... is echt een mega goed stuur echt onwijs goed. raad hierbij iedereen die een stuurtje wil kopen zonder ff dit stuur aan.
Ik heb hem in mijn handen gehad, poging tot dan.
Damn wat is dat stuurtje klein zeg, echt voor kinderen gemaakt!!! :(
Damn wat is dat stuurtje klein zeg, echt voor kinderen gemaakt!!! :(
Whatever.
Heb ik nou iedereen weggejaagd?
Whatever.
Uuuuuuhm....
Volgens mij is die Modena zelfs ietsje groter dan de Logitech/MS stuurtjes. Als je de modena al te klein vind, wat wil je dan hebben?
Volgens mij is die Modena zelfs ietsje groter dan de Logitech/MS stuurtjes. Als je de modena al te klein vind, wat wil je dan hebben?
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
meendering lult. Ik denk dat hij het over de mini-pleestation versie heeft. Die heeft inderdaad een doorsnede van 12 cm ofzo 
Volgende keer ff de doos checken meen! Ik heb die shit ook gezien bij de V&D. Het is niet de Thrustmaster 360 Modena Pro. Check maar eens bij Funprice of Dynaschyte, daar hebben ze hem wel.
Anywayz, ik heb er nog twee extra meiers tegenaan gegooid en ben nu de trotse eigenaar van een TM Ferrari FFB wheel... Ben zeeeer tevreden :9:9
Volgende keer ff de doos checken meen! Ik heb die shit ook gezien bij de V&D. Het is niet de Thrustmaster 360 Modena Pro. Check maar eens bij Funprice of Dynaschyte, daar hebben ze hem wel.
Anywayz, ik heb er nog twee extra meiers tegenaan gegooid en ben nu de trotse eigenaar van een TM Ferrari FFB wheel... Ben zeeeer tevreden :9:9
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Zo wil ik t horen!!;) Ferrar FFB wheel rulezzz!!!Op vrijdag 23 maart 2001 15:11 schreef Captain Pervert het volgende:
meendering lult. Ik denk dat hij het over de mini-pleestation versie heeft. Die heeft inderdaad een doorsnede van 12 cm ofzo
Ja vast wel maar ik kan dat niet betalen dus.....Op vrijdag 23 maart 2001 16:24 schreef PC-Freak het volgende:
[..]
Zo wil ik t horen!!;) Ferrar FFB wheel rulezzz!!!
Als ik me niet vergis is de Thrustmaster 360 Modena Pro (Pro staat voor pookje, de gewone heeft die niet) een goed stuur, voor niet te veel geld (159 gulden ofzo). Het is de opvolger van de Thrustmaster Formula T2 (o.i.d.) en daarmee heb ik vaak gereden bij een vriend... Topstuur. Goed rubber, ligt prettig in de hand, precies, etc.Op zaterdag 24 maart 2001 14:10 schreef F1fan het volgende:
[..]
Ja vast wel maar ik kan dat niet betalen dus.....
Check:
Ah shit, de review search op t.net is down.
Ergens stond een review waar dit ding zeer goed uit de test kwam.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Pagina: 1