Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Merchant account voor particulier?

Pagina: 1
Acties:

• freekdl
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-06-2021
Ik heb als hobby een webshop opgestart en ik zou graag zoveel mogelijk betaalmethodes accepteren, alleen, ik heb geen btw of kvk nummer..

Enkele jaren terug was het bij veel payment processors geen probleem om als particulier betalingen te ontvangen, maar na een hele avond vergelijken lijkt het dat de situatie nu een pak strenger is?

Ik mik vooral op Nederland en België, maar zou liefst bankoverschrijvingen en credit kaart-betalingen uit heel Europa kunnen ontvangen. Bankoverschrijvingen zijn geen probleem, daar heb je niet eens een payment processor voor nodig, maar lukt het vandaag nog om als particulier credit-kaart betalingen te aanvaarden?

Zijn er bijvoorbeeld high risk merchant accounts waarbij het wel mogelijk is?

EDIT: paypal is geen optie, maar vergelijkbare alternatieven waarbij gebruikers kunnen afrekenen met credit kaart zonder eerst een account te hoeven maken eventueel wel..

[ Voor 10% gewijzigd door freekdl op 02-01-2012 22:13 ]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 10:04

André

Analytics dude

• freekdl
Dat lijkt me eerder iets zoals clickbank, voor ebooks en dergelijke. Tenminste, die indruk krijg ik na even bij productoverzicht te kijken

• freekdl
Heb intussen een vrij aanvaardbare methode gevonden, niet met kredietkaarten, maar met bankoverschrijvingen die instant verwerkt worden. Werkt voor de meeste Europese landen behalve Frankrijk en particulieren zijn welkom (behalve voor iDeal moet je een btw en kvk nummer hebben).

Als iemand graag meer informatie heeft, stuur dan maar een DM