Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• marnix.moed
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-01-2022
Ik wil vragen of je met een Nokia N8 ook gratis de kaarten van Hong Kong en China 'normaal'/legaal kunt downloaden? Is het daarbij nodig om de Nederlandse kaarten te verwijderen?

Grt,
M

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 23:09
Ik gebruik een Nokia C7, het kleine broertje van de N8. Je kunt de kaarten van China en Hong Kong en Macau (kennelijk is dat 1 kaart) gewoon downloaden met de optie Nieuwe Kaarten Toevoegen. Of je dan NL moet verwijderen, hangt natuurlijk vooral af van de hoeveelheid gebruikt geheugen. Deze kaarten zijn samen ruim 2Gb, maar China kan je ook in circa 30 aparte provincies downloaden.

• marnix.moed
PinokkioTV schreef op maandag 02 januari 2012 @ 23:30:
Ik gebruik een Nokia C7, het kleine broertje van de N8. Je kunt de kaarten van China en Hong Kong en Macau (kennelijk is dat 1 kaart) gewoon downloaden met de optie Nieuwe Kaarten Toevoegen. Of je dan NL moet verwijderen, hangt natuurlijk vooral af van de hoeveelheid gebruikt geheugen. Deze kaarten zijn samen ruim 2Gb, maar China kan je ook in circa 30 aparte provincies downloaden.
Bedankt voor je snelle response.

Ik neem aan dat je 't kaartmateriaal op je MicroSD kunt zetten. En met een groter geheugenkaartje zou je 't dan toch kunnen opvangen?

• PinokkioTV
Geen idee, in de C7 kan je het geheugen niet uitbreiden :)

• marnix.moed
PinokkioTV schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:50:
Geen idee, in de C7 kan je het geheugen niet uitbreiden :)
Huh? In de specs staat toch dat ie met microsd met max 16gb uitgebreid kan worden. Of is dat alleen voor foto's ofzo?

• Hazurr
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09-2020

Hazurr

wannabe

De SD kan ook voor kaarten gebruikt worden, je hoeft alleen maar een instelling in de app om te zetten.

Pessimism is the foundation of survival

• PinokkioTV
Inderdaad, foutje van mij 8)7
Nokia C7 kan gewoon een geheugenkaartje in.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik mis een beetje wat je zelf al hebt geprobeerd om het antwoord op je vraag te vinden. Een tweeregelige topicstart is niet wat we volgens Het algemeen beleid van je verwachten. Breidt je topicstart aub uit.
Pagina: 1