Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Peppah
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-02 12:11
Beste Tweakers,

ik wil even beginnen met te zeggen dat ik niet heel veel verstand heb van het hele android gebeuren.

waar ik het topic voor opende: ik heb 'perongeluk' een screenshot gemaakt op mijn Desire HD, meerdere keren, dit terwijl mijn toestel niet geroot is. ook zonder de hulp van een app.

maar nu wat ik er zo raar aan vind: ik kan het alleen als ik de melding krijg dat een applicatie is vastgelopen, zodra er een applicatie is vastgelopen druk ik de power knop en de home button tegelijk in en dan word er een screenshot gemaakt die word opgeslagen tussen mijn foto's, dit is mij 5x gelukt, maar telkens alleen bij de melding van een vastgelopen app.

is dit al bekend? heb ik iets nieuws ontdekt? en het meest belangrijke, hoe kan dit?

als dit ergens al besproken is dan mijn excuses :)

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:00

Nox

Noxiuz

Welke app crasht?

/me Pakt de T.net app erbij die crasht altijd even en gaat proberen...

EDIT:

Werkt prima.

Eerst power en dan home. Andersom werkt niet. En alleen als een app crasht. Volgens mij is dit gewoon debugging.

tnetcrash

EDIT:

Ha, op homescreen drukken zodra er een app gecrasht is en dan zolang die app in hide staat kan je gewoon onbeperkt screenshots maken >:)

lscrashhscrash

[ Voor 105% gewijzigd door Nox op 03-01-2012 16:00 ]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• Peppah
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-02 12:11
de app heet "Rage Reader", vorige week crashte hij redelijk vaak vandaar dat ik het meerdere keren kon proberen

EDIT: mischien heel stom maar, hoe kan je hem zo gauw in hide zetten?

is er dan iemand die een app kan maken die crasht en hem vervolgens hide, aangezien dit nu een soort 'verborgen functie' is?

EDIT 2: ik krijg de tweakers app niet zover om vast te lopen, en de andere app werkt kennelijk ook weer fine

[ Voor 62% gewijzigd door Peppah op 03-01-2012 16:09 ]

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:00

Nox

Noxiuz

Nou hoef je alleen maar even de t.net app te laten crashen wat altijd gebeurt hier (nofi) en dan dmv minimaliseren kan je dus gewoon overal screenshots van maken. Ik zie het als een extra functie van de t.net app.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Volgens mij is het meer een Desire HD feature, dan een mijn-app-crasht-en-ik-maak-een-screenshot-bug

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit