Ben de laatste tijd op zoek naar koptelefoon welke geschikt is om over mijn gehoorapparaten heen te dragen. Daarvoor moet je dus grote earpads hebben. Nu is het zo dat op pricewatch meestal wel foto bij staat (zodat ik visueel kan zien of deze geschikt zouden kunnen zijn) maar als ik op thumbnail klik krijg ik eerst nog de specs te zien, rechts hiervan zie je wederom dezelfde thumbnail, daar moet ik dan weer op klikken om de uitvergrote foto te kunnen bekijken. (en dan terug, nog eens terug en de volgende thumbnail aanklikken, nog een keer de thumbnail, en dan terug, terug enz enz)
Als ik op de merk en type naam klik krijg ik hetzelfde verhaaltje als hierboven. Dat zou je zo moeten laten. Het gaat mij erom wat er gebeurd als je op de thumbnail klikt en dat is in mijn ogen bijzonder ineffectief omdat deze me eerst ergens anders heen leidt dan ik wil.
Als ik op de merk en type naam klik krijg ik hetzelfde verhaaltje als hierboven. Dat zou je zo moeten laten. Het gaat mij erom wat er gebeurd als je op de thumbnail klikt en dat is in mijn ogen bijzonder ineffectief omdat deze me eerst ergens anders heen leidt dan ik wil.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2012 22:16 ]