Ik ga verhuizen naar the States, New York om precies te zien. Ik zit me te verdiepen in welke apparatuur ik mee kan nemen. Nu is het voltage in USA 110volt 60hz. In Nederland 230volt 50hz. Nu zijn er converters (zoals deze) voor het voltage maar niet voor de frequentie. Is dat een probleem of zal mijn TV het ook prima op 230volt 60hz doen?
De TV zelf ondersteund in ieder geval geen 110volt volgens de specs.
Ik heb al heel wat andere sites afgezocht maar nergens wordt mij echt een duidelijk antwoord gegeven. Bijvoorbeeld motoren zullen op een ander toerental draaien door de andere frequentie maar werkt dus wel. Een TV is een heel ander apparaat dus vraag me af hoe het nou zit. (Ook nog mijn versterker en Jura koffiezet apparaat maar denk dat allemaal het zelfde verhaal zal zijn als mijn TV.) Ik vind het zonde om het allemaal nieuw te kopen in USA terwijl ik er in Nederland niets meer mee kan.
Ben benieuwd of er experts op dit gebied hier zitten
De TV zelf ondersteund in ieder geval geen 110volt volgens de specs.
Ik heb al heel wat andere sites afgezocht maar nergens wordt mij echt een duidelijk antwoord gegeven. Bijvoorbeeld motoren zullen op een ander toerental draaien door de andere frequentie maar werkt dus wel. Een TV is een heel ander apparaat dus vraag me af hoe het nou zit. (Ook nog mijn versterker en Jura koffiezet apparaat maar denk dat allemaal het zelfde verhaal zal zijn als mijn TV.) Ik vind het zonde om het allemaal nieuw te kopen in USA terwijl ik er in Nederland niets meer mee kan.
Ben benieuwd of er experts op dit gebied hier zitten
[ Voor 3% gewijzigd door ChiLLeR op 02-01-2012 21:52 ]
>> Signature?