Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160136

Topicstarter
Onlangs heb ik een Trust Spotlight Pro webcam aangeschaft. Deze webcam heeft een knop waar je volgens de beschrijving foto's mee kan maken.

De camera werkt prima met tal van programma's die ik uitgeprobeerd heb, MSN, MyCam, webcamXP, CamerSoft Webcam Capture etc....
Alleen de knop lijkt nergens ook maar iets uit te halen.
Ik heb de website van Trust geraadpleegd, maar de bijgaande handleiding verschaft verder geen informatie over het gebruik, slechts de aansluiting. Ook is er geen software bij te downloaden.

Is er software waarmee ik wel foto's kan maken met een knop op een webcam?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 160136 op 02-01-2012 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-04 10:16
Hij gooit ook niet ergens een soort van screendump in een map in je mijn documenten of iets in die geest?
Als ik jou was zou ik eens beginnen met de heldesk van Trust zelf.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nee, daar lijkt het niet op.

Ik had het nog niet vermeld, maar ik heb inmiddels inderdaad ook een mailtje verstuurd aan de helpdesk van Trust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nou het mysterie is opgelost. Ontving vandaag deze mail:
Dear Mr Brentmeister,

Thank you for contacting us,
This webcam doesn't have a snapshot button. It looks maybe like a button but doesn't have any function.

Best regards,
Trust Customer Care.
De "knop" die er op zit is wel degelijk in te drukken. Vele websites vermelden dat er ook een snapshotknop aanwezig is, waaronder waar ik de camera gekocht heb, niet het geval dus.

-Update-

Camera teruggebracht en ingeruild voor een Logitech C250 voor dezelfde prijs die prima functioneert. Knopje werkte direct met het programma waar ik het mee wil gebruiken (MyCam).

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 160136 op 07-01-2012 00:31 ]