Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
:( Hoi,

ik heb sinds kort een 7 inch pro 3.

Als ik de pro verbind met mijn computer gebeurt er totaal niets.
Enig idee wat hier fout gaat.

• tobiasvs
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

tobiasvs

Tobias

Ja, namelijk dat je niet erg veel informatie geeft waardoor we je niet kunnen helpen. Iets specifieker uitleggen wat je al hebt geprobeerd, helpt een hoop!

[ Voor 11% gewijzigd door tobiasvs op 02-01-2012 16:51 ]

Canon | Fujifilm | www.tobiasvanstijn.nl

Verwijderd

Topicstarter
tobiasvs schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:51:
Ja, namelijk dat je niet erg veel informatie geeft waardoor we je niet kunnen helpen. Iets specifieker uitleggen wat je al hebt geprobeerd, helpt een hoop!
Ja wat moet ik meer over zeggen, ik wil gewoon mijn pro 7 verbinden met mijn computer via het megeleverde verbindingssnoer.

Alles aangesloten maar op mijn computer geen enkele reactie.

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-11 14:23
Wat voor grafische kaart heb je? Wat voor schermen hangen er verder aan? Welk type aansluiting gebruik je om je scherm aan je grafische kaart te verbinden? Geeft je scherm uberhaupt enig teken van leven?

Verwijderd

Topicstarter
Geen idee wat je bedoelt met grafische kaart etc. etc.
geen verstand van computers in termen van "beheren, veranderen, techniek, etc"

De computer is nieuw en 6 weken oud, een MEDION de laste uitgave, dus dat zit wel goed qua capaciteit en mogelijkheden.

Bij de eerste maal verbinden kreeg ik wel een mededeling op het scherm met een soort opmerking dat de driver niet gevonden was.

daarna nooit meer deze opmerking gezien.

Nou ja laat maar, ik kan je te weinig info geven over technische specificatie s en dergelijke, heb daar geen vertand van.

hoi.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hoe moeten wij je nou helpen als je zo weinig informatie geeft? Als jij ons al niets kunt vertellen hoe moeten wij er dan op afstand iets zinnigs van zeggen? Verder verwachten we hier wat meer van topicstarts dan wat je hier laat zien. Zie Het algemeen beleid. Aub even doorlezen, want ik denk dat je daar iets te haastig voorbijgeklikt hebt ;)

Verwijderd

Topicstarter
Tja, als je bedoelt dat "digibeten" op dit forum geen vragen mogen stellen aan hen die het wel weten dan heb je gelijk.

Wist niet dat deze topic alleen voor "gevorderden" was.

Kan me er overigens wel wat bij voorstellen, op ongelijk niveau discussiëren gaat veel tijd en ergernis in zitten.

hoi.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ook 'digibeten' kunnen Googlen. We verwachten hier echt niet van je dat je alles weet, maar wel dat je eerst zelf probeert om je probleem op te lossen. En hier kunnen we dus niets mee.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.