Ik heb mijn Galaxy Ace verbonen met mijn draadloos router. Hij geeft aan dat hij vol bereik heeft en dat hij verbonden is.
Toch heb ik geen toegang tot het internet. Zodra ik de browser of een app open die internet nodig heeft, geeft hij aan dat er geen verbinding is. Via 3G werkt het wel prima. (Geen idee waarom, maar Whatsapp werkt wel. Voor de rest geeneen andere app. (bv nu.nl, accuweather, facebook etc) Ook de browser werkt niet.)
Mijn telefoon is 100% zeker verbonden met de WiFi verbinding (dit geeft de router ook aan). Ik heb inmiddels verschillende dingen geprobeerd zoals:
-Telefoon opnieuw aanzetten
-Routerinstellingen wijzigen (beveiliging etc)
-Telefoon toegevoegd aan MAC filtering van de router
-Andere WiFi punten geprobeerd
Maar niets heeft tot nu toe gewerkt.
Voorheen werkte WiFi wel gewoon, maar zonder duidelijke reden hield het er ineens mee op.
Iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
Ik heb dit probleem met alle WiFi punten die ik geprobeerd heb, ook met openbare.
Mijn specs:
Samsung Galaxy Ace
Android 2.3.5 Gingerbread.BUKS2
Baseband S5830XWKS2
Toch heb ik geen toegang tot het internet. Zodra ik de browser of een app open die internet nodig heeft, geeft hij aan dat er geen verbinding is. Via 3G werkt het wel prima. (Geen idee waarom, maar Whatsapp werkt wel. Voor de rest geeneen andere app. (bv nu.nl, accuweather, facebook etc) Ook de browser werkt niet.)
Mijn telefoon is 100% zeker verbonden met de WiFi verbinding (dit geeft de router ook aan). Ik heb inmiddels verschillende dingen geprobeerd zoals:
-Telefoon opnieuw aanzetten
-Routerinstellingen wijzigen (beveiliging etc)
-Telefoon toegevoegd aan MAC filtering van de router
-Andere WiFi punten geprobeerd
Maar niets heeft tot nu toe gewerkt.
Voorheen werkte WiFi wel gewoon, maar zonder duidelijke reden hield het er ineens mee op.
Iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
Ik heb dit probleem met alle WiFi punten die ik geprobeerd heb, ook met openbare.
Mijn specs:
Samsung Galaxy Ace
Android 2.3.5 Gingerbread.BUKS2
Baseband S5830XWKS2