Toon posts:

Voodoo 3 voor divx

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel draai ik divx filmpjes op processor-kracht...is er een optie waarmee ik mijn voodoo 3 beter kan gebruiken voor divxjes, zodat ze het grootste werk overnemen van de processor?

Verwijderd

Nope... (in elk geval nog nooit tegengekomen)

Verwijderd

Jawel, er is een programmaatje voor, genaamd voodoomovie.

Hier kun je het vinden:
http://vdmovie.operation3d.com/

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt! Ik heb er heel lang naar gezocht...ben het nu aan het testen...

Verwijderd

Op donderdag 22 maart 2001 19:44 schreef RopStop het volgende:
Jawel, er is een programmaatje voor, genaamd voodoomovie.

Hier kun je het vinden:
http://vdmovie.operation3d.com/
THANX!
kwist dus niet dat het bestond! Fijn, want het afspelen van de meeste Divxjes gaat bij mij maar net goed. En die nieuwe codec met VKI gaat net niet :(

Verwijderd

Heel erg relaxt proggie trouwes! Vooral die functies onder de rechtermuisknop zijn erg phat (traploos in/uitzoomen, verplaatsen, enz) + betere beeldkwaliteit & betere performance! Jammer dat niet al mijn films goed werken... 2 van de 15 die ik heb getest lieten de computer vast lopen (zelfs ctrl, alt & del werkten niet meer...)

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Dit programmaatje lijkt geschreven voor de oude V1 en V2 tijd. Met een V3 zal het toch niet veel extra brengen denk ik..

Verwijderd

jawel hoor. Het is helemaal niet geschreven voor de verleden tijd en het voegt wél veel toe. Het programma wordt zelfs nog wel geupdate.

Verwijderd

Toch wel. M'n systeempje heeft het nu veel lichter bij het kijken van een Divxje.. voorheen durfde ik al nauwelijks de muis aan te raken :)

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
bij mij kreeeg ik hem niet meer zonder schokken, op een voodoo 2 en een p2 233@293 en 128 mb ram

zal wel een driver probleem zijn, krijg ook een vage foutmelding als ik hem opstarten
Pagina: 1