Geen beeld via HDMI / Laptopscherm kapot

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Almo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-03 14:25
Beste Tweakers,

Van mijn Laptop HP DV6000 is het scherm kapot dus wil ik gebruik maken van mijn uitgangen.
Ik heb een VGA en HDMI uitgang, maar op geen een uitgang krijg ik beeld tijdens het opstarten, dus het ms-dos scherm, veilige modus heb ik dus ook geen beeld.

Nu is me Laptop geïnfecteerd en wil ik een schone installatie van Windows op zetten maar dit kan niet omdat ik geen beeld heb ik de BIOS en ook niet tijdens het opstarten.

In Windows loopt de laptop helemaal vast en een installatie via Windows lukt dus niet, Systeem herstel werkt ook niet via Windows.

Is er een optie om alsnog beeld te krijgen via de VGA of HDMI uitgang?
Is het via instellingen in te stellen, want dit begint wel heel erg vervelend te worden.

Bedankt,

Almo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:54

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Misschien een vreemde vraag, maar hoe weet je dat het scherm kapot is en niet je GPU? Het is namelijk wel een beetje vreemd dat je op zowel je HDMI als je VGA ook geen beeld hebt!

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Almo
het scherm is letterlijk kapot, er zit een barst in.

Dus ik heb wel beeld via VGA en HDMI in Windows.

[ Voor 33% gewijzigd door Almo op 02-01-2012 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:50
DV6000 serie staat wel bekend om de problemen met Nvidia gpu's.

/edit: Heb je het interne scherm ook los gekoppeld? Misschien dat dan wel automatisch een extern scherm gekozen wordt tijdens boot.

[ Voor 49% gewijzigd door Nielson op 02-01-2012 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Fn+F4 switcht ook je beeld niet, ongeacht waar de laptop is in zijn opstarten?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Almo
Nielson schreef op maandag 02 januari 2012 @ 23:26:
DV6000 serie staat wel bekend om de problemen met Nvidia gpu's.

/edit: Heb je het interne scherm ook los gekoppeld? Misschien dat dan wel automatisch een extern scherm gekozen wordt tijdens boot.
Het internet scherm loskoppelen heb ik niet geprobeerd, weet niet precies hoe het in elkaar steekt en ben niet een echte hardware expert.
MAX3400 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 23:27:
Fn+F4 switcht ook je beeld niet, ongeacht waar de laptop is in zijn opstarten?
FN + F4 werkt alleen in Windows, dan pas herkent hij die sneltoetsen, in MS-Dos of Veilige Modus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Almo
Ik heb het inmiddels getest op een Philips LCD TV, DELL LCD Monitor en CRT Monitor.
Dacht dat het met een CRT wel zou lukken. soms heeft een LCD monitor drivers nodig maar helaas werkt dat dus ook niet.
Pagina: 1