3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
"It's about time you showed up Fox!"
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Het is dus echt puur als vervanger voor de afstandsbediening, maar als dat je doel is dan werkt het perfect. Vooral een toetsenbord op je telefoon is super, aangezien dat met dat T9 op de remote waardeloos is
Het is niet uitgebreid, maar wel mogelijk en het werkt goed.
EDIT: En een vriend van mij heeft zo'n Eminent als TS aanhaalde en die doet dat ook prima. Het heet niet voor niets mediaspeler en niet videospeler toch?
[ Voor 23% gewijzigd door speek1984 op 04-01-2012 09:01 ]
Ok dus je kan niet op je telefoon een liedje op je NAS uitkiezen?Speek schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 08:22:
Die apps voor Android voor de WDTV (bleek overigens ook een officiele van WD voor te zijn, heb er 2 getest) werken ook prima. Maar het zijn wel puur remotes. Je ziet niet je afspeellijst op je mobiel als je wat muziek op hebt staan bijvoorbeeld, dus als je een specifiek nummer aan wil zetten moet je nog steeds de TV aan zetten.
Het is dus echt puur als vervanger voor de afstandsbediening, maar als dat je doel is dan werkt het perfect. Vooral een toetsenbord op je telefoon is super, aangezien dat met dat T9 op de remote waardeloos is
Ecodan warmtepomp
Ecodan warmtepomp
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Android Market: Popcorn Hour Remote Control - Apps op Android Market
Helaas heb ik er alleen een beetje mee gespeeld, niet voldoende om een oordeel te geven. Het zien van huidige speellijsten of überhaupt wat er op dat moment afspeelt is niet zichtbaar in de app.
Ik sluit me bij HvB83 aan dat in dit geval de PCH niet echt een volgroeide muziekspeler is. Mogelijk dat dit in de toekomst beter wordt. Wel zijn er de nodige community pogingen om dit beter te laten werken (http://www.networkedmediatank.com).
Dat zegt overigens niet dat het niet kan, het kost alleen iets meer moeite (playlists, mp3 tags, etc.)
Ik heb een vergelijkbare setup hier:CeesKees schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 11:29:
Lees deze eens door. ...
NAS – Mediaspeler – Streamen, hoe ik het doe
In de berging: Modem, Linksys E4200 router en een Synology DS211 NAS met 2x2TB
Woonkamer: Buffalo Wireless N dualband linkstation voor een 300 Mbit link naar de router, vanaf hier met kabels aangesloten op: PS3, VAIO EH en Blu-ray S480. Alles via HDMI op een Onkyo 607, hier vandaan HDMI naar de beamer.
Uiteraard wil ik niet de beamer aan zetten om muziek te luisteren. Gelukkig kan ik met m'n telefoon en/of android tablet prima via DLNA alle muziek (inclusief de shoutcast streams die ook op de NAS staan) afspelen.
Zowel lokaal als extern, de S480 werkt dan perfect en begint vrijwel direct met spelen. Het kan in principe ook met de PS3 maar daar moet je op een knopje drukken om de muziek te starten. Zonder beeld gaat dat niet altijd goed. Hetzelfde trucje kan ook met foto's en video's maar daar is beeld wel handig voor
Bij de WDTV Live (Hub) kan dat niet met muziek,video of foto via de officiele app maar wel met Internet services zoals YouTube die ik via een app (officiele van WD - wel laatste firmware voor nodig - Android / iOS of gratis/betaalde apps zoals Zappo.TV) kan starten.JT schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:45:
[...]
Ok dus je kan niet op je telefoon een liedje op je NAS uitkiezen?
Ook kan de WDTV overweg met UPNP/DLNA dus kun je apps gebruiken waarmee je audio, video en foto bestanden van je harddisk op je mediaspeler kunt bekijken/beluisteren op je Android of iPhone.
(AcePlayer bij iOS bijv of bij Android heb je de gratis apps BubbleUpnp, UPnPlay iMediaplayer).
Er is overigens ook een officiele gratis WD Photos app waarmee je foto's en videos van je telefoon draadloos via je eigen WIFI netwerk kunt uploaden naar de WDTV Live (Hub) en daarop kunt bekijken.
Samen met Musicnizer moet het mogelijk zijn om je speler zonder TV te bedienen. Ik heb er geen ervaring mee omdat ik een Squeezebox heb, wat gewoon een betere optie is (ook met android te bedienen overigens)
Verwijderd
Android Market: Xtreamote - Apps op Android Market
Jij pushed muziek naar je mediaplayer ofzo via een Android app voor je NAS? Als dat niet zo is dan snap ik niet zo goed wat ik wel uit het topic moet halen dat mijn vraag beantwoordCeesKees schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 11:29:
Lees deze eens door. ...
NAS – Mediaspeler – Streamen, hoe ik het doe
Leuke features maar nog steeds niet wat ik zoek: je liedjes die je mediaplayer op je NAS ziet uitkiezen om te spelen.funrider schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 15:20:
[...]
Bij de WDTV Live (Hub) kan dat niet met muziek,video of foto via de officiele app maar wel met Internet services zoals YouTube die ik via een app (officiele van WD - wel laatste firmware voor nodig - Android / iOS of gratis/betaalde apps zoals Zappo.TV) kan starten.
Ook kan de WDTV overweg met UPNP/DLNA dus kun je apps gebruiken waarmee je audio, video en foto bestanden van je harddisk op je mediaspeler kunt bekijken/beluisteren op je Android of iPhone.
(AcePlayer bij iOS bijv of bij Android heb je de gratis apps BubbleUpnp, UPnPlay iMediaplayer).
Er is overigens ook een officiele gratis WD Photos app waarmee je foto's en videos van je telefoon draadloos via je eigen WIFI netwerk kunt uploaden naar de WDTV Live (Hub) en daarop kunt bekijken.
Ecodan warmtepomp
Met Janoz. Ik gebruik ook een zelf gebouwd media pc-tje met xbmc en de officiele android app op 2 phones en 1 tablet. Werkt prima. Vooral door je library browsen met album art maakt altijd indruk als ik tijdens een feestje de muziek bedienJanoz schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 11:17:
Ikzelf gebruik de officiele XBMC remote om mijn XBMC te bedienen vanaf verschillende telefoons. Ik kan op allerlei manieren door de library heen wandelen (op titel, album, artist, genre) en de playlist bekijken en aanpassen. In de app is zelfs een manier om middels WOL aan het ding aan te zetten. Voor E200 is een goede HTPC samen te stellen obv een ION2 atom bordje die keurig alles af weet te spelen. Vervolgens Openelec of een andere xbmclive variant er op en klaar.
^^ XBMC Live met de XBMC android app = pure win.Janoz schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 11:17:
Ikzelf gebruik de officiele XBMC remote om mijn XBMC te bedienen vanaf verschillende telefoons. Ik kan op allerlei manieren door de library heen wandelen (op titel, album, artist, genre) en de playlist bekijken en aanpassen. In de app is zelfs een manier om middels WOL aan het ding aan te zetten. Voor E200 is een goede HTPC samen te stellen obv een ION2 atom bordje die keurig alles af weet te spelen. Vervolgens Openelec of een andere xbmclive variant er op en klaar.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana