Asus ENGTX570 met gebogen heatsink

Pagina: 1
Acties:

• HerpDerp
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-08-2025
Hallo,

Vandaag mijn nieuwe systeem ontvangen, alles ziet er goed uit maar bij de opening van de verpakking van mijn grafische kaart viel mij op dat de passieve koeling onder de ventilators gebogen is.

Foto:
Afbeeldingslocatie: http://img94.imageshack.us/img94/9717/fotozsu.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Dit is het enige deel dat verbogen is.
De verpakking was verder in orde. Goede bescherming rondom. Het lijkt mij dat de afwerking van de kaart slordig gedaan is.

Nu de vraag: is dit erg? Of kan ik het laten zitten?

Groeten en alvast bedankt.

[ Voor 13% gewijzigd door HerpDerp op 03-01-2012 19:42 ]

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-02 15:09
Groter en duidelijker plaatje misschien?

• Ruudje88
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-02 13:25
Als dit de DCII (3-slots koeling) is dit normaal, mijn ENGTX580 DCII had dit ook.

• HerpDerp
Het is wel een dc II met 3 slots koeling als ik me goed heb laten informeren.

De 1e 4 ribbels zijn tegen elkaar aangedrukt daar gaat hem om.
Ruudje88 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 17:52:
Als dit de DCII (3-slots koeling) is dit normaal, mijn ENGTX580 DCII had dit ook.
Ok thanks :)

[ Voor 43% gewijzigd door HerpDerp op 03-01-2012 18:16 ]

• Liveshort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-01 13:50

Liveshort

Certified Crazy Person

Zoals hierboven gezegd, waarschijnlijk hoort dit ja, maar post iig een duidelijker plaatje, want hier kunnen we natuurlijk niets mee.

There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:55

Perkouw

Moderator General Chat
Als je een wat duidelijker plaatje zou kunnen posten dan kunnen we hier wellicht een uitspraak over doen. ;)

• HerpDerp
Ok heb m in de originele post geupdate :)
Het ziet er uit alsof ze de schroeven iets te strak hebben aangedraaid

[ Voor 46% gewijzigd door HerpDerp op 03-01-2012 19:43 ]

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:55

Perkouw

Moderator General Chat
HerpDerp schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 19:42:
Ok heb m in de originele post geupdate :)
Het ziet er uit alsof ze de schroeven iets te strak hebben aangedraaid
Ik denk niet dat het hoort, maar ik denk ook niet dat het de koelprestaties drastisch gaat beïnvloeden als dit het überhaupt al doet. Als je het toch geen fijn idee vind gewoon even contact opnemen met de desbetreffende winkel om hem eventueel om te ruilen.

• HerpDerp
Tja als het geen effect heeft (het zijn er maar drie) dan maakt het niet uit, het gaat erom dat de kaart zijn werk doet en niet te heet wordt zodat ik een straaljager in de kast heb hangen.

Nu nog de vraag of dit geen onderhuidse problemen met zich meebrengt.. zou zonde zijn als deze kaart er mee op houdt o.i.d. ^^

• Liveshort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-01 13:50

Liveshort

Certified Crazy Person

Het ziet er niet uit als een noemenswaardig groot probleem. Dit spul hangt meestal afzonderlijk van de rest van het zooitje op. Mocht er iets misgaan heb je je garantie nog.

There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:10

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Titelfix, dit is overduidelijk geen passieve koeling, maar de heatsink van een actieve koeler.

"Asus ENGTX570 met gebogen passieve koeling" -> "Asus ENGTX570 met gebogen heatsink"

Oslik blyat! Oslik!

• maarten12100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-08-2025
Degene die het in elkaar heeft geschroefd heeft gewoon per ongeluk in de heatsink geknepen heb het met eigen koelers vaak genoeg gehad.

Verwijderd

Die 3 plaatjes kan je toch makkelijk met je vingers wat uit elkaar duwen

• dicee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-02 06:42
als die wel stuk is, en je stuurt de videokaart terug. dan kunnen ze zeggen gebruikersschade. en als jij dan zegt dat was van het begin af al zo dan is dat natuurlijk niet geloof waardig na anderhalf jaar zeg maar. natuurlijk hoort zon ding langer mee te gaan maar je weet het nooit met hardware. ik had hem wel teruggestuurd, heeft je nieuwe dit ook dan hoort het zo.
Pagina: 1