Doet de kaart dit ook tijdens gewoon gamen? Wat is de temperatuur van de kaart, hij kan bv te warm worden.
Het geheugen kan ook defect zijn. Meerdere opties mogelijk.
1. Eerst uitsluiten dat de temperaturen van de kaart niet te hoog zijn
2. Daarna kijken of dit probleem zich ook voordoet in andere 3d applicaties
Zorg ook dat je geen internet browser hebt draaien op de achtergrond (metname flash-sites). Het wil wel eens gebeuren dat de kaart dan niet de gpu en mem clocks en de voltage omhoog gooit waardoor er artefacts kunnen ontstaan.
Als ik ga benchen zet ik natuurlijk alle onnodige processen uit, CCC blijft natuurlijk gewoon aanNemesizz schreef op maandag 02 januari 2012 @ 18:54:
Zorg ook dat je geen internet browser hebt draaien op de achtergrond (metname flash-sites). Het wil wel eens gebeuren dat de kaart dan niet de gpu en mem clocks en de voltage omhoog gooit waardoor er artefacts kunnen ontstaan.
1. Ik zal even opnieuw benchen en dan max. temp bijhoudenLumics schreef op maandag 02 januari 2012 @ 18:52:
Doet de kaart dit ook tijdens gewoon gamen? Wat is de temperatuur van de kaart, hij kan bv te warm worden.
2. In BF3 heb ik het niet en dat is het zwaarste spel dat ik erop heb staan.
[ Voor 39% gewijzigd door TimvH op 02-01-2012 19:02 ]
We zijn inmiddels al bij 11.12!Tim_ofzo schreef op maandag 02 januari 2012 @ 19:08:
Max. temp was net 78 graden, had gek genoeg nu geen problemen, ik denk dat het aan de drivers lag aangezien ik net voor het benchen de drivers handmatig heb geupdate van 10.10 naar 10.12
wel een lekker psychedelisch effectje zeg
(niet toevallig Milkdrop erdoorheen lopen ?
)
Maar als ik eerlijk ben lijkt het niet bepaald op typische VRAM artifacts want dan heb je meestal last van blokjes (groen/blauw/geel enz.) die iig niet zo bewegen als op jouw voorbeeld filmpje..
Bij GPU artifacts lijken sommige texturen/geometrieën ''verwassen/doorgesmeerd'' en bevinden zich niet op de juiste plaats
Zie ook hier: http://www.playtool.com/pages/artifacts/artifacts.html
Ik denk idd dat je eerder met een software bug te maken hebt, dus ik zou eerst eens de drivers updaten, eventueel kijken voor een recente bios flash voor je GPU, en voor de rest idd de browser sluiten aangezien flash nog wel eens wat roet in het eten kan gooien.
Maar als ik eerlijk ben lijkt het niet bepaald op typische VRAM artifacts want dan heb je meestal last van blokjes (groen/blauw/geel enz.) die iig niet zo bewegen als op jouw voorbeeld filmpje..
Bij GPU artifacts lijken sommige texturen/geometrieën ''verwassen/doorgesmeerd'' en bevinden zich niet op de juiste plaats
Zie ook hier: http://www.playtool.com/pages/artifacts/artifacts.html
Ik denk idd dat je eerder met een software bug te maken hebt, dus ik zou eerst eens de drivers updaten, eventueel kijken voor een recente bios flash voor je GPU, en voor de rest idd de browser sluiten aangezien flash nog wel eens wat roet in het eten kan gooien.
[ Voor 5% gewijzigd door D33F op 03-01-2012 01:27 ]
Lies are obvious to read because the truth is already written
Verkeerd getypt van 11.10 naar 11.12Lumics schreef op maandag 02 januari 2012 @ 19:46:
[...]
We zijn inmiddels al bij 11.12!En bijna bij 12.01
Pagina: 1