Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Unattended installatie

Pagina: 1
Acties:
  • 262 views

• R3MC02010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-04-2022
Goedemiddag!

kan iemand mijn vertellen hoe ik een unattended installatie kan maken
van verschillende programma's zoals

antivirus programma
brand programma
en dergelijke

dus volledig unattended met registratie key al ingevoerd
ik heb emco msi package builder tot me beschikking

Mvg.

| USG 4.5.3 | Firmware 0.11.9 | Controller 5.9.22 | US 60W 3.9.48 | UAP AC LITE 3.9.48 | T-Mobile Glasvezel 750/750 |

Verwijderd

Volgens mij is alles te vinden op de site van dat progje onder
http://emcosoftware.com/msi-package-builder/tutorials

• R3MC02010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-04-2022
was het maar zo makkelijk dan had ik het hier niet gevragen
ben opzoek na iemand met ervaring hiermee of ervaring met andere programma's

| USG 4.5.3 | Firmware 0.11.9 | Controller 5.9.22 | US 60W 3.9.48 | UAP AC LITE 3.9.48 | T-Mobile Glasvezel 750/750 |

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dat waar je op moet zoeken is "silent install naamprogramma", daarmee zou je een heel eind moeten komen ;) Meestal komt de /s switch om de hoek kijken.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• BlueLed
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-11 16:31
N-lite heb je daarvoor nodig. Kijk daar eens naar.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

BlueLed schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 18:08:
N-lite heb je daarvoor nodig. Kijk daar eens naar.
N-Lite werkt niet onder Vista/7 en V-Lite (Voor Vista) werkt weer niet onder Win7...

Echter weten we absoluut niet welk OS de TS het over heeft. Het topic staat niet bij Windows en/of Linux dus.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Het gaat de TS niet om een unattended installatie van het OS, maar om programma's. Staat in de startpost ;)
Dan heb je dus niet veel aan N-/V-Lite. (Tenzij die meer kunnen dan een OS installatieschijf verbouwen.)

[ Voor 34% gewijzigd door Raven op 03-01-2012 18:14 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-11 22:36
http://www.howtogeek.com/...ftware-incredibly-simple/
Zoeken met google met:
automatically install software

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

R3MC02010, dit is zo niet de bedoeling: Het algemeen beleid #topicplaatsen

Wat heb je precies gedaan, waar loop je precies vast? De handleidingen lijken incl. screenshots voor zich te spreken dus we kunnen daar met deze topicstart weinig specifieks aan toevoegen.

Dit topic sluit ik omdat het niet past binnen de policies van GoT. Open gerust een nieuw topic maar geef dan wel aan waar je vastloopt / wat de instellingen zijn die je hebt geprobeerd / waarom dat niet werkt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.