Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jizzaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-04 22:50
Hi

Ik zit met het idee te spelen om een bepaald script (absoluut niet te lang) te laten spelen door allemaal verschillende fimscènes.

Ik neem nu banaal voorbeeld:
Hi!
How are you?
wanna dance?

Deze 3 zinnetjes zou ik dan na elkaar willen zetten. En die mogen uit 3 random films afkomstig zijn.

Maar ik vroeg mij af in welke mate dit mogelijk op te zoeken is? Na een tijdje rondzoeken vind ik op internet nergens bepaalde film scènes aan de hand van tekst. Zijn er mensen die mij tips kunnen geven hoe ik wel relatief snel bepaalde tekst kan terugvinden in filmscènes?

http://www.imsdb.com leek mij zeer handig, maar de zoekfunctie beperkt zich tot de titel van de films en zoekt geen zinnen in de film scripts...

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2mb
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-05 16:47

2mb

Lukt het niet op deze manier via Google?

[google=wanna dance? site:imsdb.com]

Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:03

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Je zou anders ook noet gweoon kunnen zoeken met quotes ( deze dingen dus ' ) zodat google op specifiek die term gaat zoeken. Nadeel daarvan is dat hij alles pakt en niet alleen teksten uit films.

Mijn bovenbuurman geeft echter wel een goede suggestie :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:41
Gewoon het quote veld gebruiken van IMDB? http://www.imdb.com/searc...ld=quotes&q=Wanna%20dance

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 14:03
Download de .sub files van een vage subtitle website, en gebruik notepad ++ om je quote te zoeken.
Het voordeel van ondertiteling bestanden is dat je gelijk weet waar het ergens in de film is.

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:12
djexplo schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:25:
Download de .sub files van een vage subtitle website, en gebruik notepad ++ om je quote te zoeken.
Het voordeel van ondertiteling bestanden is dat je gelijk weet waar het ergens in de film is.
Moet je wel veel subtitles (random) downloaden en maar hopen dat de gewenste quote erin voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jizzaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-04 22:50
Idd, dat is het probleem. Ik weet niet op voorhand in welke films de quotes voorkomen. De andere tips zal ik strax even uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Die tip van de ondertitels zou je wel als 2e stap kunnen gebruiken, je weet dan immers het tijdstip, en dan hoef je niet de hele film door te zoeken :)
Pagina: 1