Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik probeer al de hele dag mijn BlackBerry te updaten. Helaas is dit momenteel nog steeds niet gelukt.
In de desktop software wordt de telefoon niet herkend.
Nu heb ik de telefoon via het menu proberen up te daten, wat nu als gevolg heeft dat hij blijft hangen op 13%, al zo'n 3 uur. Ik heb de accu eruit gehaald, en weer erin gedaan, maar ik kom niet voorbij de 13%...

Iemand een idee wat ik kan doen?

Dankjewel :D

• TZC-T1-FX
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:59
Maak een backup van al je bestanden via de desktop manager, wipe je blackberry dan met JL_Cmnder. Download bij blackberryos het laatste OS van je bold en installeer deze.

Ga vervolgens je C: --> program files --> Common Files --> Research in Motion --> Apploader. Verwijder vendor.xml, en run vervolgens loader.exe.

Volg de instructies, apploader zal dan je gedownloade OS installeren. Je moet wel Desktop Manager geinstalleerd hebben wil de apploader.exe goed werken.

Als alles geinstalleerd is, zet je back-up terug met de blackberry desktop manager.

• providedbyintel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-09-2024
ik heb precies hetzelfde probleem, dus ik heb geprobeerd het stappenplan op te volgen, maar ik krijg mijn blackberry en pc niet met elkaar verbonden, wat voorheen wel altijd lukte. Computer vraagt om wachtwoord en die krijgt ie ook, vervolgens gebeurt er niets.

Edit: Ik heb wel een recente bacup gemaakt met Blackberry Protect? is dat voldoende?

[ Voor 14% gewijzigd door providedbyintel op 12-02-2012 18:43 ]