Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Artikel netneutraliteit vorig jaar geschreven?

Pagina: 1
Acties:

• RwD
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

RwD

kloonikoon

Topicstarter
Kleine fout mbt de verwijzing naar een jaar in reviews: 2011: van netneutraliteit tot downloadverbod
Neelie Kroes vond dat EU-regels voor netneutraliteit niet nodig waren, zo zei ze vorig jaar november, en de Nederlandse overheid leek eenzelfde mening te hebben.
Het verwijst naar 2010, wat niet vorig jaar is...

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Hmm, en zo te zien is dat niet de enige foute verwijzing. Artikel is inderdaad voor de jaarwisseling geschreven, ik ga even de 'dit jaar'- en 'vorig jaar'-verwijzingen er uit slopen :)

Ik ben helemaal geen stagiair

• bitshape
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

Acta-verdrag

Intussen is het verdrag uitonderhandeld en wordt het waarschijnlijk begin volgend jaar door de Europese Commissie ondertekend.
Dat is dus 2012 of 2013 ? :?

bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD

• Joost
bitshape schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 09:47:
[...]

Dat is dus 2012 of 2013 ? :?
Hum, dat moest 2012 zijn

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-11 14:45

Zoefff

❤ 

Nog een andere malle zin:
Op dit moment is alleen nog het uploaden van illegale film- en muziekbestanden verboden; het downloaden van illegale software is al in strijd met de wet.
Het tweede deel van de zin moet volgens mij juist andersom zijn, of lees ik het verkeerd?

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Joost
Zoefff schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:51:
Nog een andere malle zin:

[...]

Het tweede deel van de zin moet volgens mij juist andersom zijn, of lees ik het verkeerd?
Zin was correct, maar ik heb het wat duidelijker opgeschreven:

Op dit moment is alleen nog het uploaden van illegale film- en muziekbestanden verboden, maar nog niet het downloaden ervan. Bij illegale software ligt het anders: daarbij is zowel uploaden als downloaden verboden.

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-11 14:45

Zoefff

❤ 

Ah; duidelijk. My mistake, al vind ik de huidige schrijfwijze inderdaad wel beter :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Pagina: 1