Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

klikken op foto leid niet naar grotere foto maar naar specs

Pagina: 1
Acties:
  • 412 views

Verwijderd

Topicstarter
Ben de laatste tijd op zoek naar koptelefoon welke geschikt is om over mijn gehoorapparaten heen te dragen. Daarvoor moet je dus grote earpads hebben. Nu is het zo dat op pricewatch meestal wel foto bij staat (zodat ik visueel kan zien of deze geschikt zouden kunnen zijn) maar als ik op thumbnail klik krijg ik eerst nog de specs te zien, rechts hiervan zie je wederom dezelfde thumbnail, daar moet ik dan weer op klikken om de uitvergrote foto te kunnen bekijken. (en dan terug, nog eens terug en de volgende thumbnail aanklikken, nog een keer de thumbnail, en dan terug, terug enz enz)

Als ik op de merk en type naam klik krijg ik hetzelfde verhaaltje als hierboven. Dat zou je zo moeten laten. Het gaat mij erom wat er gebeurd als je op de thumbnail klikt en dat is in mijn ogen bijzonder ineffectief omdat deze me eerst ergens anders heen leidt dan ik wil.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2012 22:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hoi? Wat feedback zou best wel oke zijn vind ik. Ja, wel iets meer dan oke. Het zou best wel kewl zijn eigenlijk. Dan zou ik de vlag buiten kunnen uithangen en naar bed kunnen gaan vanavond met een warm gevoel in mijn buikje, dat ik serieus wordt genomen door de crew en mijn ideeen of meningen mee worden genomen naar achteren of een nuttige discussie van kunnen maken waar iets vruchtbaars uit kan komen. Heel soms, eigenlijk vrijwel nooit heb ik best goeie ideeen/meningen.

Nah, ik stel mijn verwachtingen maar ff naar beneden bij en ga weer in het negeerhoekje zitten....

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2012 17:32 . Reden: er stond iets in wat niet helemaal klopte... ]

Verwijderd

Zal ik hem anders even voor je verplaatsen naar Lieve Devvers? Die zijn een stuk liever dan wij, en kunnen ook daadwerkelijk iets aan het systeem veranderen ;) In PW doen we meer de content :)

PW >> LD

Verwijderd

Topicstarter
Thnxs

:P

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2012 17:56 ]

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Wij zijn inderdaad een stuk liever :+

Het is alleen nu weekend. Zal er van de week even inhoudelijk op reageren!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Een klik op de thumb gaat naar de specs & afbeeldingentab. Wat mij betreft is dat gedrag redelijk begrijpelijk, het is in ieder geval niet iets wat ik voor deze layout nog wil gaan aanpassen. Als je op een thumb bij een resultaat/titel klikt, ga je meestal naar de betreffende pagina toe, net als hier (Specs & Afbeeldingen is pagina)

Het tweede deel snap ik alleen niet zo goed. In de gallery kun je gewoon naar een volgend/vorige afbeelding gaan.

Tenzij je bedoeld dat als je op de thumb klikt van een andere koptelefoon. Dan herhaal je het eerste proces weer inderdaad
Enfin, ik sluit 'm voor nu :) thanks voor het bericht in ieder geval
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.