhone SE) uitkomt hoop ik dat deze ook weer beschikbaar is.
ÓF als iemand een handige app of iets anders weet om ditzelfde effect te creëren zonder te JBen vind ik het ook goed...
Dude, hartstikke bedankt haha. Dit is wat mij betreft idd goed genoeg, ff wennen, maar zeker te doen!MegaCookie schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:41:
[...]
Dat is nu standaard op toestellen met 3D touch. Maar daar heb jij natuurlijk niks aan. Google's keyboard (GBoard) kan je gebruiken zonder jailbreak, je kan dan de cursor met de spatiebalk bewegen. Verder zijn er vast nog meer 3rd party keyboards die iets soortgelijks doen maar zou je even moeten zoeken.
[ Voor 20% gewijzigd door Milo44 op 26-01-2017 09:27 ]
StrongArmLance schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:08:
[...]
Ga nu downgraden naar ios 10.2en dan hopen op het beste, zit al weer zo lang zonder jb
[ Voor 37% gewijzigd door Pukson op 26-01-2017 09:46 ]
Wauw ik was eerst sceptisch of hij wel echt zo snel zou uitkomen, maar het lijkt te werkenPukson schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:45:
Jailbreak voor iOS 10.2 is uitgekomen! Alleen nog in beta maar de ontwikkelingen vorderen snel. Downgrade nu het nog kan
https://twitter.com/qwertyoruiopz/status/824508945695997952
[...]
Ja al snel gedaan, ik las op reddit al dat iemand die jb had geinstalleerd, alleen nog wel extreem instabiel was.Pukson schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:45:
Jailbreak voor iOS 10.2 is uitgekomen! Alleen nog in beta maar de ontwikkelingen vorderen snel. Downgrade nu het nog kan
https://twitter.com/qwertyoruiopz/status/824508945695997952
[...]
[ Voor 15% gewijzigd door bitpixl op 26-01-2017 15:52 ]
Niet zo maar, je moet de SHSH blobs opslaan en met wat geluk kan je met Prometheus/ futurerestore downgraden.bitshady schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 15:42:
Kan je eigenlijk altijd UPgraden naar een IOS versie die hoger is je huidige? Dus bv 10.1.1 naar 10.2 (via .ipsw file) Of kan je dan alleen ook naar de laatste versie ivm signing?
edit: ik neem het risico niet, update mijn ipad wel naar 10.2
Als je erg avontuurlijk bentCartman! schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 16:11:
Helaas nog niet beschikbaar voor m'n iPad Air en iPad Mini 2 zo te zien...hopelijk komt dat nog.
Zo avontuurlijk ook weer niet naar het is wel hoopgevend!MegaCookie schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 16:53:
[...]
Als je erg avontuurlijk benthttps://github.com/kpwn/yalu102/pulls
[ Voor 37% gewijzigd door Milo44 op 27-01-2017 13:59 ]
Maar ik draai dus nog geen update, dat is het vreemde ervanCartman! schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 13:58:
Als je n jailbreak draait kun je niet updaten via het device zelf volgens mij. Dat had ik ieder geval met de iPad mini die ik laatst van iOS8 naar 10 heb gezet via iTunes (wat blijft dat een stuk bagger...).
[ Voor 5% gewijzigd door Milo44 op 27-01-2017 14:00 ]
iPad Pro dan neem ik aanmatthijst schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 20:27:
Ook gejailbreakt op iPad.
Werkt zo te zien goed. UFC & Gametime met Flex
[ Voor 29% gewijzigd door matthijst op 27-01-2017 22:18 ]
Dat hoeft alleen als je reboot na 7 dagen.Azmodann schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 18:44:
Je moet elke 7 dagen opnieuw de ipa file met cydia impactor erop zetten, dat is een tegenvaller.
Of je moet een signingservice gebruiken zoals ipawind om de file te signen voor 1jaar.
Als je reboot na 7 dagen, werken de JB tweaks dan niet meer totdat je Cydia impactor opnieuw installeerd of kun je alleen geen nieuwe tweaks toevoegen?Untouchablezz20 schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 19:20:
[...]
Dat hoeft alleen als je reboot na 7 dagen.
Als je reboot na 7 dagen dan werken je jb tweaks inderdaad niet meer. Je moet dan yalu opnieuw draaien. Als je reboot dan is de jb idd 'weg'.My-life schreef op zondag 29 januari 2017 @ 10:48:
[...]
