Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Recent heb ik mijn laptop opnieuwe geinstaleerd met window 7. Alleen nu heeft die me ethernet/lan/wan driver niet niet meteen geinstaleerd, waardoornikmdus niet kan updat enz. Ik dacht dan download ik de driver even op internet via een anderen computer alleen kan ik de driver nergens vinden omdat ik niet weet welke driver ik moet hebben. Ik kan ook nergens de specificaties op internet vinden van me laptop of uberhoud iets over deze laptop. Heeft iemand dus enig idee waar ik de driver kan downloaden of waarmee ik er kan achterkomen wat voor driver ik nodig heb?

Groet,

Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 09:45
Tot zover ik weet leverde XXODD altijd een driverCD mee met hun notebooks. Het is dus het eenvoudigste als je deze CD vindt.

Probeer anders te kijken in apparaatbeheer of daar niet staat welk apparaat het is.

Probeer dan een tool zoals Everest om te achterhalen welke kaarten erin zitten. Je kan ook altijd kijken welk moederbord je hebt en met wat zoekwerk zal je vaak wel tegen komen welke kaarten er vaak worden ingestoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De XXODD XNi5100 is een Clevo B5100 model.
Met deze informatie (staat ook aan de onderkant van uw notebook) heeft u eigenlijk genoeg.

Omdat ik behulpzaam ben zal ik echter ook de link naar de drivers posten ;)
http://www.clevo.com.tw/e...5100M&ltype=9&submit=+GO+

Maar de specificaties stonden toch wel op uw factuur mag ik aannemen?
misterdoom schreef op maandag 02 januari 2012 @ 22:42:
Tot zover ik weet leverde XXODD altijd een driverCD mee met hun notebooks. Het is dus het eenvoudigste als je deze CD vindt.
Klopt, zit in een wit papieren hoesje. En de CD is wit opgedrukt met Drivers ver.xx

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2012 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor jullie reactie ik heb hem nu gevonden gelukkig:) Had al zitten zoeken op b5100m dit staat ook aan de onderkant, maar wist niet dat dit van Clevo was. De cd waar de drivers opstaan ben ik helaas kwijt.