Myreact (Post History)

Pagina: 1
Acties:
  • 362 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 07:58
Tweakers,

Wanneer ik graag terug wil kijken waar ik bijvoorbeeld gister heb gepost om te kijken of er mensen zijn die er ophebben gereageerd. Dan kijk ik in mijn Post History. Echter merk ik dat dit wordt geordend op de laatste post van de topic en niet de laste post van MIJ.

Nu zie ik dat steeds Ziggo topic boven aan de lijst staat terwijl ik hier al maanden niks heb gezegd. Echter vind ik dit vrij nutteloos om te laten zien. Topic`s die ik wel wil volgen plaats ik wel in mijn bookmarks.

Kan dit toevallig ook anders ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ja dit viel mij een tijdje terug ook al op. Daarom gebruik ik die Post History nu ook niet meer. Enorm onhandig zoals het nu werkt!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Als je op post history klikt kun je en topic laten 'Hide' . Helemaal rechts van het topic overzicht een verkeersbordje.
Dan zie je hem niet meer boven komen.

[ Voor 23% gewijzigd door Pepperana op 03-01-2012 08:36 ]

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
je kunt bij post history toch ook klikken op "sorteer op laatste reactie door Killertjuh"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

DennusB schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 08:34:
Ja dit viel mij een tijdje terug ook al op. Daarom gebruik ik die Post History nu ook niet meer. Enorm onhandig zoals het nu werkt!
Hoe bedoel je 'nu'? Want zoals het momenteel werkt, heeft het voor zover ik me kan herinneren altijd al gewerkt. :)
M a r c o schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 08:37:
je kunt bij post history toch ook klikken op "sorteer op laatste reactie door Killertjuh"
Dat dus. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Cloud schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 08:39:
[...]

Hoe bedoel je 'nu'? Want zoals het momenteel werkt, heeft het voor zover ik me kan herinneren altijd al gewerkt. :)
Nouja stel er staat een topic met 30 pagina's in je Post History. En je wilt jouw post zien, om vanaf daar 'verder te lezen'. Dat kan niet, toch? En als je geen idee hebt op welke pagina je als laatste gepost hebt ben nog wel even zoet met zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:20

crisp

Devver

Pixelated

Dan heb je ook nog het overzicht van je eigen laatste reacties, en kan je vanaf daar weer doorklikken naar die reactie binnen het topic :)

iig verplaats ik dit topic even naar Lieve Adjes aangezien de redactie hier weinig mee te maken heeft ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Als je in je post history klikt op "Er zijn <getal> berichten geplaatst", dan zie je al jouw berichten onder elkaar. Door dan op de datum van dat bericht te klikken, spring je naar die reactie in dat topic, en kun je vanaf daar verder lezen.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
crisp schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 08:43:
Dan heb je ook nog het overzicht van je eigen laatste reacties, en kan je vanaf daar weer doorklikken naar die reactie binnen het topic :)

iig verplaats ik dit topic even naar Lieve Adjes aangezien de redactie hier weinig mee te maken heeft ;)
Ah die pagina kende ik nog niet :) Handig! Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
crisp schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 08:43:

Dit zoek ik hoe kom ik hier aan? Wanneer ik bij zoekfunctie kies voor Poster: en vul hier mijn nickname in krijg ik een heel ander overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Killertjuh schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 08:47:
[...]

Dit zoek ik hoe kom ik hier aan? Wanneer ik bij zoekfunctie kies voor Poster: en vul hier mijn nickname in krijg ik een heel ander overzicht.
Zie:
CodeCaster schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 08:43:
Als je in je post history klikt op "Er zijn <getal> berichten geplaatst", dan zie je al jouw berichten onder elkaar. Door dan op de datum van dat bericht te klikken, spring je naar die reactie in dat topic, en kun je vanaf daar verder lezen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
ah dank u topic mag dicht _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:48