Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een domme vraag, maar wordt de game data ook bij een tablet weggeschreven naar de sd-card?

Verschillende games halen via wifi nogal veel data binnen.

Als ik de 16 Gb versie koopt kan daar dan max. 16 Gb sd-card in of ook 32 Gb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Waarom is een tablet anders dan een PC met online gaming?

Juist omdat een thin device, zoals een tablet, weinig eigen storage heeft, ontwerpen designers van games, apps en andere zaken juist dat je on-demand de data binnenhaalt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:56

Rmg

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:06:
Misschien een domme vraag, maar wordt de game data ook bij een tablet weggeschreven naar de sd-card?

Verschillende games halen via wifi nogal veel data binnen.

Als ik de 16 Gb versie koopt kan daar dan max. 16 Gb sd-card in of ook 32 Gb?
ligt aan de game, meestal wel.
en bij een tablet zal de 16gb op de interne hoeveelheid geheugen slaan en niets te maken hebben met de sd card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 15:51

Kwastie

Awesomeness

Mijn magische bol zegt: Misschien

Maar ontopic:

Welke game? Welke Tablet? meer informatie.

Wat heb je zelf al uit gezocht?

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:56

Rmg

MAX3400 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:08:
Waarom is een tablet anders dan een PC met online gaming?

Juist omdat een thin device, zoals een tablet, weinig eigen storage heeft, ontwerpen designers van games, apps en andere zaken juist dat je on-demand de data binnenhaalt.
er even vanuit gaande dat hij android games bedoelt, dan staat gamedata, als het veel is, vaak automatisch op de SD-card op je android telefoon als ze uit de market komen (asphalt, modern warfare enz enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Op GoT verwachten we eigen inzet voordat je hier aan komt kloppen. Je topicstart is nogal summier. Zo vermeldt je niet om welke game het gaat, en wat je zelf al over het spel in kwestie hebt uitgezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Rmg schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:10:
[...]

er even vanuit gaande dat hij android games bedoelt, dan staat gamedata, als het veel is, vaak automatisch op de SD-card op je android telefoon als ze uit de market komen (asphalt, modern warfare enz enz.)
Regardless wat er wanneer wordt opgeslagen; de vraagstelling "lijkt" erop dat UGB graag minder WiFi-verkeer wil genereren en meer lokaal wil cachen.

Maar ja, daarentegen is de vraagstelling wel erg summier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat bedoel ik. Het gaat om de Asus Transformer. Ik heb al best veel uitgezocht maar kan dat niet terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Wat bedoel je? Het forum werkt ook met quotes; hierdoor blijft verwijzen naar antwoorden duidelijker.
Ik heb al best veel uitgezocht maar kan dat niet terug vinden.
Wij ruiken niet wat jij al hebt uitgezocht of hebt gelezen; doe eens wat zoektermen en resultaten posten zodat we misschien je gedachtengang kunnen raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn Desire HD heb ik diverse games staan die veel data op de Sd-card plaatsen, bv. Let's golf 3, NFS Shift, Ashalt 6, ed. Werkt dit op een tablet ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Bij mijn Samsung Galaxy S II (geen tablet, maar wel een android device) met 16 Gb intern geheugen, wordt gamedata in eerste instantie op het interne geheugen neergezet. De telefoon noemt dit sd-kaart. Mocht dit niet genoeg zijn, dan kan je er een micro-sd kaart instoppen (externe sd-kaart), waar dan dat soort data opgezet wordt.

De grootte van de sd-kaart die je er in kan stoppen is niet afhankelijk van het interne geheugen, maar van het soort slot dat er in zit. Als dit SDHC micro-sd is, kan er gewoon een 32Gb kaartje in. Zoek dit voor de zekerheid even na in de specificaties van je tablet.

Tipje voor een volgend topic: probeer iets meer info te geven over wat het probleem is en wat je al geprobeerd hebt; ik heb nu uit de eerdere reacties gegokt wat je probleem is, maar ik weet niet of je nu antwoord hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de vage info. Dit is mijn eerste keer op dit forum. Ik wil een ASUS Transformer 16 Gb gaan kopen, maar ik kan nergens vinden of het wegschrijven van de game data ook naar de SD-card gaat. Op mijn Android telefoon staat alle game data van bv. 'Gamesloft' op de SD-card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:24:
Sorry voor de vage info. Dit is mijn eerste keer op dit forum.
Maakt niet uit maar lees dan eerst even Het algemeen beleid
Ik wil een ASUS Transformer 16 Gb gaan kopen, maar ik kan nergens vinden of het wegschrijven van de game data ook naar de SD-card gaat. Op mijn Android telefoon staat alle game data van bv. 'Gamesloft' op de SD-card.
Dat is vaker game-afhankelijk dan platform-afhankelijk. Zoals ik eerder al aangaf (maar werd genegeerd in je antwoorden); als een developer ervoor kiest niets op te slaan en alles "online" te doen, kan je SD-cards kopen tot je een ons weegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Je kan data naar je externe SD verplaatsen dmv apps zoals apps2sd. Bij mij zit dat zelfs in android ingebakken.
Apps en games kan je ook downloaden op je pc en dan overzetten met een usb kabel om wifi verkeer te beperken.

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-09 19:20
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:24:
Sorry voor de vage info. Dit is mijn eerste keer op dit forum. Ik wil een ASUS Transformer 16 Gb gaan kopen, maar ik kan nergens vinden of het wegschrijven van de game data ook naar de SD-card gaat. Op mijn Android telefoon staat alle game data van bv. 'Gamesloft' op de SD-card.
zoals je zelf al zegt wordt alles op de sd-card gezet. de transformer heeft een zeg maar interne sd kaart die is 16gb, hier wordt standaard de data opgeslagen net zoals je sd kaart van de telefoon. alleen heeft zo'n tablet nog de mogelijkheid een externe sdcard toe te voegen van 32gb of misschien wel meer. hiermee kom je dus al op 32+16gb aan opslagruimte en dat moet dacht ik ruim zat zijn voor het normale en gekkere werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topic had moeten heten: verschil tussen ROM, RAM en Storage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de info, ik weet nu genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Fijn, maar volgende keer graag éérst Het algemeen beleid doornemen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.