Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mbv sammy cahnnel editor mijn kanalen sorteren. Als ik de kanaallijst scm importeer, importeer ik eerst de scm file en dan kies ik de optie map cable-D (?). Ik krijg daN in de lijst met frequenties steeds eerst een vraagteken en dan een waarde. Als de scm lijst probeer te exporteren naar de tv krijg ik een foutmelding en kan ik 'm niet exporteren.

Ik kan het programma ook alleen maar niet uitgepakt openen(.jar) ? Als ik 'm uitpak zie ik geen programma meer welke ik kan openen.

Wat doe ik fout? Moet ik het jar bestand uitpakken? Is de optie cable-D de juiste? Hoe voorkom ik de vraagtekens in de frequentielijst?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2012 19:35 ]

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:02

Perkouw

Moderator General Chat
Wat is precies je vraagstelling ? Wat heb je zelf geprobeerd/gezocht aan mogelijke oplossingen voor je probleem ? Ik ben bang dat mensen je op deze manier niet echt kunnen en/of willen helpen.

Lees trouwens even je bericht na op typefouten, het is nu wel heel vluchtig geschreven. :+

Verwijderd

Topicstarter
Opgelost: ipv sammy channel editor -> sammy samtoolbox gebruikt: probleemloos importeren en exporteren
Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 19:28:
Ik wil mbv sammy channel editor mijn kanalen sorteren. Als ik de kanaallijst scm importeer, importeer ik eerst de scm file en dan kies ik de optie map cable-D (?). Ik krijg daN in de lijst met frequenties steeds eerst een vraagteken en dan een waarde. Als de scm lijst probeer te exporteren naar de tv krijg ik een foutmelding en kan ik 'm niet exporteren.

Ik kan het programma ook alleen maar niet uitgepakt openen(.jar) ? Als ik 'm uitpak zie ik geen programma meer welke ik kan openen.

Wat doe ik fout? Moet ik het jar bestand uitpakken? Is de optie cable-D de juiste? Hoe voorkom ik de vraagtekens in de frequentielijst?