ik heb me lekker laten meevoeren in de stroom van avr's die alles kunnen: dlna, netwerk, internetradio, 3D etc. helaas bleek de onkyo 509 na 4 maanden nog steeds niet intuitief, en werkte hij niet altijd snel genoeg in het netwerk. daarnaast was de boxenset die ik bestelde te groot om mooi te zijn, dus ik heb de hele zwik verpatst en besloten opnieuw te beginnen. misschien heb ik een vertekende ervaring gehad, maar voor mij dus geen alleskunner meer met 14.000 aansluitingen... doe mij maar een goede basic AV receiver. ik hou liever wat over zodat ik een bijpassende cd of bluray speler kan aanschaffen, en een appleTV of squeezebox (als het maar een systeem is waarmee ook vrouwlief makkelijk muziekjes van de NAS kan afspelen).
Voordeel hiervan lijkt me dat je apparaten hebt die puur gemaakt zijn voor hun doel.
maar nu dus: moet ik zoeken naar een nieuwe goedkope receiver van bijv een jaar eerder, of zijn er goeie modellen van een paar jaar ouder waar ik op marktplaats naar moet zoeken? mag trouwens ook een 5.1 of 2.0 set zijn mocht dat beter uitkomen toevallig. Of moet ik gewoon voor een van de wat betere home cinema sets gaan waar je dan je PS3 en mediaplayer op aan kan sluiten?
m'n eisen zijn dat het gebruiksvriendelijk is, er een beetje leuk uit ziet, maar ook goed klinkt ookal ben ik zeker geen audiofiel. suggesties zijn welkom!
Voordeel hiervan lijkt me dat je apparaten hebt die puur gemaakt zijn voor hun doel.
maar nu dus: moet ik zoeken naar een nieuwe goedkope receiver van bijv een jaar eerder, of zijn er goeie modellen van een paar jaar ouder waar ik op marktplaats naar moet zoeken? mag trouwens ook een 5.1 of 2.0 set zijn mocht dat beter uitkomen toevallig. Of moet ik gewoon voor een van de wat betere home cinema sets gaan waar je dan je PS3 en mediaplayer op aan kan sluiten?
m'n eisen zijn dat het gebruiksvriendelijk is, er een beetje leuk uit ziet, maar ook goed klinkt ookal ben ik zeker geen audiofiel. suggesties zijn welkom!
[ Voor 13% gewijzigd door knuppelhout op 02-01-2012 20:53 ]
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX