Kan Hamachi niet installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 994 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwinFrozr
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
Ik had laatst Hamachi om één of andere reden verwijderd, maar toen ik Hamachi er weer op wilde zetten kreeg ik de volgende foutmelding:

LogMeIn Hamachi-installatie voortijdig beëindigd

Vanwege een fout is LogMeIn Hamachi-installatie voortijdig beëindigd. Uw systeem is niet aangepast. Voer de installatie later nog eens uit.

Klik op Voltooien om de LogMeIn Hamachi-installatieprogramma te verlaten.

Ik heb alles al geprobeerd: Alle mapjes die LogMeIn of Hamachi heten verwijderen, het register doorzoeken naar sporen van Hamachi (Die ik overigens nergens kon vinden). Heeft iemand ervaring met dit probleem?
Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-09 19:20
vertel eens wat over het OS. probeer je misschien de 64bit versie op een 32bit windows.
al verschillende versies geprobeerd?
als administrator installeren proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wat zegt het forum/support/FAQ van Hamachi erover?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwinFrozr
Ik heb het forum van LogMeIn al 100x afgespeurd, maar het enige wat ik tegenkom zijn mensen met hetzelfde probleem maar met een topic waar nooit antwoord op is gegeven.

Mijn OS is trouwens Windows 7 Home Premium x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

TwinFrozr schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:59:
Ik heb het forum van LogMeIn al 100x afgespeurd, maar het enige wat ik tegenkom zijn mensen met hetzelfde probleem maar met een topic waar nooit antwoord op is gegeven.
https://secure.logmein.com/NL/contactus/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Houdt het pakket geen log bij? Staat er niets zinvollers in de eventviewer?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwinFrozr
Ik kan de klantenservice van Hamachi niet bereiken, en ik kan helemaal niets vinden in de eventviewer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

TwinFrozr schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 17:14:
Ik kan wil de klantenservice van Hamachi niet bereiken
There, I fixed it...

Heb net hun 0800-nummer voor je gebeld en kreeg binnen 1 minuut iemand aan de telefoon. En de knop "Helpticket verzenden" werkt dan zeker ook niet in je browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 23:11
MAX3400 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 17:21:
[...]

There, I fixed it...

Heb net hun 0800-nummer voor je gebeld en kreeg binnen 1 minuut iemand aan de telefoon. En de knop "Helpticket verzenden" werkt dan zeker ook niet in je browser?
offtopic:
In de overgang? Op deze manier kunnen we natuurlijk iedereen wel doorsturen naar een helpdesk of ander forum.
edit @ hieronder: Eens, maar mijn argument blijft staan. Je kan zo de helft van de topics doorverwijzen naar de leverancier. Daar word het forum alleen niet beter van.

Er zal toch ergens wel een iets uitgebreider log uitgepoept worden. Is alleen even de kunst om die te vinden.

En ik zou als ik jou was toch nog even checken of je niks bent vergeten. Dus register doorzoeken op hamachi. Services nog ff checken en mapjes leeggooien. Ook de application data/ program data.

[ Voor 10% gewijzigd door Craven op 03-01-2012 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Craven schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 17:28:
[...]

offtopic:
In de overgang? Op deze manier kunnen we natuurlijk iedereen wel doorsturen naar een helpdesk of ander forum.
offtopic:
Zoek de grens maar tussen overgang & beleid; hier iets posten zonder eerst de leverancier kostenloos te raadplegen is natuurlijk ook niet echt zelf-initiatief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwinFrozr
Craven schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 17:28:
[...]

offtopic:
edit @ hieronder: Eens, maar mijn argument blijft staan. Je kan zo de helft van de topics doorverwijzen naar de leverancier. Daar word het forum alleen niet beter van.

Er zal toch ergens wel een iets uitgebreider log uitgepoept worden. Is alleen even de kunst om die te vinden.