Als je reboot na 7 dagen, werken de JB tweaks dan niet meer totdat je Cydia impactor opnieuw installeerd of kun je alleen geen nieuwe tweaks toevoegen?
En is na de reboot de JB ook niet meer zichtbaar voor andere apps?
Goed te horen! Hier een Mini 2 die al 10.2 had en ben nu mijn Air 1 van 8.4 naar 10.2 aan t updaten (blobs wel opgeslagen hoewel ik geen idee heb wat ik ermee kan evt). Het zou balen zijn als ik overnacht ineens lees dat ze 10.2 niet meer signen en weer naast de pot pisteunms schreef op zondag 29 januari 2017 @ 11:05:
Het is mij inmiddels gelukt om mijn iPad Mini 2 te jailbreaken:
http://image.prntscr.com/...14a70b588a773bbf33f68.png
De exploit werkt op iPhone 7 alleen is het wachten op een KPP bypass. Heb het vermoeden dat het niet al te lang duurt. Blijf op 10.2!Dennischo schreef op zondag 29 januari 2017 @ 23:52:
Baalde al dat ik te snel op 10.2 zat, en nu nog meer omdat 10.2 waarschijnlijk helemaal niet te jailbreaken is voor iPhone 7
Komt vanzelf een update, draai zelf hier Beta 3 op mijn iPhone 7 10.1.1 en werkt super 1 keer een random crash gehad. Heb al verschillende tweaks geïnstalleerd waaronder Anemone en LockHTMLMilo44 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 16:09:
Vraag me eigenlijk af hoe het nu met de JB van 10.1.1 zit, zie alleen nog maar berichten over 10.2 enzo...
Wat is een KPP bypass?Pukson schreef op maandag 30 januari 2017 @ 16:45:
[...]
De exploit werkt op iPhone 7 alleen is het wachten op een KPP bypass. Heb het vermoeden dat het niet al te lang duurt. Blijf op 10.2!
KPP = Kernel Patch Protection
[ Voor 5% gewijzigd door WhatsappHack op 07-02-2017 01:29 ]
Heb dit inmiddels opgelost, de truc was om zelf een .ipa te maken van de .deb die je kunt downloaden en dan werkt het prima. Enige is wel dat de "userdata" folder nu in de app map staat (en dus bij iedereen anders is). De makkelijkste methode is echter door met IFunbox naar Kodi te zoeken en daar kun je dan evt custom configs gewoon in "plakken" en dan staan ze op de goede plekCartman! schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 22:18:
Heeft iemand Kodi 16 al werkend gekregen? Ik heb deze geinstalleerd via Filza maar maar sluit direct weer af. De map "/private/var/mobile/Library/Preferences/Kodi/" is ook niet aanwezig en zelf aanmaken maakt geen verschil.
Bij mij wilde Cydia het niet doen omdat ik geen restore had gedaan via iTunes maar zo te zien heb je dat al gedaanrk74 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 02:17:
Ik had mijn ipad mini 2 (ios 10.1.1) gejailbreaked maar door omstandigheden helaas een verse installatie moeten doen. Hierna lukt jailbreaken wel alleen krijg ik met geen mogelijkheid Cydia terug... Als ik via iFile kijk zie ik wel de Cydia.ipa staan in mijn Applications folder, maar hij lijkt er verder weinig mee te doen. Iemand enig idee waar ik de oplossing moet zoeken?
Open deze link eens in Safari: http://apt.saurik.com/bet...a_1.1.27_iphoneos-arm.deb, open het met ifFile en probeer het via daar te installeren. Mocht Cydia het daarna doen, kan je het updaten naar 1.1.28.rk74 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 09:40:
Ik heb hem gewist en daarna als nieuwe ipad geconfigureerd. Als ik de website van saurik en de pagina "cydia eraser" bezoek heb ik daar wel de optie om de app cydia te openen op de ipad. Vervolgens kom ik wel in Cydia (?) maar niets werkt goed, kan niet installeren etc.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Bedankt! Dat lukte helaas ook niet, kreeg een foutmelding iFile. Na een avondje klooien was dit de oplossing van mijn probleem: https://www.reddit.com/r/...ntent_and_settings_after/teunms schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 17:35:
[...]
Open deze link eens in Safari: http://apt.saurik.com/bet...a_1.1.27_iphoneos-arm.deb, open het met ifFile en probeer het via daar te installeren. Mocht Cydia het daarna doen, kan je het updaten naar 1.1.28.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq