Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een toestel vergelijkbaar met de Galaxy Nexus. Alleen ben ik niet zo weg van Samsung, de toestellen voelen zo kitscherig aan. Daarnaast heeft hij nog wat nadelen:

-Batterijduur
-Camera onder de maat.
-Toch alweer een wat verouderde processor core (zat een jaar geleden al in de IPAD2)
-Geheugen niet uitbreidbaar

Momenteel heb ik een Iphone maar ben op zoek naar een telefoon met groter scherm. Ik geloof niet dat er andere telefoons zijn met deze schermgrootte en deze resolutie, maar ze zullen er zeker en vast aankomen. Wie heeft er inzicht in wat er aan staat te komen? :9

(Zelf heb ik dat niet, en ik heb ook geen zin om uren lang topics te gaan doorzoeken, want het is erg moeilijk iets te zoeken waar je de naam niet van kent, vandaar dat ik van jullie expertise gebruik wil maken) :)

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
samsung galaxy note is misschien een optie?

niet dus want nog altijd samsung :+

[ Voor 34% gewijzigd door soulrider op 02-01-2012 17:37 ]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Galaxy S2? Camera is prima, accu doet het gewoon een dag (of 2, als je er zuinig mee bent)...

En dat kitscherige is echt niet van deze tijd, heb je ze in handen gehad?

YouTube: iPhone 4S vs. Samsung Galaxy S II Drop Test

En dat kitscherige is ondertussen wel een heel stuk sterker dan dat "degelijke" van de iPhone.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er komen meer toestellen uit met een hogere resolutie dan nu gangbaar is, dat staat bijna wel vast. Van HTC mag je het een en ander verwachten. Binnenkort is de CES, en kort daarna MWC, dus dat zou ik even afwachten, want er komt vast het een en ander aan aankondigingen.

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:57
op gsmarena.com kun je sorteren op resolutie dus kun je kijken wat er al op de markt is en wat er uit gaat komen. In de US zijn er al aantal andere HD Ready toestellen in de USA, maar hier nog niet geloof ik. Succes. (ik heb overigens zelf een al haast een maand Galaxy Nexus en kan me niet heel erg vinden je in nadelen overigens, maar dat terzijde ;) )

Verwijderd

Over de CES en MWC gesproken, zijn er al geruchten over wat aangekondigd gaat worden?
Beetje offtopic maar denk ik voor veel mensen heel interessant :)

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 21:38:
Over de CES en MWC gesproken, zijn er al geruchten over wat aangekondigd gaat worden?
Beetje offtopic maar denk ik voor veel mensen heel interessant :)
Beste wat er zal worden voorgesteld is de Samsung Galaxy S3:)

Verwijderd

alwaysleft schreef op maandag 02 januari 2012 @ 21:41:
[...]

Beste wat er zal worden voorgesteld is de Samsung Galaxy S3:)
Verder niks gelekt? ;(
Ik heb al de originele S en nu de S II maar ik mis een fysiek keyboard toch wel.
En groter moet die voor mijn handen ook niet worden

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Ik heb precies dezelfde mening over Samsung toestellen, maar heb toch de Nexus gekocht omdat het scherm me geweldig leek. Ik moet eerlijk zeggen dat de bouwkwaliteit me reuze meevalt en veel minder als Samsung voelt dan bijvoorbeeld de S2. Het toestel is aan de voorzijde ongeveer 100% scherm en geen lelijk plastic. De glimmende cover aan de achterzijde had van mij anders gemogen, maar is zeker niet lelijk. Het toestel voelt degelijk aan en is fijner in de hand van de Desire HD, die qua bouwkwaliteit toch een stuk beter voelt. Ondanks dat had mijn Desire HD al vrij snel een slecht aansluitend cover met bijbehorend piepgeluid.

Heb de GN pas een week dus kan niet over de duurzaamheid op lange termijn oordelen, maar mijn eerste indruk is, ondanks mijn aversie voor Samsung kwaliteit, erg goed.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 21:48:
Ik heb precies dezelfde mening over Samsung toestellen, maar heb toch de Nexus gekocht omdat het scherm me geweldig leek. Ik moet eerlijk zeggen dat de bouwkwaliteit me reuze meevalt en veel minder als Samsung voelt dan bijvoorbeeld de S2. Het toestel is aan de voorzijde ongeveer 100% scherm en geen lelijk plastic. De glimmende cover aan de achterzijde had van mij anders gemogen, maar is zeker niet lelijk. Het toestel voelt degelijk aan en is fijner in de hand van de Desire HD, die qua bouwkwaliteit toch een stuk beter voelt. Ondanks dat had mijn Desire HD al vrij snel een slecht aansluitend cover met bijbehorend piepgeluid.

Heb de GN pas een week dus kan niet over de duurzaamheid op lange termijn oordelen, maar mijn eerste indruk is, ondanks mijn aversie voor Samsung kwaliteit, erg goed.
hier sluit ik me ook bij aan.
was ook huiverig ivm met samsung maar valt erg mee

• ElectroDonker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-09 17:37
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 12:54:
[...]

hier sluit ik me ook bij aan.
was ook huiverig ivm met samsung maar valt erg mee
I second that - met een mat-zwarte case-mate is de GNexus helemaal prima ;)

• T-Adnan
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-08-2023
Inmiddels ook in het bezit van een GN, ik moet zeggen een top toestel had een GSII maar de GN voelt toch iets meer premium en het design is strak -vooral voorkant-.

Voornaamste reden bij mij was uit design oogpunt. Ik vind het logo van een telefoonfabrikant op de voorkant ERG lelijk, zodra je daar op gaat letten zie je niets anders dan het "lelijke" logo/merknaam. Dat je een logo/naam moet hebben je hebben om je enigszins te kunnen onderscheiden als telefoonfabrikant begrijp ik wel. Maar waarom volstaat achterkant niet. Een volledig zwarte voorkant ziet er eenmaal veel mooier uit. Of zou Apple daar patenten op hebben :+

Verwijderd

En over de batterijduur in de GN:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/47487061/B30.png

Succes om dit met een andere Android phone te halen :9

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:06
Dat plaatje zegt me niet zoveel? 26% batterij over? met 5 uur het scherm aan? Qua batterijduur kan ik niet zoveel met enkel die gegevens? Hoe lang staat hij bijvoorbeeld al aan met nog 26% over?

@ TS --> wacht anders of de Galaxy S3 je gaat bevallen? Die heeft waarschijnlijk die resolutie die je wilt, maar zal niet zo kitscherig aanvoelen waarschijnlijk door de keramische behuizing (anders dan bij de huidige S2).

[ Voor 16% gewijzigd door Sleehond op 16-04-2012 15:23 ]

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-11 14:39
T-Adnan schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:59:
Inmiddels ook in het bezit van een GN, ik moet zeggen een top toestel had een GSII maar de GN voelt toch iets meer premium en het design is strak -vooral voorkant-.

Voornaamste reden bij mij was uit design oogpunt. Ik vind het logo van een telefoonfabrikant op de voorkant ERG lelijk, zodra je daar op gaat letten zie je niets anders dan het "lelijke" logo/merknaam. Dat je een logo/naam moet hebben je hebben om je enigszins te kunnen onderscheiden als telefoonfabrikant begrijp ik wel. Maar waarom volstaat achterkant niet. Een volledig zwarte voorkant ziet er eenmaal veel mooier uit. Of zou Apple daar patenten op hebben :+
Dat premium begint er na 3 weken al af te slijten aan de achterkant :(
Het lak-achtige wat daar gebruikt is, is niet zo duurzaam als de plastieken achterkant van de S2.

Sig

Verwijderd

Ik weet dat het niet exact is wat je zoekt maar misschien eens proberen om de Note een kans te geven? Ik ben al jaren iPhone/Blackberry 'fan' en heb nu sinds kort dit toestel en moet zeggen dat ik er echt heel blij mee ben. De grootte valt best mee (makkelijk met 1 hand te bedienen) en het batterijleven is echt fantastisch! Bij mijn iPhone 4S had ik aan het eind van de dag met geluk nog een paar procent over maar met de Note doe ik makkelijk 2,5 dag.

Verwijderd

Sleehond schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:22:
Dat plaatje zegt me niet zoveel? 26% batterij over? met 5 uur het scherm aan? Qua batterijduur kan ik niet zoveel met enkel die gegevens? Hoe lang staat hij bijvoorbeeld al aan met nog 26% over?

@ TS --> wacht anders of de Galaxy S3 je gaat bevallen? Die heeft waarschijnlijk die resolutie die je wilt, maar zal niet zo kitscherig aanvoelen waarschijnlijk door de keramische behuizing (anders dan bij de huidige S2).
Een gemiddeld Android toestel redt ongeveer 2.5 uur schermtijd (4.7inch) en dan is het wel uit met de pret. Er is dus altijd een verband tussen schermtijd en aantal uren aan. 5.15 uur is erg lang als je naar schermtijd kijkt. De telefoon was dan echter pas 12 uur aan. Haal een gemiddeld Android toestel met 100% batterij van de lader en gebruik deze continu, kijk maar eens wat je schermtijd is bij 26%.

Als ik de GN amper gebruik haal ik dit soort stats:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/47487061/Screent.png

Anyway, ik voelde me genoodzaakt je te laten zien dat de Galaxy Nexus geen beroerde batterij heeft.

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:33
OK maar gaan we nu allemaal een topic bumpen van ruim 4 maanden oud?

If you want to be the best, you need to work with the best :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Inderdaad, lijkt me niet zo zinvol. Ik doe deze maar op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.