Ik kan geen nieuw wachtwoord opvragen, dan krijg ik dat er er geen wachtwoord record is gevonden! Erg lastig.. ik heb dus alleen nog op mijn werk een actieve sessie en kan nu ergens anders niet meer inloggen omdat geen geldig wachtwoord heb! HELP!
Wachtwoordrecord: gebruik je wel https://secure.tweakers.net/my.tnet/passmailer i.c.m. je huidige mailadres?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
yep.... en dan krijg ik de melding dat deze user gebanned is. En geloof me .. ik ben niet gebanned. Dit probleem is al een paar keer aan de orde geweest na een account migratie van een paar jaar geleden. En om deze zoveel keer heb ik dit probleem weer! geen idee wat ik er aan moet doen! Vorige keren is toen gezegd dat het opgelost is maar het lijkt nooit opgelost!!
[ Voor 12% gewijzigd door terracide op 03-01-2012 14:18 ]
Rustig maar
Dit wordt gewoon opgepakt en opgelost 
Je bent alleen best wel beknopt met wat je doet en wat je als resultaat krijgt
Ik zie overigens geen eerdere noties van je eerdere meldingen (of zijn die via de mail verlopen)?
Wanneer krijg je de melding wachtwoord record niet gevonden (en wat is de exacte melding)? Met welk email-adres probeer je je wachtwoord opnieuw op te vragen?
Je bent alleen best wel beknopt met wat je doet en wat je als resultaat krijgt
Wanneer krijg je de melding wachtwoord record niet gevonden (en wat is de exacte melding)? Met welk email-adres probeer je je wachtwoord opnieuw op te vragen?
[ Voor 26% gewijzigd door BtM909 op 03-01-2012 14:21 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ah, die melding kan ik begrijpen maar dat is een andere dan je in de TS gaf.terracide schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:16:
yep.... en dan krijg ik de melding dat deze user gebanned is. En geloof me .. ik ben niet gebanned.
edit:
De oorzaak was inderdaad de merge van een paar jaar geleden. Toen konden je frontpage en GoT-accounts niet autmatisch worden gelinkt (ander mailadres) en het was ook niet handmatig gedaan zodat beide los van elkaar bleven. Later is blijkbaar met wat hulp het mailadres ook voor je actieve account ingezet zonder dat een crewlid even je andere adres heeft 'gedeactiveerd'). Nu kon de passwordresetter dus niet weten van welke account het password moest worden gegeven.
De oorzaak was inderdaad de merge van een paar jaar geleden. Toen konden je frontpage en GoT-accounts niet autmatisch worden gelinkt (ander mailadres) en het was ook niet handmatig gedaan zodat beide los van elkaar bleven. Later is blijkbaar met wat hulp het mailadres ook voor je actieve account ingezet zonder dat een crewlid even je andere adres heeft 'gedeactiveerd'). Nu kon de passwordresetter dus niet weten van welke account het password moest worden gegeven.
Probleem was dat er inderdaad een tweede account bestond met dat mailadres. Ik heb daar nu ****@hotmail.com.ia van gemaakt, zodat je mailadres nog maar aan 1 account hangt.
Wachtwoord is al onderweg maar probeer het gerust ook zelf nogmaals.
[ Voor 30% gewijzigd door F_J_K op 03-01-2012 14:26 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
ja via de mail want ik kon toen niet meer inloggen. Ik denk dat ik de mailwisseling nog wel hebt.... even zoeken.
EDIT: dat is de vorige keer (augustus 2010) behandeld door Rob Jansen!
EDIT: dat is de vorige keer (augustus 2010) behandeld door Rob Jansen!
[ Voor 24% gewijzigd door terracide op 03-01-2012 14:29 ]
No worries... Je tweede bericht was al duidelijker en F_J_K heeft al eea opgepakt (en zeer waarschijnlijk opgelost)
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Er was al wel een notitie (dat het 'onbruikbaar maken' van het mailadres was gedaan), maar Floris was blijkbaar ergens een vinkje vergeten of er is iets anders fout gegaan. Laar even weten of/dat het nu wel goed gaatBtM909 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:20:
Ik zie overigens geen eerdere noties van je eerdere meldingen (of zijn die via de mail verlopen)?
Ik doelde meer op een topic in LA of LD (geen note / notitie)
[ Voor 20% gewijzigd door BtM909 op 03-01-2012 14:33 ]
Het is opgelost volgens mij! Mijn dank hiervoor! Ik mag nu inloggen met een nieuw wachtwoord !
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()