Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acehighhugo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-09 12:10
Hoi,

Het control pod van mijn Bose Companion 5 is kapot. Hij kraakte al een tijde en vandaag werd het echt te erg. Ik heb hem (onder garantie) terug naar de winkel gebracht, waar ze de pod opsturen. Gaat 3 tot 4 weken duren..

Nu is mijn vraag: kan ik die speakers ook laten werken zonder die control pod? De speakers zijn met een usb-kabel op de computer aangesloten (een Mac), die pod zat niet in de computer.

Alvast bedankt!

[ Voor 7% gewijzigd door acehighhugo op 03-01-2012 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Snelle Google-search zegt: ja en nee... Daar word ik en jij dus niet wijzer van :)

Wat geeft de winkel als antwoord op je vraag; je bent er immers "net" geweest?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acehighhugo
MAX3400 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:41:
Snelle Google-search zegt: ja en nee... Daar word ik en jij dus niet wijzer van :)

Wat geeft de winkel als antwoord op je vraag; je bent er immers "net" geweest?
Google maakt me inderdaad niet veel wijzer - ik lees enkel dat er heel veel problemen zijn met dat onding.

En de winkel gaat me niet echt helpen - heb hem namelijk van de Mediamarkt. Wel met ruim 100 euro korting, maar expertise kan je er niet verwachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acehighhugo
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:04

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Die control pod heeft toch een lijningang? Die is waarschijnlijk rechtstreeks. Als je kan uitvogelen welke pinnen op de subwoofer unit naar die lijningang gaan zou je daar een signaal van je interne geluidskaart op aan kunnen sluiten.

[ Voor 8% gewijzigd door teacher op 07-01-2012 16:54 ]

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Littleburst
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 16:24
Als ik het goed heb dan heb ik ook bose companion 5 speakers, zal verder weinig uit maken.

Ik denk dat het grootste probleem waar je tegen aan loopt is dat de speakers by default gemute zijn als je ze aan stroom koppelt. Al zou je het voor elkaar krijgen om die lijningang te vinden, dan zijn je speakers nog steeds gemute en schiet je nog niks op.
Het muten vanaf je bron is namelijk een andere mute dan het muten van je speakers.

succes eitherway.
Pagina: 1