Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mister9
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 09:29
Hallo,

Ik wil voor onze technische dienst een tablet aanschaffen. Ze moeten hun mail kunnen binnenhalen, een cheklist kunnen afwerken en afvinken, en op internet kunnen om bv adressen op te zoeken en dingen te bestellen. Al met al dus hele lichte werkzaamheden.

Welke tablet raden jullie hiervoor aan. Want tuurlijk is een I-pad of Galaxy 10.1 super apparaten, maar volgens mij is dit wel een behoorlijke overkill toch?

Thanks!!

• ObAt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-11 08:02

ObAt

Loading...

De Galaxy Tab 8.9" is een stuk goedkoper maar je hebt wel de echte support van Samsung. Het lijkt mij niet handig om een of andere chinese import tablet te kopen, vooral voor zakelijk gebruik.

Mijn dagelijkse spamdosis is te lezen op http://twitter.com/#!/ObAtG

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wat vindt de IT-afdeling ervan? Of in ieder geval degene met de meeste technische kennis van, bijvoorbeeld, de mail-server en security?

Leuk, raden we zometeen in dit topic 3 tablets aan, je kiest er eentje uit en komt er later achter dat je niet kan/mag connecten op protocol X naar de mailserver die jullie gebruiken.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De regels voor dit forum
Dit is dus niet de bedoeling, zoals je in de regels had kunnen lezen. We kunnen je helpen met specifieke vragen, maar het is niet de bedoeling dat wij dit voor jou uit gaan zoeken.

Dit topic is gesloten.