• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:33
Ten eerste nog de beste wensen allemaal!

Ben op zoek naar een kleinere tv voor op mijn gameroom, ik zal hem in eerste instantie alleen gaan gebruiken voor mijn PS3.

De afstand tussen mij en de tv zal ongeveer anderhalve meter bedragen omdat de kamer niet al te breed is.
Op onze slaapkamer heb ik een Samsung P2270HD staan maar die is in mijn beleving net wat te klein. Dus dan ga ik richting de 24 / 27 inch toe.

Daarbij kwam ik uit op bijvoorbeeld 2 Samsung televisies:

pricewatch: Samsung LE26D450 ( HD-Ready )
pricewatch: Samsung T27A300 ( Full HD )

En ook nog een mooie Panasonic:

pricewatch: Panasonic Viera TX-L24C3ES

Voor zover ik kan overzien is de kwestie Full HD / HD-Ready niet echt van belang omdat het grootste deel van de PS3 games niet eens 1080P ondersteunen en het verschil ook amper valt waar te nemen op die afstand.

Hebben jullie verder nog suggesties voor tv's met een grootte van 24 - 27 inch? Budget is eigenlijk max 250.
Van bovenstaande tv's kon ik verder ook geen reviews vinden omdat ze relatief klein zijn.

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:02

Perkouw

Moderator General Chat
Je geeft aan hem in eerste instantie alleen voor de PS3 te willen gebruiken, maar waar wil je hem later eventueel nog meer voor gebruiken? Kortom wat voor aansluitingen wil je dat er nog meer op zitten ? Wat voor eisen heb je nog meer denk aan kleur/soort voet/verbruik/speakers? En wil je een led of juist weer iets anders etc ?!

Van de opties die je nu geeft zou ik op het eerste gezicht voor de pricewatch: Samsung T27A300 gaan. Grootste scherm van de 3, full hd, in mijn ogen ook de mooiste (persoonlijk dus).

[ Voor 31% gewijzigd door Perkouw op 03-01-2012 13:44 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Daarbij: lees hier eens. Denk dat je met je budget in de knoop "kan" komen maar "men" vindt toch wel 27" en groter een aan te raden grootte voor kijkafstand van ongeveer 1.5m.

Persoonlijk, maar dat ben ik, zou ik de FullHD kopen aangezien je je PS3 aan wil sluiten (voor games en/of BluRay???) maar zoals hierboven al wordt gezegd: wat doe je met de TV op langere termijn en wat is het je waard?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Vlassie1980
Perkouw schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:42:
Je geeft aan hem in eerste instantie alleen voor de PS3 te willen gebruiken, maar waar wil je hem later eventueel nog meer voor gebruiken? Kortom wat voor aansluitingen wil je dat er nog meer op zitten ? Wat voor eisen heb je nog meer denk aan kleur/soort voet/verbruik/speakers? En wil je een led of juist weer iets anders etc ?!
Ik kan me niet echt voorstellen dat ik hem voor iets anders dan de PS3 wil gaan gebruiken, misschien in de toekomst een PS4 of andere next gen console. Is echt een pure game tv.

Verder moet er sowieso een HDMI aansluiting op zitten, verder heb ik niet al te veel eisen. Kleur zwart / zilver is prima maar bij voorkeur geen wit.

LED heeft wel voorkeur boven LCD, beeld moet mooi en scherp zijn.

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:26
Voor max 250 euro is het niet de moeite waard, je kunt beter wat langer doorsparen. TVs kleiner dan 32" voor console gaming zijn erg zonde, tenzij je er bovenop zit (ik neem aan van niet). Je moet eerder denken aan 300-400 euro.

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
mister_S schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:50:
Voor max 250 euro is het niet de moeite waard, je kunt beter wat langer doorsparen. TVs kleiner dan 32" voor console gaming zijn erg zonde, tenzij je er bovenop zit (ik neem aan van niet). Je moet eerder denken aan 300-400 euro.
Ik denk dat de TS hier eigenlijk geen ruimte voor heeft gezien hij al aangeeft dat de kamer niet al te breed is en hij er max. 1.5 meter vanaf zal zitten. 32'' begint dan wel aardig groot te worden met zo'n kleine afstand, denk je ook niet ? :+

@TS
Ik denk dat je met de pricewatch: Samsung T27A300 een leuke vervanger voor je pricewatch: Samsung Syncmaster P2270HD in huis haalt.

• Vlassie1980
mister_S schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:50:
Ik zit er redelijk bovenop omdat de kamer maar 2.19 meter breed is, ik wil mijn Ikea Poang fauteuil daar neerzetten omdat die relaxed zit maar die neemt ook weer de nodige ruimte in.
Afbeeldingslocatie: http://www.ikea.com/nl/nl/images/products/poang-fauteuil__46189_PE142931_S4.jpg
Perkouw schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:06:
[...]

Ik denk dat de TS hier eigenlijk geen ruimte voor heeft gezien hij al aangeeft dat de kamer niet al te breed is en hij er max. 1.5 meter vanaf zal zitten. 32'' begint dan wel aardig groot te worden met zo'n kleine afstand, denk je ook niet ? :+

@TS
Ik denk dat je met de pricewatch: Samsung T27A300 een leuke vervanger voor je pricewatch: Samsung Syncmaster P2270HD in huis haalt.
Thanks voor de tip, is inderdaad wel de tv die mij het meest aansprak. Het is overigens geen vervanger voor mijn huidige 22 inch slaapkamer tv, die ga ik in de slaapkamer ophangen maar ik vond hem dus net even te klein.

[ Voor 41% gewijzigd door Vlassie1980 op 03-01-2012 16:09 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Laten we het er op houden dat dit per persoon verschilt, zelf vind ik 1.5 meter namelijk veel te dichtbij. Maar eens, dit had ik even moeten vermelden in mijn bericht. ;)

Edit;
Wellicht dat de TS hier nog even tussen kan zoeken, 32'' gesorteerd op prijs van laag naar hoog. Klik Ziet er verder naar uit dat 32'' nog net kan met het budget, zodra het scherm groter word overschrijden we het budget behoorlijk. De eerst volgende die groter is kost minimaal € 341,- en is 42 inch. pricewatch: LG 42PT353

[ Voor 52% gewijzigd door Perkouw op 03-01-2012 16:35 ]

Pagina: 1