En ik zou als ik jou was toch nog even checken of je niks bent vergeten. Dus register doorzoeken op hamachi. Services nog ff checken en mapjes leeggooien. Ook de application data/ program data.
Ik kan helemaal niets vinden, niet in het register, appdata of andere mapjes in mn PC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Dan zal je toch opzoek moeten gaan naar een log met een uitgebreidere beschrijving van waarom het fout gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwinFrozr
Kick, nog steeds niet opgelost. Ik krijg nog steeds deze foutmelding:

LogMeIn Hamachi-installatie voortijdig beëindigd

Vanwege een fout is LogMeIn Hamachi-installatie voortijdig beëindigd. Uw systeem is niet aangepast. Voer de installatie later nog eens uit.

Klik op Voltooien om de LogMeIn Hamachi-installatieprogramma te verlaten.

Ik heb het register al doorgezocht naar sporen van Hamachi of LogMeIn. Ik heb echt alle mapjes en bestanden verwijderd die ook maar iets te maken hebben met hamachi. Maar ik krijg hem maar niet geinstalleerd. Ik heb dit programma op korte termijn nodig dus snelle hulp is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

En in die bijna 2 weken tijd dat er in verstreken, heb je natuurlijk de gratis klantenservice al gebeld. Wat zeiden die? Dan hoeven wij namelijk niet het zelfde te vertellen, want dan heb je daar toch niets aan ;)

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-09 19:20
wat wil je bereiken met hamachi misschien zijn er andere wegen die naar rome lijden.

heb je misschien nog anti virus pakketten draaien die zonder melding je proces afsluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwinFrozr
Kap met het 'Bel de klantenservice', want ik weet zeker dat ik weer het verhaal krijg van 'Verwijder alle mapjes en bestanden die met Hamachi te maken hebben'. Dus geef een mogelijke oplossing of zeg gewoon niets. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:15
TwinFrozr schreef op zondag 15 januari 2012 @ 17:00:
Kap met het 'Bel de klantenservice', want ik weet zeker dat ik weer het verhaal krijg van 'Verwijder alle mapjes en bestanden die met Hamachi te maken hebben'. Dus geef een mogelijke oplossing of zeg gewoon niets. Bedankt.
Zonder het ook maar te proberen bij de (gratis) klantenservice geef je al zo'n reactie.. Met zo'n instelling hoef je van mij (en ik denk van vele anderen) geen hulp te verwachten.

Aangezien je op GoT en Google en diverse topics geen antwoord krijgt of kunt vinden, denk ik dat je het toch bij de klantenservice moet proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
TwinFrozr schreef op zondag 15 januari 2012 @ 17:00:
Zomaar roepen dat ze het toch niet op kunnen lossen vind ik ook een beetje kort door de bocht. En als je ze toch aan de lijn hebt kun je toch meteen roepen dat je de mapjes en bestandjes al verwijdert hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xh3adshotx
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
De eerste resultaten geven al voldoende mogelijke oplossingen...

[ Voor 33% gewijzigd door Rupie op 15-01-2012 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwinFrozr
Ik heb onderhand de eerste 10 pagina's met resultaten doorgespit zonder resultaat

[ Voor 13% gewijzigd door Rupie op 15-01-2012 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwinFrozr
Iemand nog een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Niet echt; ondanks dat ik geen zin heb om de Google-resultaten van hierboven ook voor je door te nemen, zou je minstens kunnen vertellen welke suggesties daar in werden gegeven, welke je wel/niet hebt kunnen uitvoeren en of er andere/nieuwe/dezelfde errors terugkwamen of blijven bestaan.

Bij gebrek aan een keylogger & directe uplink van jouw PC naar al onze PC's, kunnen we helaas niet ruiken wat je de afgelopen uren/dagen allemaal hebt uitgespookt en geprobeerd; hierdoor kunnen we nog minder suggesties geven.

Hint: System Restore van het moment dat Hamachi nog wel werkte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwinFrozr
Ik ben iets verder. Volgens mij ligt het aan de oude versie van Hamachi die op een of andere manier nog wel aanwezig is op mijn PC. Hij staat niet in de lijst met software bij configuratiescherm noch in het register. Weet iemand toevallig hoe ik deze onzichtbare Hamachi kan verwijderen, zodat de setup niet langer denkt dat er nog een oude versie op mijn PC staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

format c: ? Makkelijkste manier om alles weg te krijgen.

Hoe weet je dat de onzichtbare hamachi er nog op staat? Programma map aanwezig? Zoja, remove de programma map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwinFrozr
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2012 @ 23:04:
format c: ? Makkelijkste manier om alles weg te krijgen.

