Mn PC:
Windows 7 64 bit Ultimate
CPU: Intel Core i7 920
Mobo: Gigabyte EX58 UD5
Voeding: Coolermaster M1000, 1000W
Geheugen: Corsair XMS 6Gb
HD: Samsung spinpoint F1 1TB
Graka: Asus Nvidia Geforce 480
Een dezer dagen komt mn nieuwe SSD binnen. (Samsung 830 series 128 Gb)
Ik kan IE openen en dan een site openen, maar binnen enkele minuten hangt IE zich op. Ik kan niets installeren/updaten of iets dergelijks. Ik wilde dus overgaan om windows opnieuw te installeren, maar zelfs dat lukt niet. Als ik de priority van bootdevice wil veranderen, dan kan dat, maar regelmatig blijft zelfs de bios hangen.
Het vreemde is dat ik in de veilige modus wel gewoon kan surfen etc. en het probleem hier voorleggen.
Ik kon wel nog BF3 starten zonet in de gewone windows omgeving, maar eenmaal Battlelog opgestart (in IE) bleef ook deze hangen.
Wat kan ik het beste doen?
Wachten tot ik de SSD heb en vervolgens OS daarop zetten?
Windows 7 64 bit Ultimate
CPU: Intel Core i7 920
Mobo: Gigabyte EX58 UD5
Voeding: Coolermaster M1000, 1000W
Geheugen: Corsair XMS 6Gb
HD: Samsung spinpoint F1 1TB
Graka: Asus Nvidia Geforce 480
Een dezer dagen komt mn nieuwe SSD binnen. (Samsung 830 series 128 Gb)
Ik kan IE openen en dan een site openen, maar binnen enkele minuten hangt IE zich op. Ik kan niets installeren/updaten of iets dergelijks. Ik wilde dus overgaan om windows opnieuw te installeren, maar zelfs dat lukt niet. Als ik de priority van bootdevice wil veranderen, dan kan dat, maar regelmatig blijft zelfs de bios hangen.
Het vreemde is dat ik in de veilige modus wel gewoon kan surfen etc. en het probleem hier voorleggen.
Ik kon wel nog BF3 starten zonet in de gewone windows omgeving, maar eenmaal Battlelog opgestart (in IE) bleef ook deze hangen.
Wat kan ik het beste doen?
Wachten tot ik de SSD heb en vervolgens OS daarop zetten?
Born to Game