Hoe weet je dat de onzichtbare hamachi er nog op staat? Programma map aanwezig? Zoja, remove de programma map?
Bij de setup geeft hij aan dat er nog een oudere versie aanwezig is. Ik heb alle mapjes die gerelateerd zijn aan Hamachi al verwijderd. En er moet toch wel een andere oplossing zijn dan formatteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
TwinFrozr schreef op zondag 15 januari 2012 @ 23:06:
[...]
En er moet toch wel een andere oplossing zijn dan formatteren?
Kleine hint : MISSCHIEN DAT HUN GRATIS TELEFONISCHE HELPDESK JE WEL KAN HELPEN...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
De volgende keer direct vermelden in je TS dat de installer meld dat er nog een oude versie op je pc staat zou ook wel handig zijn.

De installer vind dus ergens in je filesysteem of in je register ( ik denk je register) nog iets van die oude installatie. Ga dus nog maar een keer op zoek in je register om te beginnen. Pak er een registry editor bij (jv16 powertools) o.i.d. en zoek op het bedrijf achter hamachi, op hamachi zelf. Wees creatief.

Je hebt nu ook een specifieke vraag/ probleemstelling. Die kun je nog is stellen bij de telefonische helpdesk of googlen.

En last but not least, stop zelf is wat meer effort in je probleem. Alle oplossingen zijn zo ongeveer wel aangedragen alleen weiger jij sommige vragen/ tips te beantwoorden of te gebruiken. Vrij frustrerend als iemand je probeert te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Craven schreef op maandag 16 januari 2012 @ 00:32:
De installer vind dus ergens in je filesysteem of in je register ( ik denk je register) nog iets van die oude installatie. Ga dus nog maar een keer op zoek in je register om te beginnen. Pak er een registry editor bij (jv16 powertools) o.i.d. en zoek op het bedrijf achter hamachi, op hamachi zelf. Wees creatief.
En volgens mij is de plek om te beginnen met zoeken in de submappen van HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Installer\Products\
En last but not least, stop zelf is wat meer effort in je probleem. Alle oplossingen zijn zo ongeveer wel aangedragen alleen weiger jij sommige vragen/ tips te beantwoorden of te gebruiken. Vrij frustrerend als iemand je probeert te helpen.
TwinFrozr, ik ben het wel eens met bovenstaande. Ik verwacht toch echt dat je nu zelf ook even wat energie gaat steken in een oplossing (lees: die helpdesk bellen bijvoorbeeld) want ik lees nu voornamelijk dat het probleem niet opgelost is, maar wat je nu exact zelf geprobeerd hebt mis ik nog een beetje. Heb je überhaupt Windows zo ingesteld dat ook verborgen en programma mappen zichtbaar zijn? Je zegt wel een keer wat over Appdata, maar heb je ook in bijvoorbeeld "C:\ProgramData" gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwinFrozr
Ik heb het hele register en de hard drives doorzocht met jv16 Powertools, wat bestandjes gevonden en verwijderd. Maar met de installatie gaat het nog steeds mis.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
TwinFrozr schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 00:08:
Ik heb het hele register en de hard drives doorzocht met jv16 Powertools, wat bestandjes gevonden en verwijderd. Maar met de installatie gaat het nog steeds mis.. :/
Ok, dus als ik het goed begrijp heb je nu al 2 weken problemen, hun hebben een gratis telefonische helpdesk, tja dan zit er niets anders op als alles formatteren.
Maar dan ook echt alles gaan formatteren, dus niet enkel je OS-schijf, maar alle schijven (intern of extern) en gelijk voor de zekerheid ook maar even voor de 1e 5 jaar alle inet verbindingen niet meer toestaan op je pc (misschien dat daar namelijk wel de melding vandaan komt).

Maar wat je ook doet, vooral niet navragen bij de makers. Dat is eng oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Maar je hebt dus nog altijd geen navraag gedaan bij de leverancier van het pakket? We doen ons best om je te helpen maar als je zelf niet de moeite neemt om even de leverancier te bellen houdt het een keer op. En om precies te zijn houdt het nu op wat mij betreft.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.